Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

System hamulcowy w Revo Inshore - jak to działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 OFFLINE   godski

godski

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15616 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 21 wrzesień 2011 - 22:02

Doszedł do mnie dzisiaj Revo Inshore.
Pięknie spasowany, kręci jak głupi.

Ma tylko inny system hamulcowy od tego z recenzji na TT (drugie zdjęcie od góry):

http://www.tackletour.com/reviewabugarciarevoinshorepg2.html

A u mnie jest tak jak na filmie:

http://www.abugarcia.com/products/reels/low-profile-baitcast -reels/revo/revo-inshore#BVRRWidgetID

Gość na filmie za szybko gada jak na moją znajomość angielskiego. Czy ktoś mógłby wyjaśnić łopatologicznie kiedy używać bloczków ze sprężynką a kiedy bez?

Do tej pory używałem z hamulców odśrodkowych tylko VBS Shimano a tam sprężynek brak.

Jest tylko kilka problemów:

-moc hamulca podawana na stronach ABU to 20 lbs , a STX/SX maja 24 lbs. A to podobno jest ta sama konstrukcja. Skąd ta różnica?

-prosto po wyjęciu z pudełka szpulka na sucho kreciła się około 12 sekund, a po zalaniu łożysk szpulki olejkiem z pudełka jest tylko 8.
To chyba rozumiem. Kiedyś robiłem próby z łożyskami na śrubokręcie i najdłużej kręciły się te suche, które były dokładnie umyte w benzynce.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych