Witam serdecznie!
Ponieważ dopiero raczkuję w temacie, ale z obserwacji moich i z tego co wyczytałem większość sprzętu sprowadzana jest zza wielkiej wody USA (np. kultowe ABU). Dołączana jest do tego gwaracja, jednak nie sygnuje jej żadna pieczęć salonu. Jak postepuję w takim przypadku serwis gwarancyjny, krajowy? Jest jakaś może procedura postepowania, czy poprostu nie uwzględniają gwarancji?
Pozdrawiam
Gwarancja multików.........
Started By
Sumas
, 21 sie 2006 15:30
2 odpowiedzi w tym temacie
#1 OFFLINE
Napisano 21 sierpień 2006 - 15:30
#2 OFFLINE
Napisano 21 sierpień 2006 - 15:46
Moim zdaniem nie uwzględnia gwarancji w Polsce, chyba że gwarancja jest międzynarodowa i masz dowód zakupu (więc często odpada najtańsze źródło eBay).
Pozdrawiam
Remek
Pozdrawiam
Remek
#3 OFFLINE
Napisano 21 sierpień 2006 - 17:13
Niestety większość rzeczy kupionych w US posiada US Warranty, a ta ważna jest tylko w US, kupowałem wielokrotnie blanki, kołowrotki, woblery oraz sprzęt fotograficzny.....w razie problemów czeka mnie wysyłka za wodę. Przedstawiciele w Polsce slyszeć nawet nie chcą o serwisie u nas......i to nawet w pełni płatnym !!!