Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Wymiana uszkodzonych przynet w Salmo


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   Tomek_N

Tomek_N

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1229 postów
  • LokalizacjaFrankfurt nad Menem

Napisano 24 październik 2011 - 11:31

A ja niestety czekam od 2 tygodni na odpowiedz od Salmo.
Moze ktos ma jakis lepszy adres Email niz ten na stronie internetowej?

Pozdrawiam
Tomek

#22 OFFLINE   Jack__Daniels

Jack__Daniels

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2211 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra/Horten

Napisano 24 październik 2011 - 12:03

najlepszy_adres_do_salmo@salmo.com.pl

#23 OFFLINE   Tomek_N

Tomek_N

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1229 postów
  • LokalizacjaFrankfurt nad Menem

Napisano 24 październik 2011 - 13:24

Pisalem wlasnie na ten mail salmo@salm.com.pl i d...a. :unsure:

#24 OFFLINE   Pepe

Pepe

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 120 postów

Napisano 27 październik 2011 - 16:32

Witam,

moÅźe być problem z serwerem. NiektÃÅ‚re wiadomoÅ›ci nie docierajÄ….
ProszÄ™ napisać na mÃÅ‚j adres - peter@salmo.com.pl
U nas nie ma listÃÅ‚w bez odpowiedzi.

Pozdrawiam,
PP

#25 OFFLINE   Tomek_N

Tomek_N

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1229 postów
  • LokalizacjaFrankfurt nad Menem

Napisano 27 październik 2011 - 17:18

Bardzo dziekuje, napisalem.

Pozdrawiam
Tomek

#26 OFFLINE   psielka

psielka

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 125 postów
  • LokalizacjaPiotrków Trybunalski
  • ImiÄ™:Krzysztof

Napisano 27 październik 2011 - 18:33

Ja od glooga niestety nie mogę się doczekać na odpowiedz :(
Problem jest, Åźe nie mogÄ™ znaleść innego adresu info@gloog.pl
Na szczęście najwiÄ™cej woblerÃÅ‚w mam z firmy Salmo.

#27 OFFLINE   Tomek_N

Tomek_N

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1229 postów
  • LokalizacjaFrankfurt nad Menem

Napisano 28 październik 2011 - 09:39

Chcialem Was tylko powiadomic o tym, ze dostalem odpowiedz na maila! Musial byc jakis problem z serwerem, bo czasami maile nie dochodza.

Salmo stanelo na wysokosci zadania i wymieni mi moje przynety uszkodzone.

Pozdrawiam
Tomek



#28 OFFLINE   Yokozuna

Yokozuna

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 71 postów

Napisano 28 październik 2011 - 10:09

Dzień dobry,
pewnie siÄ™ powtÃÅ‚rzÄ™, ale NIGDY nie zostawiamy naszych klientÃÅ‚w z problemem i KAÅ»DE zgÅ‚oszenie reklamacyjne traktujemy powaÅźnie. Twoje zgÅ‚oszenie oczywiÅ›cie dotarÅ‚o i nie pozostaÅ‚o bez odpowiedzi (podziÄ™kowaÅ‚eÅ› mi nawet za szybkÄ… odpowiedź! zgÅ‚oszenie otrzymaÅ‚em 24.10 i tego samego dnia poszÅ‚a odpowiedź). W nastÄ™pnym mailu poprosiÅ‚em CiÄ™ o odesÅ‚anie przynÄ™t do nas i tej wiadomoÅ›ci najwyraźniej nie otrzymaÅ‚eÅ›. Staramy siÄ™ jak moÅźemy, jednak nie zawsze wszystko zaleÅźy od nas (tutaj najwyraźniej serwer zawiÃÅ‚dÅ‚).
Pozdrawiam,
Marcin

#29 OFFLINE   Tomek_N

Tomek_N

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1229 postów
  • LokalizacjaFrankfurt nad Menem

Napisano 28 październik 2011 - 10:16

Twoje zgłoszenie oczywiście dotarło i nie pozostało bez odpowiedzi (podziękowałeś mi nawet za szybką odpowiedź! zgłoszenie otrzymałem 24.10 i tego samego dnia poszła odpowiedź).


Tak to prawda. Byl to jednak drugi mail ktory pisalem do firmy Salmo o tej samej tresci. Na pierwszego maila nie dostalem odpowiedzi i czekalem ponad 2 tygodnie i nic sie nie dzialo, wiec stwierdzilem ze moze byc cos z adresem (z tad wpis na forum) - najwyrazniej cos z serwerem. Nie chcialem NIGDY nikogo oskarzac.

Salmo to firma ktora dba o klientow! Tak bylo i bedzie, i zaden serwer tego nie zmieni

Rowniez pozdrawiam
Tomek





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych