Witam!
Mam problem z Daiwką. Wygląda to w ten sposób iż gdy jest dość niska temperatura od 10 stopni w dół. Mój kołowrotek podczas zwijania przynęty po prostu nie blokuje się i kręci się do tyłu. Wszystko jest przy ok gdy przykładowo zostawiłem go w pokoju na pare godzin. Pierwsza moja taka sytuacja… Pomocy;-)
#1 OFFLINE
Napisano 05 październik 2014 - 15:50
#2 ONLINE
Napisano 05 październik 2014 - 15:56
- Bobex lubi to
#3 OFFLINE
Napisano 05 październik 2014 - 17:24
Kąpiel w benzynie i powinno pomóc.Dawno był czyszczony?
#4 OFFLINE
Napisano 05 październik 2014 - 18:48
Witam!
Mam problem z Daiwką. Wygląda to w ten sposób iż gdy jest dość niska temperatura od 10 stopni w dół. Mój kołowrotek podczas zwijania przynęty po prostu nie blokuje się i kręci się do tyłu. Wszystko jest przy ok gdy przykładowo zostawiłem go w pokoju na pare godzin. Pierwsza moja taka sytuacja… Pomocy;-)
Jeśli tak się dzieje łożysko oporowe i pierścień powinno być umyte i wysuszone,a potem składamy na sucho. Na przekór innym- żadnej oliwki tam proszę nie lać.
Pozdrawiam
Józef Lesniak
- michcio lubi to
#5 OFFLINE
Napisano 05 październik 2014 - 19:41
Popieram powyższe. Bez oliwki. A dla pewności po wyszyszczeniu schłodzić w lodówce i przetestować aby nad wodą niespodzianek nie było.
#6 OFFLINE
Napisano 05 październik 2014 - 21:11
#7 OFFLINE
Napisano 24 październik 2014 - 17:00
udalo ci sie rozebrac oporowke na waleczki bo u mnie w starszych modelach raczej sie nie da a nie bede go traktowal srubokretem i mlotkiem napisz jak to zrobiles to moze moje stare bedzie jak nowe
#8 OFFLINE
Napisano 25 październik 2014 - 20:40
#9 OFFLINE
Napisano 26 październik 2014 - 09:13
no tak zrobilem i nic trzeba nowe kupic myslalem ze masz sposob jak go rozebrac dzieki
#10 OFFLINE
Napisano 26 październik 2014 - 09:36
#11 OFFLINE
Napisano 26 październik 2014 - 11:53
Z tego co widzę tutaj: https://mulinete.wor...iwa-infinity-q/, to oporówka jest praktycznie taka jak w Emblemach ZiA, mi się udało taką rozebrać, trochę siły i da się wyciągnąć ten plastikowy koszyk ze środka, ale wszystko z umiarem. https://mulinete.fil...y_q_3000_15.jpg
Użytkownik Czerwc edytował ten post 26 październik 2014 - 13:00
#12 OFFLINE
Napisano 26 październik 2014 - 18:06
dzieki zamowilem juz nowe to troche smigalo od 2007r ale dla wlasnego ja sprobuje go rozebrac przeciez ktos to skladal to i rozlozyc mozna a czesto przechodza mi przez rece rozne krecioly ale z oporowkami doswiadczenia nie mam
#13 OFFLINE
Napisano 19 listopad 2014 - 18:54
Gdzie można kupić takie łożysko i jaki koszt ?
#14 OFFLINE
Napisano 19 listopad 2014 - 20:45
Zapytaj Mefista jest jego wątek w dziale sprzedam.
#15 OFFLINE
Napisano 01 styczeń 2015 - 23:29
Nie umiem tak zdjąć lewej pokrywy by nie schodziła razem z korbką i przekładnią a w Daiwie nietrafienie w te same tryby to jest pewnie ząbkowanie. Radzę sobie odchylając ją trochę i zaznaczając patykiem z farbą, ale to męczarnia i kiedyś może mi się nie udać. Kombinowałem jak wyjąć korbkę by było jak w innych, że korbka, pokrywa i mam przekładnię z ząbkami w pinionie - można zaznaczyć i rozbierać dalej. Szukałem na YT i nie znalazłem. Pomoże ktoś?
#16 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2015 - 06:25
#17 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2015 - 09:04
A ktoś, kto rozbierał Dawiwę Infinity lub Ceratę doradzi coś?
Czy w ogóle jest możliwe oddzielenie korbki od korpusu przed zdjęciem lewej pokrywy korpusu? Prawdę mówiąc już po zdjęciu go też nie za bardzo wiem jak można je rozłączyć, ale to nie jest mi potrzebne bo jak zdejmę pokrywę (razem z korbką) to już przekładnie mam na wierzchu, a posmarować mazidłem umiem
Użytkownik Pióro edytował ten post 02 styczeń 2015 - 09:11
#18 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2015 - 09:29
ja swoja ceratke z 10 razy rozbieralem wiekszego problemu nie ma nie jest tak prosto jak w prostych maszynkach dostepnych na rynku ale da sie
#19 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2015 - 10:09
Nie wiem , czy dobrze odczytałem interpretację problemu kolegi @Pióro , ale wydaję Mi się , że kolega w ogóle nie odkręca korby , tylko wyciąga całość,czyli korba+obudowa+ przekładnia
- Guzu i Pióro lubią to
#20 OFFLINE
Napisano 02 styczeń 2015 - 10:32
Nie wiem , czy dobrze odczytałem interpretację problemu kolegi @Pióro , ale wydaję Mi się , że kolega w ogóle nie odkręca korby , tylko wyciąga całość,czyli korba+obudowa+ przekładnia
No właśnie, bo nie umiem. W innych kołowrotkach (rozbierałem ich wiele) odkręca się korbkę, potem zdejmuje pokrywę i ma przed oczami przekładnię z pinionem, więc można zaznaczyć jak się ze sobą łączą.
Tutaj oglądam ze wszystkich stron, próbuję jak najpierw wyjąć korbkę i ja nie widzę takiej możliwości. Rozkręcam więc młynek i tak jak pisałem staram się odchylić lewą pokrywę by zobaczyć kawałek piniona z przekładnią ale żeby się nie rozłączyły i zaznaczyć jak w siebie wchodzą. Jak mi się kiedyś nie uda bo szpara ma ze dwa milimetry to będzie ząbkowanie
BGM "ja swoja ceratke z 10 razy rozbieralem wiekszego problemu nie ma nie jest tak prosto jak w prostych maszynkach dostepnych na rynku ale da sie"
Dzięki jak nie wiem co, barzo mi pomogłeś.
Użytkownik Pióro edytował ten post 02 styczeń 2015 - 10:37
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: daiwa, naprawa, tuning
Sprzęt wędkarski →
Spinning →
Szpule Daiwa LTNapisany przez <dVb> , 05 lut 2019 daiwa |
|
|
||
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
Delikatne zbrojenie silikonowej drobnicy -Zmodyfikowany kołnierz główki jigowej-Napisany przez Remicki , 13 gru 2018 lurebuilding, przynęty gumowe i 3 więcej |
|
|
||
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
tuning multika?Napisany przez platynowłosy , 05 lip 2018 multik, tuning i 1 więcej |
|
|
||
|
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
SPIS TREŚCI DZIAŁU - Naprawy, tuning, majsterkowanieNapisany przez Del Toro , 21 cze 2018 tuning, naprawa |
|
|
|
Rozwiązane
Sprzęt wędkarski →
Sprzęt motorowodny i elektronika wędkarska →
TOHATSU 25Napisany przez allevoytek , 11 cze 2018 naprawa, moduł, elektronika i 2 więcej |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych