Skocz do zawartości

  •      Zaloguj się   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.





Zdjęcie

BC 2016

Napisane przez lukomat , 27 kwiecień 2017 · 3790 Wyświetleń

Minelo pol roku, a wspomnienia sa tak swieze, jakby to bylo tydzien temu. Wyjazd, ktorego mialo nie byc. Wyjazd, ktorego losy wazyly sie do samego wyloty. Uparlem sie i postawilem na swoim. Choc nie w moim terminie i bez juniorow, ale z Papa Broda i kumplem, ktory dolaczyl na przyczepke w ostatniej chwili. W przeddzien wylotu chlopcy pomagali pakowac sprzet i malo serce mi nie peklo, jak prosili, zeby zerwac ich ze szkoly i zabrac do Kanady... No coz, nikt nie mowil, ze bedzie lekko...
Rozpisalem sie juz na samym wstepie, a mialem nie pisac, bo w zasadzie wszystko co mialem do powiedzenia w tym temacie, przelalem na papier w Sztuce Lowenia i dwoch relacja na jerkbaicie w poprzednich latach. Woda ta sama, ryby te same, tylko pogoda skrajnie odmienna. Zamiast powodzi, jak w 2014 i 2015, tym razem mielismy super niskie stany wod, ktore tez nie ulatwily nam zycia.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Znowu nie bylo lekko. Znowu napracowalismy sie na kazda rybe, ale bylo warto. Kazdy hol dostarczyl emocji, bo w 90% lowilismy swieze ryby, ktore tanio skory nie sprzedaly.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Te bardziej zasiedziale i podkolorowane, juz tak nie darly, ale swoje pokazaly. Poza przylowami w postaci lososi coho i palami, trafila mi sie tez tamtejsza brzana albo cos co ja przypominalo. Miejscowi chyba zwa ja sucker. Tematu jednak nie zglebialem.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Zapewne wprawne oko wylapalo dominacje jasno niebieskich wedek. Bardzo poreczne bo w pieciu kawalkach Zpey HM Signature z klasycznym dolnikiem. Papa Broda dokonal pewnych modyfikacji nad woda i dwa kije wrocily jako "szesciosklady". Trzeciego juz pilnie strzeglem i wrocil w dobrym stanie. Kolega pozostal wierny kijom Hardy, moim zdaniem mocno przereklamowanej marce i cenami z kosmosu.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Wisienke na torcie zostawilem na sam koniec. A w zasadzie to dwie wisienki. Pierwsza 88cm.

 

Dołączona grafika

 

Druga 89cm. Papa Broda sam mierzyl.

 

Dołączona grafika

 

I w zasadzie tyle w temacie. Odkladam pieniazki do wedkarskiej skarbonki i knuje kolejna wyprawe :)






Zdjęcie
Andrzej Stanek
27 kwi 2017 09:43

DANIELSSON CONTROL wiernym przyjacielem. Jak znajdziesz czas napisz jak Ci się sprawuje. Pozdrawiam.

Zdjęcie
Sławek Oppeln Bronikowski
28 kwi 2017 21:18

Czyli choć doroczna pielgrzymka do muchowej Mekki przebiegła z rażącym naruszeniem praw nieletnich dzieci, fakt ten wcale nie przeszkodził dorosłym wiernym dostąpić boskiej nirwany.. :)

    • lukomat i Krzysiu lubią to

Andrzej, musze cie rozczarowac, ale to L5W 8twelve. Przymierzam sie do Control, ale czekam na jakas okazje, nie ma cisnienia. Na kingi na razie sie nie wybieram, a innego zastosowania na razie dla niego nie widze.

 

Slawek, w tym roku bedzie jak Pan Bog przykazal. Urlop zaklepany w dobrym terminie, zona poinformowana o planach, odpekam jeszcze tylko wszystkie przykre obowiazki zwiazane z przeprowadzka do PL i wtedy wezme sie za organizowanie wyjazdu.

Zdjęcie
Andrzej Stanek
29 kwi 2017 15:09

Zorientowałem się po chwili jak napisałem post, że to nie ten... Używam obecnie Hatch a ciągnie oczy na stronę Danielsson-a.

Mysle, ze stosunek jakosci do ceny oraz dosknaly serwis Danielssona sa naprawde ciezkie do przebicia przez Europejskich producentow.

Zdjęcie
Paweł Bugajski
01 maj 2017 16:18

Pięknie! Śliczne ryby i fajna relacja.Pozdrawiam.!

    • lukomat lubi to

zazdraszczam fotek. bardzo ładne. Andrzej, control w BC też daje rade :-)

    • lukomat i Andrzej Stanek lubią to
Zdjęcie
Andrzej Stanek
01 maj 2017 19:58

Ty także, fajnie. A ja w prosty deseń mierzę - 2W. Foty i ryby, wiadomo - klasa!

    • lukomat lubi to

Marzec 2024

P W Ś C P S N
    1 2 3
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ostatnie wpisy

Ostatnie komentarze