Skocz do zawartości

  •      Zaloguj się   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Ostatnie na blogu


1042 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 15 minut)

1025 gości, 2 anonimowych

Google, saszka, Framuga, tymof, Bing, beton007, Facebook, Werem, wrozyn, xnt@, Person, Staniu99, AustinSELF, kambodza, Łukasz W, esox81, Rybka 73, Tomek109


- - - - -

SHIMANO SUPER 3000S GT RC




Producent:
Producent kołowrotka np. Shimano
Shimano
Model:
Model kołowrotka np. Exage FD
Super GT RC
Wielkość [Rozmiar]:
Rozmiar kołowrotka np. 1000, 3000s itd.
3000
Masa:
Masa kołowrotka [g]
340g
Zastosowanie:
Zastosowanie (wszechstronny lub saltwater/freshwater)
freshwater
Typ hamulca:
Typ hamulca (przedni lub tylny)
tylny
Moc hamulca:
Moc hamulca [kg]
2,5kg
Przełożenie:
Przełożenie kołowrotka np. 7:1
5,0:1
Ilość wybieranej linki:
Ilość wybieranej linki [cm]
77
Liczba łożysk:
Liczba łożysk np. 7+5+1
3+1
Pojemność szpuli żyłka:
Pojemność szpuli dla żyłki np. 6/135, 8/110, 10/90
0,25 - 140m
Pojemność szpuli plecionka:
Pojemność szpuli dla plecionki np. 6/150/, 8/130
Kraj produkcji:
Kraj produkcji kołowrotka np. Japonia
Malezja
Opis:
Opis kołowrotka
Trzecia generacja wytrzymałych kołowrotków GT–RC może wzmocnić i polepszyć reputację swych poprzedników dzięki wielu innowacjom, które zastosowano w modelach 1500, 2500, 300S i 4000. Ich korpusy i rotory wykonane z tworzywa XT–7 mają nową stylizację i perfekcyjne wykończenie, a w całej konstrukcji zastosowano przekładnię Zinc Diecast, system wolnej oscylacji szpuli, Super Stopper II, szpulę AR–C, port serwisowy, wielotarczowy hamulec walki, podwójną korbkę. W standardzie zapasowa szpula wykonana jest z tworzywa XT–7.
Schemat kołowrotka:
Schemat kołowrotka
SHIMANO SUPER 3000S GT RC

Zdjęcia kołowrotka


Załączona grafika: super gt rc.jpg



1 Komentarze

Pierwszy Shimano który kupiłem ulegając propagandzie na Shimano. Ale i jeden z najmilej wspominanych kołowrotków jakie miałem.

 

Zalety:

- fajnie nawijał linkę,

- głośna terkotka hamulca,

- podwójna korbka,

 

Wady:

- waga,

- dostał luzów w miarę szybko,

- głośno szumiał mimo smarowania,

- brak rączki wkręcanej w przekładnie.

 

Czy bym znów kupił? Nie, wolę Daiwę Exceller.