Jump to content

  •      Sign In   
  • Create Account

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Photo

tuning multika?

multik tuning czyszczenie polero

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 OFFLINE   platynowłosy

platynowłosy

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,274 posts
  • LokalizacjaWarszawa

Posted 05 July 2018 - 10:23

Witam Panowie.

 

Pytanie:

Przegina gość czy nie?

Jego sugestia to ogarnięcie multika zaraz po wyjęciu z pudełka, niowego.

I co to jest, czym nasącza szczoteczkę drucianą?

w 2.02 min filmu.

 

Czy może tak:

 

Pozdrawiam

Alek



#2 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3,476 posts
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Posted 05 July 2018 - 10:28

Z głową w ramach rozwoju pasji czy majsterkowania dlaczego nie ? Zawsze jakieś zbędne opilki i niedociągnięcia się poprawi ale to pewnie bardziej dla komfortu psychicznego.
  • platynowłosy likes this

#3 OFFLINE   Tomek88

Tomek88

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3,209 posts
  • LokalizacjaGrójec
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Zienkiewicz

Posted 05 July 2018 - 15:16

Główne przekładnie do benzyny ekstrakcyjnej ew. szmatka do ściągania opiłków. Ja robię analogicznie tak jak to opracowali mądrzejsi ode mnie lata temu przy produkcji silników czyli o wiele bardziej skomplikowanych zespołów urządzeń. Mianowicie kupiony dosmarowuje dokładając smaru nawet kiepskiej jakości i po 2-3 dniowkach na wodzie rozbieram multik i zdejmuję fabryczny i dołożony smar z ewentualnymi opiłkami. Później kąpiel dniówka w benzynie ekstrakcyjnej i składam multik już na dobre na dobrym smarze.
  • platynowłosy likes this

#4 OFFLINE   Nories

Nories

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 61 posts
  • LokalizacjaKPM
  • Imię:maciek
  • Nazwisko:d

Posted 05 July 2018 - 19:01

pasta do polerowania metalu,i choc nigdy tego nie robilem juz od dawna kusi mnie ten temat

podejrzewam ze caly mechanizm kolowrotka ,jak widac na mgx-sie pracuje z wyrazna zmiana na plus


  • platynowłosy likes this

#5 OFFLINE   cinn

cinn

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 613 posts
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Marcin
  • Nazwisko:W

Posted 06 July 2018 - 09:45

Polerowane powierzchnie zawsze mają większą wytrzymałość niż chropowate.

 

Tylko pytanie czy przy takiej obróbce nie ściąga delikatnie materiału i nie powstaną luzy między zębami przekładni.

No i raczej smar nie będzie się dobrze trzymał powierzchni. 


  • platynowłosy and Tomek88 like this

#6 OFFLINE   HaDe

HaDe

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1,887 posts
  • Imię:Hubert

Posted 03 August 2018 - 12:14

W ramach delikatnego odchudzenia przy okazji tuning optyczny. Alphas w wersji UL ze szpulką K.T.F.

 

Attached File  alp1.jpg   27.66KB   15 downloadsAttached File  alp2.jpg   31.42KB   14 downloads

 

Zillion z 245 g fabrycznych do 232 z plecionką.

 

Attached File  zil1.jpg   31.93KB   14 downloadsAttached File  zil2.jpg   32.78KB   14 downloads


  • Castpol and maykel like this





Also tagged with one or more of these keywords: multik, tuning, czyszczenie polero

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users