Witam!
Mam problem z Daiwką. Wygląda to w ten sposób iż gdy jest dość niska temperatura od 10 stopni w dół. Mój kołowrotek podczas zwijania przynęty po prostu nie blokuje się i kręci się do tyłu. Wszystko jest przy ok gdy przykładowo zostawiłem go w pokoju na pare godzin. Pierwsza moja taka sytuacja… Pomocy;-)
#1 OFFLINE
Posted 05 October 2014 - 15:50
#2 OFFLINE
Posted 05 October 2014 - 15:56
- Bobex likes this
#3 OFFLINE
Posted 05 October 2014 - 17:24
Kąpiel w benzynie i powinno pomóc.Dawno był czyszczony?
#4 OFFLINE
Posted 05 October 2014 - 18:48
Witam!
Mam problem z Daiwką. Wygląda to w ten sposób iż gdy jest dość niska temperatura od 10 stopni w dół. Mój kołowrotek podczas zwijania przynęty po prostu nie blokuje się i kręci się do tyłu. Wszystko jest przy ok gdy przykładowo zostawiłem go w pokoju na pare godzin. Pierwsza moja taka sytuacja… Pomocy;-)
Jeśli tak się dzieje łożysko oporowe i pierścień powinno być umyte i wysuszone,a potem składamy na sucho. Na przekór innym- żadnej oliwki tam proszę nie lać.
Pozdrawiam
Józef Lesniak
- michcio likes this
#5 OFFLINE
Posted 05 October 2014 - 19:41
Popieram powyższe. Bez oliwki. A dla pewności po wyszyszczeniu schłodzić w lodówce i przetestować aby nad wodą niespodzianek nie było.
#6 OFFLINE
Posted 05 October 2014 - 21:11
#7 OFFLINE
Posted 24 October 2014 - 17:00
udalo ci sie rozebrac oporowke na waleczki bo u mnie w starszych modelach raczej sie nie da a nie bede go traktowal srubokretem i mlotkiem napisz jak to zrobiles to moze moje stare bedzie jak nowe
#8 OFFLINE
Posted 25 October 2014 - 20:40
#9 OFFLINE
Posted 26 October 2014 - 09:13
no tak zrobilem i nic trzeba nowe kupic myslalem ze masz sposob jak go rozebrac dzieki
#10 OFFLINE
Posted 26 October 2014 - 09:36
#11 OFFLINE
Posted 26 October 2014 - 11:53
Z tego co widzę tutaj: https://mulinete.wor...iwa-infinity-q/, to oporówka jest praktycznie taka jak w Emblemach ZiA, mi się udało taką rozebrać, trochę siły i da się wyciągnąć ten plastikowy koszyk ze środka, ale wszystko z umiarem. https://mulinete.fil...y_q_3000_15.jpg
Edited by Czerwc, 26 October 2014 - 13:00.
#12 OFFLINE
Posted 26 October 2014 - 18:06
dzieki zamowilem juz nowe to troche smigalo od 2007r ale dla wlasnego ja sprobuje go rozebrac przeciez ktos to skladal to i rozlozyc mozna a czesto przechodza mi przez rece rozne krecioly ale z oporowkami doswiadczenia nie mam
#13 OFFLINE
Posted 19 November 2014 - 18:54
Gdzie można kupić takie łożysko i jaki koszt ?
#14 OFFLINE
Posted 19 November 2014 - 20:45
Zapytaj Mefista jest jego wątek w dziale sprzedam.
#15 OFFLINE
Posted 01 January 2015 - 23:29
Nie umiem tak zdjąć lewej pokrywy by nie schodziła razem z korbką i przekładnią a w Daiwie nietrafienie w te same tryby to jest pewnie ząbkowanie. Radzę sobie odchylając ją trochę i zaznaczając patykiem z farbą, ale to męczarnia i kiedyś może mi się nie udać. Kombinowałem jak wyjąć korbkę by było jak w innych, że korbka, pokrywa i mam przekładnię z ząbkami w pinionie - można zaznaczyć i rozbierać dalej. Szukałem na YT i nie znalazłem. Pomoże ktoś?
#16 OFFLINE
Posted 02 January 2015 - 06:25
#17 OFFLINE
Posted 02 January 2015 - 09:04
A ktoś, kto rozbierał Dawiwę Infinity lub Ceratę doradzi coś?
Czy w ogóle jest możliwe oddzielenie korbki od korpusu przed zdjęciem lewej pokrywy korpusu? Prawdę mówiąc już po zdjęciu go też nie za bardzo wiem jak można je rozłączyć, ale to nie jest mi potrzebne bo jak zdejmę pokrywę (razem z korbką) to już przekładnie mam na wierzchu, a posmarować mazidłem umiem
Edited by Pióro, 02 January 2015 - 09:11.
#18 OFFLINE
Posted 02 January 2015 - 09:29
ja swoja ceratke z 10 razy rozbieralem wiekszego problemu nie ma nie jest tak prosto jak w prostych maszynkach dostepnych na rynku ale da sie
#19 OFFLINE
Posted 02 January 2015 - 10:09
Nie wiem , czy dobrze odczytałem interpretację problemu kolegi @Pióro , ale wydaję Mi się , że kolega w ogóle nie odkręca korby , tylko wyciąga całość,czyli korba+obudowa+ przekładnia
- Guzu and Pióro like this
#20 OFFLINE
Posted 02 January 2015 - 10:32
Nie wiem , czy dobrze odczytałem interpretację problemu kolegi @Pióro , ale wydaję Mi się , że kolega w ogóle nie odkręca korby , tylko wyciąga całość,czyli korba+obudowa+ przekładnia
No właśnie, bo nie umiem. W innych kołowrotkach (rozbierałem ich wiele) odkręca się korbkę, potem zdejmuje pokrywę i ma przed oczami przekładnię z pinionem, więc można zaznaczyć jak się ze sobą łączą.
Tutaj oglądam ze wszystkich stron, próbuję jak najpierw wyjąć korbkę i ja nie widzę takiej możliwości. Rozkręcam więc młynek i tak jak pisałem staram się odchylić lewą pokrywę by zobaczyć kawałek piniona z przekładnią ale żeby się nie rozłączyły i zaznaczyć jak w siebie wchodzą. Jak mi się kiedyś nie uda bo szpara ma ze dwa milimetry to będzie ząbkowanie
BGM "ja swoja ceratke z 10 razy rozbieralem wiekszego problemu nie ma nie jest tak prosto jak w prostych maszynkach dostepnych na rynku ale da sie"
Dzięki jak nie wiem co, barzo mi pomogłeś.
Edited by Pióro, 02 January 2015 - 10:37.
Also tagged with one or more of these keywords: daiwa, naprawa, tuning
Sprzęt wędkarski →
Spinning →
Szpule Daiwa LTStarted by <dVb> , 05 Feb 2019 daiwa |
|
||
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
Delikatne zbrojenie silikonowej drobnicy -Zmodyfikowany kołnierz główki jigowej-Started by Remicki , 13 Dec 2018 lurebuilding, przynęty gumowe and 3 more... |
|
||
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
tuning multika?Started by platynowłosy , 05 Jul 2018 multik, tuning and 1 more... |
|
||
|
Hand made →
Naprawy, tuning, majsterkowanie →
SPIS TREŚCI DZIAŁU - Naprawy, tuning, majsterkowanieStarted by Del Toro , 21 Jun 2018 tuning, naprawa |
|
|
Answered
Sprzęt wędkarski →
Sprzęt motorowodny i elektronika wędkarska →
TOHATSU 25Started by allevoytek , 11 Jun 2018 naprawa, moduł, elektronika and 2 more... |
|