Ja startuje Suzuki 30 km na lifep04 100ah od siaq bezproblemowo .
Zapewne z BMS na 60/80A prądu ciągłego i daje radę
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 25 styczeń 2024 - 19:16
Ja startuje Suzuki 30 km na lifep04 100ah od siaq bezproblemowo .
Napisano 26 styczeń 2024 - 01:04
Ok, bo ostatnio trafiłem na informację, gdzie jeden producent przestrzega, że w przypadku zadziałania BMS I odcięcia Aku silnik na wtrysku zgaśnie . Chociaż to trochę dziwne, bo przecież powinno wystarczyć prądu z altka. A jak mierzysz pojemność?25 4t gaźnik , katalogowo z tego co pamiętam 360A , ale myślę że spokojnie da radę w mróz nie będę pływak więc te prądy są niższe. A jak nie to zawsze opcja szarpanki zostaje.
Użytkownik psulek edytował ten post 26 styczeń 2024 - 01:04
Napisano 26 styczeń 2024 - 09:07
Napisano 26 styczeń 2024 - 19:32
Tak, ale watomierz policzy ile watów wyszło z przetwornicy do odbiornika, ale nie obliczy strat wynikających z pracy samej przetwornicy trzeba o tym pamiętać. Żadna przetwornica nie ma 100% sprawności.
Napisano 26 styczeń 2024 - 19:34
Tak, ale watomierz policzy ile watów wyszło z przetwornicy do odbiornika, ale nie obliczy strat wynikających z pracy samej przetwornicy trzeba o tym pamiętać. Żadna przetwornica nie ma 100% sprawności.
Użytkownik highvoltage edytował ten post 26 styczeń 2024 - 19:50
Napisano 27 styczeń 2024 - 16:28
Uważam, że to będzie sporo więcej niż te 5 Ah, ale to akurat nie ma znaczenia, trzeba znać dokładnie sprawność danej przetwornicy.
Napisano 28 styczeń 2024 - 01:03
132,15Ah wyszlo według BMS więc bardzo dobrze. Porównam jeszcze na watomierzuOK, to jak sprawdzisz, to daj znać.
Napisano 28 styczeń 2024 - 03:11
Użytkownik psulek edytował ten post 28 styczeń 2024 - 03:12
Napisano 28 styczeń 2024 - 13:21
To naprawdę super. Najlepsze ogniwa mają ~160Wh/kg. Tobie udało się nabyć ogniwa 176Wh/kg.
Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka
Napisano 28 styczeń 2024 - 14:44
Użytkownik psulek edytował ten post 28 styczeń 2024 - 14:48
Napisano 28 styczeń 2024 - 15:13
Napisano 15 luty 2024 - 01:25
Napisano 15 luty 2024 - 07:11
10
Napisano 15 luty 2024 - 12:26
Napisano 15 luty 2024 - 13:03
ustaw na 14.4 i bedzie ok
Napisano 15 luty 2024 - 14:10
ustaw na 14.4 i bedzie ok
Napisano 15 luty 2024 - 15:22
Napisano 15 luty 2024 - 16:14
Z tego co widzę w ustawieniach ładowarki Victron to przy wyborze akumulatora Li-ion ladowarka odcina ladowanie przy osiągnięciu 14,2V. Zmienię ręcznie na 14,4V i zobaczymy jaka będzie różnica.Zakończyło się przy 14.2 z jakiego powodu ? Ładowarka rozłączyła czy BMS Bo zadziałało jakieś zabezpieczenie
Użytkownik dante edytował ten post 15 luty 2024 - 16:15
Napisano 15 luty 2024 - 17:55
Dlaczego używasz ustawień dla aku Li-ion jak masz akumulator LiFePo4? Brak programu?
Napisano 15 luty 2024 - 18:26
ustaw napiecie absorpcji na 14.4V - to w zupelnosci wystarczy , natomiast to na jakim napieciu sie zakonczy ladowanie zalezy od ogniw . Pakiet rzadko kiedy laduje sie rowno przy koncu , i zawsze (90%) jakas cela wyskoczy z napieciem i bms odcina. To samoj jest na dolnych napieciach pakietu . Jak jest balanser to on niweluje i rowna , aczkolowiek musi byc prad nie za duzy ,gdyz nie nadazy podczas ladowania. Po odcieciu przez bms , balanser wyrowna i wtedy ladowarka moze dobic dalej. Kwestia ladowarki , balansera i ogniw jak to wszytsko ze soba wspolgra
Użytkownik siarq edytował ten post 15 luty 2024 - 18:27
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych