Aby Ci zobrazować jak to wygląda u mnie popatrz co widać, co z tego rozumiesz i oceń czy Ci taki BMS z bluetooth potrzebny.
Użytkownik Pietruk edytował ten post 19 styczeń 2022 - 13:23
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 19 styczeń 2022 - 12:59
Aby Ci zobrazować jak to wygląda u mnie popatrz co widać, co z tego rozumiesz i oceń czy Ci taki BMS z bluetooth potrzebny.
Użytkownik Pietruk edytował ten post 19 styczeń 2022 - 13:23
Napisano 19 styczeń 2022 - 13:13
Dziękuję Panowie. Przekonaliście mnie. Ech, coraz więcej "odciągaczy uwagi" od wody się robi. Nie dość, że człowiek wpatruje się w to echo, to jeszcze kolejny. Kiedyś człowiek wracał znad wody i miał przed oczami trzciny i zachód słońca. Teraz ma zapisy z ekranów
Użytkownik fonix edytował ten post 19 styczeń 2022 - 13:14
Napisano 21 styczeń 2022 - 22:17
Użytkownik Tom Rob edytował ten post 21 styczeń 2022 - 22:18
Napisano 21 styczeń 2022 - 22:39
Napisano 25 styczeń 2022 - 10:13
Bierz z bt.... Ja wziąłem bez i już drugi raz się nie pomylęMam dylemat: z bluetooth, czy bez. Jakie info dostarczy mi ten dodatek? czy laikowi dostarczy to jakiegoś przydatnego info w łopatologiczny sposób (np. % naładowania) czy też niekoniecznie?
Czy silnik elektryczny w miarę poprawnie pokazuje stan naładowania akumulatora, tak jak przy akumulatorach kwasowych i żelowych? bo w zasadzie do tego sprowadza się zazwyczaj moje oczekiwanie co do posiadanej wiedzy o napędzie...
dziękuje.
Napisano 25 styczeń 2022 - 21:08
Napisano 25 styczeń 2022 - 21:59
To takjakby autem jeździć bez wskaźnika paliwa
Bez przesady, to nie to samo. Takim autem bym nie jeździł a LiFEPO4 można spokojnie użytkować bez tego, wystarczy voltomierz.
Napisano 25 styczeń 2022 - 22:16
Napisano 25 styczeń 2022 - 23:15
Napisano 26 styczeń 2022 - 00:02
W domu też lubię popatrzeć na wskaźniki, na rybach jednak wolę patrzeć na wodę .
Oczywiście precyzyjny wskaźnik poziomu naładowania akumulatora jak najbardziej warto mieć.
Napisano 26 styczeń 2022 - 10:27
Bez przesady, to nie to samo. Takim autem bym nie jeździł a LiFEPO4 można spokojnie użytkować bez tego, wystarczy voltomierz.
Voltomierz w przypadku LiFePO4 właściwie tylko potwierdza, że aku już jest pusty. Do póki jest choćby 15% pojemności, to napięcie się prawie nie zmienia. Najlepiej mieć zapas pojemności, wtedy takimi problemami można sobie głowy nie zaprzątać :-)
Napisano 26 styczeń 2022 - 10:53
Trzeba zaznaczyć, że użytkowanie takiego BMS pozwala na szybkie wprowadzanie różnych parametrów użytkowych akumulatora bez konieczności połączenia z komputerem. Uważam, że tylko wyposażenie akumulatora w BL BMS pozwala w pełni kontrolować i wykorzystać jego możliwości.
Napisano 26 styczeń 2022 - 11:16
Napisano 26 styczeń 2022 - 11:41
Nie wszytsko skonfigurujesz przez bt , parametry krytyczne są przypisane na stałe.
Które to są parametry? W moim BMS z apką jak wyżej, mogę przez aplikację przypisać napięcie odcięcia dla ogniwa: min, max, dla całej baterii, pojemność itd. Są jeszcze jakieś inne, których w apce nie widać?
Napisano 26 styczeń 2022 - 11:54
Napisano 26 styczeń 2022 - 12:42
Nie rozumiem, po co miałbym ustawiać "napięcia i prądy wyższe/niższe od krytycznych" . Aplikacja oczywiście pozwala na regulację większej ilości parametrów - te ze zdjęcia nr 1 to tylko fragment - pierwsza strona. Zawsze można powrócić do zalecanych ustawień fabrycznych dla danego typu akumulatora.
Napisano 26 styczeń 2022 - 12:50
Napisano 02 luty 2022 - 14:33
Użytkownik Drac edytował ten post 02 luty 2022 - 14:56
Napisano 02 luty 2022 - 22:24
Napisano 02 luty 2022 - 23:24
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych