Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć Koledzy,

To, że się ktoś wybiera, to nie ulega wątpliwości. Będę w piątek, wraz ze mną Hubertus i nasz kolega Łukasz. Czy ktoś z Was zamiaruje piątkowy pobyt na Rybomanii?

P.S Ktoś ma link do  wystawców?

Posted

Mam dosyć sobót i niedziel na Targach. Moi Przyjaciele umożliwiają mi wizytę w piątek. Nie ma porównania z sobotą i niedzielą. Wiem, bo jeżdżę od lat.

• Like 1
Posted

Będziemy z Gawełkiem,do zobaczenia :D

Zazdroszczę. Ja na sobotę już nie dam się skusić ;)  :(

Posted
A jest już rozpiske wystawców? Nie mogłem się doszukać na stronie
Posted

Rafcia,patrz jak ten czas płynie. Ostatnio widzieliśmy się na poprzednich Targach. Zatem do zobaczenia. :D :D

• Like 1
Posted

Ja się również wybieram. W jaki dzień - jeszcze nie wiem, bo jadę na zasadzie przyczepki :) .

Posted (edited)

Cześć Koledzy,

To, że się ktoś wybiera, to nie ulega wątpliwości. Będę w piątek, wraz ze mną Hubertus i nasz kolega Łukasz. Czy ktoś z Was zamiaruje piątkowy pobyt na Rybomanii?

P.S Ktoś ma link do  wystawców?

Tak jak Wojtek napisał jesteśmy w piąteczek a i w sobotę też  :)

Ja już od czwartku macanko Megabassowe u Dużego przy kaloryferze zaliczam :P

Edited by gaweł
  • Like 1
Posted

Ja też będe w Sobotę jak by można było z kimś pogadać i podpytać o łowieniu suma z ręki to prosze dac znac gdzie podejść :)

Posted

Ja też będe w Sobotę jak by można było z kimś pogadać i podpytać o łowieniu suma z ręki to prosze dac znac gdzie podejść :)

post-49627-0-55923700-1515863963_thumb.jpg

Wpadaj Piotr , chętnie służymy pomocą.

Posted

Niestety w sob i ndz cięzko cokolwiek zobaczyć. Chyba, że się na ostatnie 2 godziny wpadnie. Ale wtedy z kolei nie wiesz " w co ręce włożyć " . Wychodzi na to, że trzeba sobie plan zrobić i dowiedzieć się czy aktualnie to co bysmy obejrzeli będzie na danym stoisku :D porażka ...

Posted