Dla mnie to akurat największa zaleta😏Największa z nich to taka, że nie jest Stellą...
Edited by majunio, 23 March 2019 - 11:55.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Posted 23 March 2019 - 11:54
Dla mnie to akurat największa zaleta😏Największa z nich to taka, że nie jest Stellą...
Edited by majunio, 23 March 2019 - 11:55.
Posted 23 March 2019 - 11:55
Posted 23 March 2019 - 12:15
Myśle ze stella niema porównania..spójrzmy na wagę
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kto bogatemu zabroni kupić młynek za 3000 zł gdzie w cenie tego młynka kupisz 2 x cerate albo twin power lub 3-4 razy balastic lt i każdy z nich posłuży ci nie mniej nie dłużej niż ten jeden .
Co do firmy obie działają już wiele lat prężnie na rynku wędkarskim jedni lubią blodynki a drudzy brunetki , nie powinieneś się sugerować zdaniem że stella ładniejsza i to że to jest shimano (bo o gustach się nie dyskutuje) i obie firmy w tej cenie oferują swoje wszystkie kosmiczne wyreklamowane technologie .
Szkoda że w cenie tych 3000 zł daiwa lub shimano nie oferuje co najmniej dożywotni serwis .... bo wtedy bym zrozumiał że ten kołowrotek kosztuje takie holendarne pieniądze .
Najlżejszym kołowrotkiem wcale nie jest stella a ni exist 2500 , a jak się okazuje że średniej półki prorex lt 2500 który waży 175 gramów taka ciekawostka i kosztuje 750-900 zł ;p
Edited by Derrek, 23 March 2019 - 12:32.
Posted 23 March 2019 - 12:28
Edited by Guzu, 23 March 2019 - 12:30.
Posted 23 March 2019 - 12:43
A u kogo najlepiej Waszym zdaniem takiego Exista potem serwisować w Polsce?
Jakoś większość serwisantów niechętnie przyjmuje Daiwe.
Posted 23 March 2019 - 13:12
A u kogo najlepiej Waszym zdaniem takiego Exista potem serwisować w Polsce?
Jakoś większość serwisantów niechętnie przyjmuje Daiwe.
Serwis - znajdziecie tu Państwo informacje o eksploatacji i konserwacji kołowrotków i wędzisk Daiwa, nasze warunki gwarancji oraz schematy części do kołowrotków. W sprawie serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego i zakupu części zapasowych prosimy kontaktować się z miejscem gdzie zakupili Państwo sprzęt.
Innymi słowy jak oddasz do sklepu gdzie zakupiłeś kołowrotek to autoryzowany serwis powinien ci odpłatnie zakonserwować kołowrotek lub nie odpłatnie o ile jest na gwarancji .
Edited by Derrek, 23 March 2019 - 13:19.
Posted 23 March 2019 - 13:17
Mam w swoich zbiorach I edycję Exist, Mam edycje limitowane Certate..., na to nie wydałbym złotówki...
Posted 23 March 2019 - 15:15
Moim zdaniem duża wada drogich kołowrotków jest brak zapasowej szpuli
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Posted 23 March 2019 - 15:53
Mam w swoich zbiorach I edycję Exist, Mam edycje limitowane Certate..., na to nie wydałbym złotówki...
Posted 23 March 2019 - 16:45
Edited by przemo_w, 23 March 2019 - 16:47.
Posted 23 March 2019 - 17:26
@Derrek
A to w Pl jest autoryzowany serwis? Od kiedy?
Skopiowałeś ulotke i tyle.
Wiesz ile trwa taka zabawa z oddaniem i powrotem sprzętu z Daiwy?
Tu Shimano to jednym palcem rozkłada Daiwe na łopatki:-)
To jest notka z autoryzowanego dystrybutora polskiego czyli cormorana .
Oddawałem kiedyś na gwarancji regala starej wersji i to 2 razy za 1 razem czekałem tydzień za drugim razem 2 , ale za to dostałem nowy kołowrotek .
Zresztą na stronie Daiwa cormoran w zakładce widniej że kołowrotek należy co rok poddać konserwacji a sam tego nie zrobisz bo stracisz gwarancje .
Edited by Derrek, 23 March 2019 - 17:32.
Posted 23 March 2019 - 17:30
Mi akurat chodziło o serwis u osób prywatnych, np. jak gwarancja się skończy żeby go przesmarować
Z tego co się rozeznałem, mamy speców od Shimano, ale niechętnie konserwują Daiwy - dlatego też chcąc kupić takiego Exista albo Stelle, trzeba brać to pod uwagę.
Jeszcze problem w tym, żeby ten serwis był zrobiony należycie.
Jakby coś się popsuło jednak w czasie gwarancji, to nie kombinowałbym i oddał przez sklep. Też właśnie słyszałem, że na Daiwy się długo czeka - chyba chodzi o to, że oni czekają na przedstawiciela firmy w sklepie i nie wysyłają samodzielnie nic. Do tego przy kołowrotku chyba będzie coś robione dopiero za granicą. Ale ciekawi mnie, czy np. po gwarancji w Daiwie, można im go wysłać przez sklep (odpłatnie), żeby mi go np. przesmarowali tylko. Nawet jakbym miał dłużej poczekać, czułbym się bardziej komfortowo w takiej sytuacji
Edited by Bartas93, 23 March 2019 - 17:33.
Posted 23 March 2019 - 17:34
Posted 23 March 2019 - 17:37
Nie bardzo wiem skąd pomysł, że w czasie obowiązywania gwarancji serwis ( czyszczenie i smarowanie) miałoby być darmowe ?
Kojarzę, że niektórzy producenci ( dystrybutorzy) oferują to, chwaląc się tym.
Więc chyba standard to nie jest
Zrobią ci to nie odpłatnie nie piszesz przecież że chcesz oddać im kołowrotek tylko dlatego żeby ci przesmarowali ,(tak zazwyczaj jest) a dlatego że głośno już pracuję i nie możesz tego znieść .
Zresztą możesz nawet napisać że chcesz żeby ci przesmarowali i też nie będzie problemów że zrobią ci w ramach gwarancji.
Edited by Derrek, 23 March 2019 - 17:46.
Posted 23 March 2019 - 17:41
Zrobią ci to nie odpłatnie nie piszesz przecież że chcesz oddać im kołowrotek tylko dlatego żeby ci przesmarowali ,(tak zazwyczaj jest) a dlatego że głośno już pracuję i nie możesz tego znieść .
Posted 23 March 2019 - 17:54
Dzięki za wyjaśnienie.
Unikam skutecznie, jak dotąd, kupowania i użytkowania kołowrotków z polskiej dystrybucji .
Nie znam tej rzeczywistości.
Posiadane kabłąkowce serwisuje we własnym zakresie.
Pozdrawiam
Przecież oni sami ci to piszą :
I wtedy do nich wystosujesz pismo powołując się na tym co oni piszą , oraz że sam nie możesz dokonać konserwacji (bo utracisz gwarancje ) więc w ramach obowiązującej gwarancji prosisz o dokonanie tej czynność .
Posted 23 March 2019 - 17:56
Przecież oni sami ci to piszą :
- standardowo raz w roku mechanizm przekładni kołowrotka należy poddać czyszczeniu i przesmarowaniu smarem
- należy smarować kilka razy w ciągu roku rolkę prowadzącą żyłkę
- nie wolno myć czy smarować kulkowych łożysk tocznych w kołowrotku
- do konserwacji kołowrotków należy stosować tylko przeznaczone do tego smary lub oleje.
I wtedy do nich wystosujesz pismo powołując się na tym co oni piszą , oraz że sam nie możesz dokonać konserwacji (bo utracisz gwarancje ) więc w ramach obowiązującej gwarancji prosisz o dokonanie tej czynność .
Posted 23 March 2019 - 18:10
Posted 24 March 2019 - 11:45
Posted 24 March 2019 - 16:41
W temacie Exist
W Japonii od 20.3 można zamawiać dowolnie zestawiony kołowrotek w ramach slp works
Wybieramy body exista, szpulke spośród dostępnych, korbkę, knoba...
Zamówienia można realizować za pośrednictwem plat.jp
https://www.plat.co....-fc-lt2500.html
Edited by Voiteh, 24 March 2019 - 16:42.