Łódź River Fox - opinie.
#901 OFFLINE
Posted 02 January 2019 - 20:01
#902 OFFLINE
Posted 06 January 2019 - 10:49
Z wątku wyczytałem, że wersja 390 ważyła pierwotnie 130kg. Obecnie 405 waży 150kg. Jakie są różnice między tymi modelami?
#904 OFFLINE
Posted 06 January 2019 - 11:57
- kotwitz likes this
#905 OFFLINE
Posted 06 January 2019 - 13:44
Edited by kogut, 06 January 2019 - 13:44.
#906 OFFLINE
Posted 06 January 2019 - 15:20
Burty wyższe o 4 cm z przodu i 3 z tyłu. Pawęż bardziej pochylona do tyłu (12 stopni)(żeby nie kaczkowała) oraz podniesiona do góry o 2 cm w miejscu mocowania silnika spalinowego. Podwyższona część pawęży w miejscu na mocowanie silnika elektrycznego. Wnęka pod kadłubem na przetwornik skanowania SV przedłużona i głębsza. Bardziej pochylona dziób i szerszy u góry w celu lepszego odkładania wody. Całe dno łodzi ( nie licząc wymiarów wnęki pod przetwornik) pozostało bez zmian…za dobrze to pływa żeby coś zmieniać. Zmiana długości łodzi na 405 cm wynika tylko z pochylenia dziobu i rufy i podwyższenia burt.
Pokład:
Powiększona i zmieniona na niesymetryczną komora silnika. Przesunięte na bok drzwi bakisty nr 1 (tej na zbiornika paliwa) co miało na celu powiększenie miejsca pod panel przełączników. Powiększona bakista tylna powoduje, że mieszczą się oryginalne 12 litrowe zbiorniki paliwa lub większe akumulatory. Nowe miejsce mocowania lampy topowej. Powstało nowe miejsce na pawęży w którym można montować dodatkowe wyposażenie już po sklejeniu łodzi. Wszystkie bakisty (ławki) zostały podwyższone o 3 cm co jednocześnie zwiększyło ich pojemność. Miejsce mocowania echosondy (które w modelu 390 było elementem dostawianym) jest na stałe jako przedłużenie bakisty nr 4 , przeciwna bakista nr 3 też jest powiększona o podobny element z wnęką na przynęty. Dziób został bardziej zaokrąglony i poszerzony, zmieniony kształt pokrywy bakisty dziobowej dla ułatwienia montażu silnika dziobowego. Powiększona jest bakista przednia nr 5. Cała łódka jest szersza o 2 cm i podłogę w środku ma dłuższą o 5 cm.
Wagowo wyszło prawie to samo bo 390 ważyła 145 kg ....a tu jest ok 150kg ( te 130 to było moje pobożne życzenie ))
- Piotrek Milupa, Karol Krause, BartoszC and 1 other like this
#907 OFFLINE
Posted 06 January 2019 - 16:10
Z własnego doświadczenia w użytkowaniu porzedniego modelu 390 i obecnie używanego 405 wprowadzone zmiany to nie tylko ''kosmetyka'' jak ktoś tu imputuje...
Wprowadzone powyższe zmiany o których pisze Krzysztof , wyżej zdecydowanie poprawiły własności nautyczne i odporność na wyższą falę ...łodka zdecydowanie lepiej się zachowuje od poprzedniego modelu na większych zbiornikach , lepiej odkłada falę ...i wcale nie ustępuje w niczym a wręcz bije na łeb swoją konkurencję w podobnych wymiarach jeśli chodzi o przewidywalne zachowania na wodzie , jakość wykonania , rozwiązania techniczne , ergonomie !!! - piszę to w odniesieniu do laminowanych porównywalnej wielkością łodzi
Żałuję tylko że kiedy zdecydowałem się na zmianę na 405 ..... nie było jeszcze w ofercie 470 .... ale to już melodia przyszłości ...
Edited by Karol Krause, 06 January 2019 - 16:12.
- BartoszC, Krzysztof Kacprzak and PiernikTorunski like this
#908 OFFLINE
Posted 07 January 2019 - 19:10
Żałuję tylko że kiedy zdecydowałem się na zmianę na 405 ..... nie było jeszcze w ofercie 470 .... ale to już melodia przyszłości ...[/quote]
Karolu wszystko co napisałeś potwierdzam jako właściciel 2 poprzednich łodzi ktore miałem RF GPX 390
Pozwoliłem zacytować tylko ten sam koniec twojej wypowiedzi bo .......
Dziś byłem u Krzysztofa z kolegą którego namawiam na zakup łodzi, no i wstępnie myśleliśmy o RF 500 ale on i jego żona po obejrzeniu RF 470 zakochali się w tym modelu z sterówką
A ja czuję się teraz z moją nową RF 405 jak ubogi krewny -((
Już zazdraszczam mojemu kumplowi -))
Także ten tego ......
Napisz mi Karol czy nie ma tam u ciebie fuchy dla mnie by dorobić dudki -)))
- Karol Krause likes this
#909 OFFLINE
Posted 07 January 2019 - 19:28
jak bede duzy tez sobie kupie 470
- Krzysztof Kacprzak likes this
#910 OFFLINE
Posted 07 January 2019 - 19:51
#911 OFFLINE
Posted 07 January 2019 - 20:06
Pozdro
#912 OFFLINE
Posted 31 January 2019 - 17:01
Przed chwila widziałem jak wjezdzaliscie z łódkami do Poznania .
Jechałem z drugiego kierunku ale nie dojrzałem....Będą na rybomani 470tki ?
#913 OFFLINE
Posted 31 January 2019 - 17:12
51052065_2484798264925738_9048719790218149888_o.jpg 29.64KB 41 downloads
51010737_2484798294925735_4715679202571976704_o.jpg 58.33KB 40 downloads
- lukson likes this
#914 OFFLINE
Posted 31 January 2019 - 17:55
#915 OFFLINE
Posted 31 January 2019 - 17:55
Może jednak chęć obejrzenia 470tki mnie zmobilizuje
Edited by lukson, 31 January 2019 - 18:26.
#916 OFFLINE
Posted 01 February 2019 - 00:29
Zapraszamy...nie pożałujesz.Miałem odpuścić rybomanie w tym roku...
Może jednak chęć obejrzenia 470tki mnie zmobilizuje
Pawilon 6 sektor C stoisko nr 6.
Bedzie RF405, RF420C, RF470, RF C470 i RF500....w tym obie 470tki na full wypasie.
Edited by Krzysztof Kacprzak, 01 February 2019 - 00:34.
#917 OFFLINE
Posted 01 February 2019 - 22:21
A tak tylko zapytam odnośnie 390 i 405...
- skoro (jak pisze Krzysztof): "Całe dno łodzi ( nie licząc wymiarów wnęki pod przetwornik) pozostało bez zmian…za dobrze to pływa żeby coś zmieniać."
- to jakim cudem (jak pisze Karol): "Wprowadzone powyższe zmiany o których pisze Krzysztof , wyżej zdecydowanie poprawiły własności nautyczne" ???
Wyższa burta + bardziej pochylony i szerszy dziób => to mniejsze chlapanie przy pływaniu po falach <= to rozumiem
Większe odchylenie pawęży => to większa możliwość regulacji położenia silnika (trymowanie?), więc w przypadku kaczkowania jest większa możliwość zniwelowania poprzez zmianę położenia silnika <= i to też rozumiem.
Natomiast "zdecydowana poprawa właściwości nautycznych" bez zmiany dna łodzi - tego ni cholery nie rozumiem Cuda?
A może ktoś wyjaśni jak krowie na rowie co to są właściwości nautyczne? Ja przyznam otwarcie, że definicji tego pojęcia nie znam.
#918 OFFLINE
Posted 01 February 2019 - 23:59
i to właśnie możemy spróbować nazwać lepszymi właściwościami nautycznymi...czyli że łódka lepiej pływa ...nawet bez ingerencji w kąty deadrise i inne.
- Karol Krause likes this
#919 OFFLINE
Posted 03 February 2019 - 08:02
Czyli .....jak łódka mniej chlapie czyli lepiej pływa na większej fali, jak nie kaczkuje (przepraszam za słowo ale to ne ma nic wspólnego z polityką) czyli będzie pływać szybciej.
i to właśnie możemy spróbować nazwać lepszymi właściwościami nautycznymi...czyli że łódka lepiej pływa ...nawet bez ingerencji w kąty deadrise i inne.
Krzysztof nie ma za wiele co tłumaczyć ... albo ktoś pływa lub pływał wieloma Twoimi modelami i wie o co chodzi ale nie ''złapie'' w ogóle o ''co kaman''
Kto chce może również ( a teraz ma niepowtarzalną okazję - RYBOMANIA Poznań ) - może sobie porównać kilka modeli stojących obok siebie w różnych konfiguracjach i wielkościach i może organoleptycznie wyłapać pewne różnice i niuanse techniczne ... pozdrawiam serdecznie ...
Edited by Karol Krause, 03 February 2019 - 08:05.
#920 OFFLINE
Posted 03 February 2019 - 10:19
Po kontaktach z kilkoma producentami, przewertowaniu setek stron z opisami odwiedziłem Fox Boat i skończyło się zamówieniem na 420GPX w wydumanej przeze mnie i kolegę konfiguracji
. Duże podziękowania dla ekipy z Fox Boat za cierpliwość w tłumaczeniu naszych bezsensownych pomysłów. Pełna profeska.