Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Szwecja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3322 odpowiedzi w tym temacie

#41 OFFLINE   MarCinFin

MarCinFin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • LokalizacjaTurku (FIN)
  • Imię:Marcin

Napisano 19 kwiecień 2018 - 08:09

Dwie największe samice przed tarłem, woda 3-4.5 C, jeszcze gdzieniegdzie lód w zatokach, łowili na skraju wolnej wody i lodu. Złapane na kancie blatu z zielskiem.



#42 OFFLINE   MarCinFin

MarCinFin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • LokalizacjaTurku (FIN)
  • Imię:Marcin

Napisano 19 kwiecień 2018 - 08:11

W sobotę otwarcie sezonu  :D  :D  :D  :D  :D



#43 OFFLINE   croock

croock

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 634 postów
  • LokalizacjaWroclaw

Napisano 19 kwiecień 2018 - 08:29

Turku dużo dalej na północ niż Karlskrona, więc różnice w temperaturze wody i obecności lodu nie dziwią.



#44 OFFLINE   Flame

Flame

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 339 postów
  • LokalizacjaWarszawa/Tarchomin
  • Imię:Patryk

Napisano 19 kwiecień 2018 - 08:47

http://dragsosportfi...as-started.html

 

Na tym blogu opisana jest sytuacja z Karlskrony czyli śmiało można to odnieść do warunków dla wysp Senoren i Jordo. Ostatni wpis jest datowany na początek kwietnia, ale ogólnie świeże informacje wprowadzane są prawie każdego tygodnia w sezonie.



#45 OFFLINE   MarCinFin

MarCinFin

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • LokalizacjaTurku (FIN)
  • Imię:Marcin

Napisano 19 kwiecień 2018 - 08:55

http://dragsosportfi...as-started.html

 

Na tym blogu opisana jest sytuacja z Karlskrony czyli śmiało można to odnieść do warunków dla wysp Senoren i Jordo. Ostatni wpis jest datowany na początek kwietnia, ale ogólnie świeże informacje wprowadzane są prawie każdego tygodnia w sezonie.

Czy to jest blog chłopaków co wygrali "mistrzostwa Szwecji"  i startowali w zeszłym roku w Fly vs. Jerk?


Użytkownik MarCinFin edytował ten post 19 kwiecień 2018 - 08:55


#46 OFFLINE   Flame

Flame

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 339 postów
  • LokalizacjaWarszawa/Tarchomin
  • Imię:Patryk

Napisano 19 kwiecień 2018 - 09:26

W bazie Dragso pracuje Willy, który startował w wymienionych przez Ciebie imprezach. Bardzo sympatyczny i pomocny młody człowiek.


  • MarCinFin lubi to

#47 OFFLINE   leeso

leeso

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 41 postów
  • LokalizacjaWrocław
  • Imię:Paweł

Napisano 19 kwiecień 2018 - 10:11

Czy to jest blog chłopaków co wygrali "mistrzostwa Szwecji"  i startowali w zeszłym roku w Fly vs. Jerk?

 

Na to wygląda ;)



#48 OFFLINE   seam

seam

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 25 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 19 kwiecień 2018 - 12:01

Załączony plik  szkiery.jpg   60,54 KB   55 Ilość pobrań

Tak wyglądała jedna z bocznych zatok około 20 km na północ od Vasterviku w dniu 28.03.2018. Lód tam zszedł między 5 a 10 kwietnia. Pozdrawiam


Użytkownik seam edytował ten post 19 kwiecień 2018 - 12:04


#49 OFFLINE   piekar_81

piekar_81

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaSindelfingen

Napisano 19 kwiecień 2018 - 12:03

Ale sie to forum ozywilo :)

Najblizsze 2-3 dni to spory wzrost temp. na poludniu Szwecji, nawet powyzej 20 stopni i juz bez przymrozkow w nocy wiec mozna zakladac, ze temp. wody podskoczy troche...



#50 OFFLINE   Luk74

Luk74

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 28 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Kajak

Napisano 19 kwiecień 2018 - 12:32

attachicon.gif szkiery.jpg

Tak wyglądała jedna z bocznych zatok około 20 km na północ od Vasterviku w dniu 28.03.2018. Lód tam zszedł między 5 a 10 kwietnia. Pozdrawiam

Czyżby to było Asko ? ;)


  • seam lubi to

#51 OFFLINE   golsyl

golsyl

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 695 postów
  • LokalizacjaStockholm
  • Imię:Michał

Napisano 19 kwiecień 2018 - 21:06

 Podobnie ,jak na powyższym zdjęciu jeszcze w zeszłym tygodniu wyglądała większość jezior w okolicach Stockholmu .W sobotę rano było jeszcze -5 stopni ,dopiero w tym tygodniu nie ma nocnych przymrozków i puszczają już pawie całkowicie jeziora .



#52 OFFLINE   shavt

shavt

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 818 postów
  • LokalizacjaOlsztyn
  • Imię:Bartek

Napisano 19 kwiecień 2018 - 21:50

Na wysokości Sztokholmu praktycznie wszystkie większe jeziora bez przepływu jeszcze pozamarzane.

W tamtym roku na początku kwietnia lodu już nie było.



#53 OFFLINE   Ochocim

Ochocim

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 23 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:maciej
  • Nazwisko:ochocinski

Napisano 19 kwiecień 2018 - 22:30

Czołem Panowie.
W tym roku bede robil juz trzeci wypad do Szwecji,ale chce ogarnąć go troche nietypowo ponieważ chce co dwa dni zmieniać miejsce.
Wyjazd namok 10 dni
Pytanie zatem brzmi, czy macie do polecenia jakieś zadbane domki w fajnych cenach i oczywiście z godną do polecenia
szczupaczą wodą ☺
Bede wdzieczny za info!
  • analityk lubi to

#54 OFFLINE   piekar_81

piekar_81

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaSindelfingen

Napisano 20 kwiecień 2018 - 13:01

Czołem Panowie.
W tym roku bede robil juz trzeci wypad do Szwecji,ale chce ogarnąć go troche nietypowo ponieważ chce co dwa dni zmieniać miejsce.
Wyjazd namok 10 dni
Pytanie zatem brzmi, czy macie do polecenia jakieś zadbane domki w fajnych cenach i oczywiście z godną do polecenia
szczupaczą wodą ☺
Bede wdzieczny za info!

 

 

Czesc,

 

ja by sie powaznie zastanowil czy to ma w ogole sens... Oczywiscie Twoja decyzja i byc moze bedzie to ciekawa alternatywa dla stacjonarnego lownienia, ale ja bym sie osobiscie na to nie pisal.

Po pierwsze sporo czasu Ci umknie na pakowanie dojazd itd, co dwa dni zmiana to dosc czesto jednak. A po drugie czasami potrzeba troche czasu na miejscu na "rozgryzienie" terenu

 i zachowan ryb w danym momencie, dwa dni to moze byc malo, takie moje zdanie. jesli juz to bym podzielil ten czas na pol i po 5 dni w mijednym miejscu, wtedy mialo by moim zdaniem wiecej sensu.



#55 OFFLINE   Ochocim

Ochocim

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 23 postów
  • Lokalizacjawarszawa
  • Imię:maciej
  • Nazwisko:ochocinski

Napisano 20 kwiecień 2018 - 14:39

Wyjazd ma charakter troszkę biznesowy także chodzi mi glownie o fajna bazę noclegowa i kontakty,no i oczywiście o info o rybach
Także jak ktoś cos to bede mega wdzięczny bo to forum to skarbnica wiedzy
Pozdro Panowie

#56 OFFLINE   piekar_81

piekar_81

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaSindelfingen

Napisano 25 kwiecień 2018 - 07:24

I jak tam sytuacja na froncie, sa nowe doniesienia odnosnie szczupakow? Ma ktos jakies informacje z pierwszej reki?:)

Ostatnie kilka dni to wzrost temperatury na poludniu Szwecji wiec ciekaw jestem jak to wyglada z tarlem...



#57 OFFLINE   piekar_81

piekar_81

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaSindelfingen

Napisano 25 kwiecień 2018 - 11:45

Tu podsumowanie roku 2017 ze strony eventuru, ciekawa byla wlasnie wiosna (a wlasciwie "nieciekawa"), bardzo kaprysna i slabe wyniki w maju...

 

http://www.wyprawyna...-w-szwecji.html


  • kostom63 lubi to

#58 OFFLINE   caerbanog

caerbanog

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 37 postów
  • LokalizacjaBiałystok
  • Imię:Dominik

Napisano 29 kwiecień 2018 - 13:37

Może ma ktoś info z Boren ?

Z tego co wiem pierwsza ekipa już jest na miejscu.



#59 OFFLINE   piekar_81

piekar_81

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 31 postów
  • LokalizacjaSindelfingen

Napisano 29 kwiecień 2018 - 15:25

...

Załączone pliki


Użytkownik piekar_81 edytował ten post 29 kwiecień 2018 - 15:28


#60 OFFLINE   pio76

pio76

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 371 postów
  • LokalizacjaChełm
  • Imię:Piotr

Napisano 02 maj 2018 - 14:00

Hej,
Szukamy 1 os. na wyjazd do Szwecji na jez. Boren w dniach 06-14 czerwiec. Jedziemy busem z przewodnikiem. Wyjazd z W-awy 05.06 o północy lub zgarniamy po drodze w kierunku Gdyni i dzienny prom 06 czerwca. Koszt w super cenie 1890 zł (prom, kwatera i łodzie). Szczegóły na pw lub tel. 793333294.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych