Jeżeli w krakowie i jest duzy to zapewne Colorex. Mam tam kilku znajomych ale czy proszkowo to jest to? Nie lepszy będzie pasjonat aerografu?
Malowanie kołowrotkow & multiplikatorow
#61 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 14:41
#62 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 16:15
Może być, że lepszy bo korpusy i rotory, to małe miki ale już ze składanymi korbami jest troszkę zabawy...
#63 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 16:34
Może być, że lepszy bo korpusy i rotory, to małe miki ale już ze składanymi korbami jest troszkę zabawy...
Zgadza się z korbami. Malowanie proszkowe to temperatura ponad 100 *C wiec uchwyt korby będzie trzeba demontować żeby sie nie stopił a tego bym nie chciał. Może w temacie wypowie się ktoś ze strugaczy przynęt który używa aero do malowania
#64 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 16:49
Ale jeśli ktoś chce mieć lakier zgodny z oryginałem,to stosuje klasyczne metody lakiernicze,a nie piecowe,dotyczy to zarówno kołowrotków jak i felg .
#65 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 16:52
Nie tylko uchwyt... Kłopot jest też z "zamkiem", nitami i duperelkami bo "tak średnio" wyglądają umalowane...
No i sam Stradik też, jakby nie było, "plastikowy trochę" i "dobre wygrzanie" mogłoby nie być dlań najzdrowsze...
No i trzecia rzecz (czasem dość istotna), to nałożenie kameleona na kołowrotek w "zawodowej malarni" może przekroczyć wartość samego obiektu malowania...
#66 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 17:12
Zawsze też można wrzucić na wierzch bezbarwny lakier ceramiczy-duuużo bardziej odporny na zarysowania,cena też sporo wyższa.
Generalnie przewaga malowania proszkowego nad klasycznym jest tylko taka (oprócz ceny),że powłoka piecowa jest bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne (nie zawsze),reszta tylko i wyłącznie na korzyść lakierowania klasycznego .
#67 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 17:48
Akurat tutaj z kosztami się liczę, chcąc podjąc się tego muszę się z tym liczyć
Lakier proszkowy odpada jak wyżej podpowiedzial @Zorro, nie na te kołowrotki:)
Czekamy nadal na wypowiedz kogoś z tematu aero.
#68 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 19:52
Ja jakoś zimą wstawię zdjęcia. Będę miał Emblema mazianego z małej dziury. Oczywiście na czarno
#69 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 20:58
#70 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:05
Koledzy dobry lakier akrylowy jest podobnej twardosci co proszkowy.Nie widze potrzeby malowania aerografem ,lakier bezbarwny ma byc ładnie wylany więc aero odpada.wiem co mówie bo jestem lakiernikiem samochodowym i pracuje w tym zawodzie.
Podjąłbyś się tej robótki?
#71 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:13
Koledzy dobry lakier akrylowy jest podobnej twardosci co proszkowy.Nie widze potrzeby malowania aerografem ,lakier bezbarwny ma byc ładnie wylany więc aero odpada.wiem co mówie bo jestem lakiernikiem samochodowym i pracuje w tym zawodzie.
I dużo lepiej wygląda,paleta kolorystyczna jest większa.
Aero jest precyzyjnym urządzeniem,do takich rzeczy nadaje się pistolet lakierniczy z większą dyszą.
Spraye to też nie najlepszy pomysł,materiał powinien być dobrze "rozbity",a spray nie daje odpowiedniego ciśnienia.
#72 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:15
#73 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:18
O ile dobrze wiem,to na większości kołowrotków (na Stradicach też) nie ma naklejek,na etapie produkcji zapewne używa się szablonów i lakieruje napisy,więc doprowadzenie do oryginału pod tym względem jest raczej mało prawdopodobne,chyba,że ktoś to na jakimś ploterze wytnie,ale trzeba nieć jeszcze wzór.
W moim starym Stradicu już dawno pościerały się złote napisy,bardziej wytrzymałe są szare.
Użytkownik CM Punk edytował ten post 10 listopad 2013 - 21:20
#74 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:22
#75 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:25
Spokojnie, litery sobie zrobie u siebie w firmie:) Mam odpowiedni sprzęt do tego, z tym nie problem. Można machnąć pod ostatnią wartstwę lakieru bezbarwnego i będzie cacy. Literki zrobi się na tzw " błonie".
#76 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:43
No to jak masz dostęp do materiałów i zapał,to jak najbardziej,bo wątpię,żeby firma przyjęła takie zlecenie od kogoś z zewnątrz .
Użytkownik CM Punk edytował ten post 10 listopad 2013 - 21:43
#77 OFFLINE
Napisano 10 listopad 2013 - 21:45
No na jeden czy dwa napisiki ciężko ale jak już wezmą to zaśpiewają słono. Ale jeżeli dojdzie do lakierunku to zapewne opiszę efekty:)
#78 OFFLINE
#79 OFFLINE
Napisano 04 maj 2014 - 13:47
Mnie tam już daaawno się nudziło, a że i teraz trochę, to:
malowanki 003.jpg 38,57 KB 70 Ilość pobrań malowanki 004.jpg 36,54 KB 70 Ilość pobrań
Ostatni z prawej w trakcie prac na usuwaniem lakieru i poleracją w celu uzyskania wersji "Tournament Millennium SS Custom 2500C"...
- tpe, Kamil Z. i platynowłosy lubią to
#80 OFFLINE
Napisano 04 maj 2014 - 13:54
Witaj Kolego
Z całym szacunkiem, jak Ty to robisz? Rozumiem, odtłuszczanie, czyszczenie-znaczy się zdejmowanie starej warstwy lakieru, itd...
Ale, co dalej? Podkład, lakier piecowy. wypalanie-sorry, nie wiem czy ten proces tak się nazywa, czy lakier, potem co?
Zdradź trochę tajników warsztatu.
Bardzo mi się ten pomysł spodobał.
Pozdrawiam
Alek
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kołowrotek, multiplikator
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych