Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Malowanie kołowrotkow & multiplikatorow

kołowrotek multiplikator

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
269 odpowiedzi w tym temacie

#121 ONLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5367 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 07 listopad 2015 - 16:23

Tak - skóry - ze starego zbutwiałego węża strażackiego  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: albo z kurtek "skórzanych" za komuny marki Parmalat  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:



#122 OFFLINE   BazyL

BazyL

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5421 postów
  • Imię:Kamil

Napisano 07 listopad 2015 - 16:32

no czasami robi się tak specjalnie :), ale tu raczej wygląda mi na błąd w doborze/mieszaniu lakieru + za gruby podkład, może też temp zrobiła swoje



#123 ONLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5367 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 07 listopad 2015 - 16:43

miało być gładko, czarno na wzór Morethana Branzino 3000 :rolleyes:



#124 OFFLINE   Tomy

Tomy

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15991 postów

Napisano 07 listopad 2015 - 17:24

miało być gładko, czarno na wzór Morethana Branzino 3000 :rolleyes:

a wyszedł branzlino.


  • gulf, Rheinangler i DonPablo lubią to

#125 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8484 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 07 listopad 2015 - 17:25

Arek może warto by pomyśleć o hydrografice? Jak już chcesz mieć kolor custom

#126 OFFLINE   CM Punk

CM Punk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 689 postów

Napisano 07 listopad 2015 - 18:37

Oddać do lakiernika,zrobi to dobrze i w odpowiednich warunkach,dla mnie to tu w ogóle proporcje rozpuszczalnika i bazy zostały spitolone,wyszła obrzydliwa skórka pomarańczy,do tego lakier nieutwardzony,porażka totalna.

Gdybym miał lakierować kołowrotek,to oddaję go do znajomego lakienika,ma kabinę lakierniczą,gdzie lakier będzie wygrzany,a markową bazę i bezbarwny dobieram sobie sam :) .

Powiem tak-sprayami bym to lepiej zrobił :P.

A tu to ten lakier rysuje się od patrzenia :o .


Użytkownik CM Punk edytował ten post 07 listopad 2015 - 18:38

  • minecjusz i trout master lubią to

#127 OFFLINE   filser

filser

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1059 postów
  • Lokalizacjamazowsze
  • Imię:Piotr

Napisano 07 listopad 2015 - 18:40

Tak ma być to hamerait motkowy jest ok. Czepiacie się szczegółów.

#128 OFFLINE   CM Punk

CM Punk

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 689 postów

Napisano 07 listopad 2015 - 18:43

Tak ma być to hamerait motkowy jest ok. Czepiacie się szczegółów.

Tak,teraz kołowrotek pójdzie pod młotek :D .



#129 OFFLINE   filser

filser

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1059 postów
  • Lokalizacjamazowsze
  • Imię:Piotr

Napisano 07 listopad 2015 - 18:52

Dosłownie

Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka

#130 OFFLINE   Tomy

Tomy

    SUM

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPipPip
  • 15991 postów

Napisano 07 listopad 2015 - 18:58

Ale jakby to poszło dobrze to młynki ładne!Arek co z tych turków byś polecił na okonia?Na te kurduleki 3.5cm z castem to zwracanie dupy jest.Zwłaszcza jak wieje.


  • Rheinangler i haja1978 lubią to

#131 OFFLINE   thug

thug

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1121 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 07 listopad 2015 - 19:01

Chyba kogoś terminy goniły na robocie, ale tak to jest z lakiernikami ;)



#132 ONLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5367 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 07 listopad 2015 - 19:16

Ale jakby to poszło dobrze to młynki ładne!Arek co z tych turków byś polecił na okonia?Na te kurduleki 3.5cm z castem to zwracanie dupy jest.Zwłaszcza jak wieje.

Tomku,- ten w rozmiarze 2000 będzie w sam raz,- jest lekki a zarazem mocny (hamulec ok 7kg) więc jak pacnie zębaty to nie wyskoczą z niego bebechy ;)

W tygodniu rozglądnę się za hydrografika i pogadam z zalinkowanym przez Mekamila Panem Jackiem.

Została jeszcze 2500 do roboty :)  i te dwa jak sadzę do poprawki  :angry:



#133 ONLINE   Guzu

Guzu

    (G)uzurpator

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 14845 postów
  • LokalizacjaPodkowa
  • Imię:Daniel

Napisano 07 listopad 2015 - 19:18

Szkoda daiwek.
Slabo wyszlo.
Wspolczuje czekania & rozczarowania
  • Anguiler i DonPablo lubią to

#134 OFFLINE   no name

no name

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1172 postów

Napisano 07 listopad 2015 - 19:58

No fakt szału nie ma :(

#135 ONLINE   popper

popper

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 9528 postów
  • LokalizacjaDolny Śląsk
  • Imię:Waldek

Napisano 07 listopad 2015 - 22:11

Faktura ciekawa. Gorzej chyba z trwałością, sądząc po odcisku na stopce.



#136 OFFLINE   Rafal.Bednarkiewicz

Rafal.Bednarkiewicz

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 220 postów
  • LokalizacjaPolska
  • Imię:Rafał
  • Nazwisko:Bednarkiewicz

Napisano 07 listopad 2015 - 23:06

Tomku,- ten w rozmiarze 2000 będzie w sam raz,- jest lekki a zarazem mocny (hamulec ok 7kg) więc jak pacnie zębaty to nie wyskoczą z niego bebechy ;)

W tygodniu rozglądnę się za hydrografika i pogadam z zalinkowanym przez Mekamila Panem Jackiem.

Została jeszcze 2500 do roboty :)  i te dwa jak sadzę do poprawki  :angry:

 

Rozmawiałem z Jackiem o hydrografice na kołowrotku i mówił że zdecydowanie lepiej wygląda to na multikach ale na 100% lakieruje bez takiej lipy jak na twoich zdjęciach... Jeżeli efekt spękanej gumy nie był zamierzony to współczuję.

Ja czekam na wędkę żeby dobrać odpowiedni odcień koloru lakieru do kołowrotka ;)



#137 OFFLINE   Szymon82

Szymon82

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1600 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Szymon

Napisano 07 listopad 2015 - 23:09

Mam pytanie , jak się usuwa taki lakier ?


Użytkownik Szymon82 edytował ten post 07 listopad 2015 - 23:21


#138 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8484 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 07 listopad 2015 - 23:46

U mnie rozpuszalnik z daiwy luvias załatwił sprawę

Użytkownik Tomasz eS edytował ten post 07 listopad 2015 - 23:47


#139 ONLINE   Rheinangler

Rheinangler

    Ekspert

  • +Forumowicze
  • PipPipPipPip
  • 5367 postów
  • LokalizacjaDusseldorf
  • Imię:Arek
  • Nazwisko:Wałęga

Napisano 08 listopad 2015 - 08:11

Nie znam się specjalnie na lakierowaniu prócz jakiegoś ogólnego wyobrażenia dlatego nie rzuciłem się sam na to, miałem tylko tzw wizje jak powinno to wyglądać i ona w dalszym ciągu podoba mi się bardzo i pozostanę przy tej stylistyce w moich turkach ZC.

Cześć tzw dupereli jak złote boczki do 3000 ki i dupkę zorganizowałem sam, do 2500 zorganizował Pan Tomasz.

Tulejki złote zamiast gumowego zbijaka kabłąka także zorganizował Pan Tomasz.

 

Kołowrotki te nie pójdą pod młotek zarówno ten dosłowny jak i ten giełdowy gdyż są w doskonałym stanie technicznym i mam zamiar nimi łowić jeszcze wiele lat...

Pan Tomasz wykonał także tuning mechaniczny, który jak sądze będzie funkcjonował doskonale ale to dopiero praktyka pokaże....

 

Wszyscy użytkownicy starszych Daiw wiedzą, że mechanizm w turkach "lubi" większą ilość smaru ale jest jeden minus takiego rozwiązania, który u mnie został jak sadzę usunięty a mianowicie to iż nadmiar smaru jest wyciskany w kierunku oporówki i przechodzi do niej poprzez dwustronnie otwarte łożysko (schemat nr 43).

W tym celu Pan Tomasz ściągnął gdzieś zza oceanu łożysko dwustronnie zamknięte po czym od strony tzw bebechów usunął zamkniecie, tak wiec nadmiar smaru idący w kierunku oporówki zatrzyma się na owym łożysku i będzie je smarował a oporówka nie powinna już być zasyfiana smarem który powoduje jej puszczanie,- szczególnie w zimie. Nie jest przyjemne jak przy zacięciu korba wali po paluchach,- ja przynajmniej tego nie lubię...

 

Pisałem już iż to co powinno się nazywać powłoką lakierniczą w przysłanych przez Pana Tomasza kołowrotkach jest powłoka tragiczna zarówno w wyglądzie jak i to, że nie sprawia wrażenia trwałości. Jeśli okaże się iż powłoka ta jest równie nietrwała co brzydka zażądam od Pana Tomasza zwrotu kosztów lakierowania.

W naiwności swojej liczę iż Pan Tomasz jako człowiek honorowy sam wykona taki krok...

 

Teraz pozostało mi tylko porozmawiać z profesjonalistami i ustalić czy hydrografika czy malowanie u profesjonalnego lakiernika.

Nie wiem na czym Pan Jacek opiera swoje zdanie iż hydrografika nadaje się bardziej do multikow niż do stałoszpulowców.

Widziałem broń po hydrografice i to już ze sporym przebiegiem po tuningu, która wyglądała doskonale.

O broni palnej mam trochę większe pojęcie praktyczne i teoretyczne niż o kołowrotkach dlatego ten przykład przemawia do mnie bardzo...



#140 OFFLINE   krzychun

krzychun

    Giełda rulez

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2193 postów
  • LokalizacjaWieluń
  • Imię:Krzysiek

Napisano 08 listopad 2015 - 08:32


Wszyscy użytkownicy starszych Daiw wiedzą, że mechanizm w turkach "lubi" większą ilość smaru ale jest jeden minus takiego rozwiązania, który u mnie został jak sadzę usunięty a mianowicie to iż nadmiar smaru jest wyciskany w kierunku oporówki i przechodzi do niej poprzez dwustronnie otwarte łożysko (schemat nr 43).

W tym celu Pan Tomasz ściągnął gdzieś zza oceanu łożysko dwustronnie zamknięte po czym od strony tzw bebechów usunął zamkniecie, tak wiec nadmiar smaru idący w kierunku oporówki zatrzyma się na owym łożysku i będzie je smarował a oporówka nie powinna już być zasyfiana smarem który powoduje jej puszczanie,- szczególnie w zimie. Nie jest przyjemne jak przy zacięciu korba wali po paluchach,- ja przynajmniej tego nie lubię...


 

Takie rozwiązanie miałoby sens (częściowo) tylko i wyłącznie, gdy smar byłby podawany ciągle. Jeżeli smar nakładamy raz, to wypchnięty zostanie tylko przy pierwszym pełnym cyklu mechanizmu. Później już nie ma czego wypychać. Szukanie więc łożysk u Indian jest imo dziwne. Wystarczy zrobić kontrolowany rozruch kołowrotka - pierwszego cyklu.

 

Podobnie nie rozumiem, dlaczego mechanizm od firmy X lubi więcej smaru, a od firmy Y mniej. Smaru potrzeba tyle, ile jest miejsca pomiędzy współpracującymi elementami mechanizmu. Reszta i tak jest usuwana na obszary, z których tylko boską ręka fachowca może go usunąć.


Użytkownik krzychun edytował ten post 08 listopad 2015 - 08:34

  • popper i Majo lubią to





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: kołowrotek, multiplikator

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych