Prędkości z jakimi się poruszamy na co dzień to jedno a przepisy to drugie
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 08 maj 2016 - 21:50
Prędkości z jakimi się poruszamy na co dzień to jedno a przepisy to drugie
Napisano 08 maj 2016 - 21:54
Napisano 08 maj 2016 - 22:27
Ta przyczepa od Suskiego? Bralem od niego juz druga.
Napisano 09 maj 2016 - 07:03
Czyli dobre te od suskiego??? Bo mialem jutro niewiadowa p750 ale jak zawsze jb zawrócił mi w dyńce:) wyglada solidnie tylko jakaś wąska 130 mm .. no nic jutro bede dzwonił. Ta na resorze jest tansza i lepiej wyposażona. .. w teorii nic tylko brać ...
Jest elastyczny, ja zamowilem szersza i pomalowal prawie w cenie . Trzeba przypilnowac zeby dal gruby profil.
Napisano 09 maj 2016 - 07:36
Mam od Suskiego, po roku padły oba łożyska. dostała się woda do nich.
Niby obustronnie kryte, ale wyszła lipa.
Gwarancja jest, wysłałem im uszkodzone, będą robić ekspertyzy, bo na filmie się nie dopatrzyli i nie słyszą uszkodzeń. Widać lubią sobie koszty robić.
A w korespondencji i rozmowach nadal twierdzą że jest to niemożliwe. Bujam się z nimi od niecałego miesiąca.
Poza tym źle położona instalacja elektryczna uszkodziła mi moduł w aucie, było zwarcie bocznych świateł pozycyjnych w przyczepce. Odciąłem kable od bocznych pozycji i jest OK. Dobrze że są dwie pozycje to zrobiłem spinkę i jakoś to działa. Modułu drugiego nigdzie nie mogę nigdzie dostać. Ach...
A tak łożyska słychać po niecałym roku.
Napisano 09 maj 2016 - 19:21
czyli co ...przyczepa od Suskiego czy Niewiadow 750 ??? szzzkutwa sam nie wiem już
Napisano 09 maj 2016 - 23:36
Napisano 10 maj 2016 - 00:31
W mojej przyczepie od Suskiego lozyska padly po 6 latach po przebiegu ponad 22tys.km. Od Zimermmana wytrzymaly 3lata.
Nie mam interesu, zeby zachwalac Suskiego,bo jedna przyczepe spier...il,poprawil ,ale za kase.
Napisano 10 maj 2016 - 21:02
Myślę, że mogę pokusić się podsumowanie opinii kolegów co do cięzkiej łajby byłoby prawdopodobnie najlepsze
1. Neptun Navy
2. Niewiadow p750 / staval water 750 jedna cholera
3. Suski ...
mam na myśli przedział 3000-4000 .. bo wiadomo, że wyżej znajdą się konkretniejsze maszyny lecz ja chce po prostu bezpiecznie jezdzić.
Użytkownik Sandre edytował ten post 10 maj 2016 - 21:03
Napisano 17 maj 2016 - 18:48
Szukałem na forum czegokolwiek o producencie przyczep tema i nic. Widział ktoś na żywo przyczepy tego producenta, jakie wrażenia ?
Napisano 18 maj 2016 - 07:23
Szukałem na forum czegokolwiek o producencie przyczep tema i nic. Widział ktoś na żywo przyczepy tego producenta, jakie wrażenia ?
W ubiegłym roku potrzebowałem/kupowałem przyczepę pod łódź 4,70 o DMC 500kg. Właściwie do wyboru miałem z ogólnie dostępnych Brenderupa i Teme. Brenderup 8115 (DMC 500) pod łodziami 4,60 wyglądał jakby mrówka osła niosła, natomiast Tema ECO B05/055/18 wyglądała na bardziej pakowną i na nią padł wybór. Kilka własnych przeróbek i nie mogę złego słowa powiedzieć.
Napisano 18 maj 2016 - 08:03
A jak z grubością profili ? Gdzieś czytałem ,że niby 2,5 mm mają...
Napisano 18 maj 2016 - 08:32
A jak z grubością profili ? Gdzieś czytałem ,że niby 2,5 mm mają...
Nie zrozum mnie źle -ale co Cię to interesuje? Przyczepa jest przeliczona pod względem konstrukcyjnym z odpowiednimi współczynnikami bezpieczeństwa -chcesz ulepszać, poprawiać konstruktorów? Przyczepa ma atesty i nie ma mowy aby zdarzyło się coś złego z łodzią lub przyczepą jeżeli oczywiście będziesz trzymał się DMC przyczepy i pojazdu
Przyczepę którą posiadam mam zarejestrowaną na 500DMC, przy czym ta sama przyczepa może zostać zarejestrowana na 750DMC, więc tak czy siak mam nadmiar.
Nie zachodź w głowę czy ta jest spawana a ta skręcana. Producent ma na te konstrukcje homologacje. Bierz to co Ci pasuje pod łódkę i samochód no i jeszcze musisz akceptować cenę.
Pamiętaj jeszcze o właściwym dobraniu/wymianie wyposażenia: rolki (ilość i rodzaj), podpory, koło podporowe i zapasowe, wtyczki i gniazda (są dwa rodzaje -różnią sie ilością pinów)zależy jakie gniazdo masz w samochodzie. Jeszcze jedno jak będziesz miał przyczepę to założę się że dostaniesz ją z niewyważonymi kołami. Warto je wyważyć.
Odnośnie DMC przyczepy -zwróć uwagę aby oś skrętna (zakładam że taka będziesz miał) była dedykowana pod masę bliską tej co będziesz woził. Jak będziesz miał za twardą to łódka będzie Ci skała po dziurach i progach na naszych drogach.
Można rozmawiać że grubszy profil będzie sztywniejszy ale wtedy wzrasta masa przyczepy a zarazem spada ładowność
Użytkownik dżemik edytował ten post 18 maj 2016 - 08:34
Napisano 18 maj 2016 - 11:38
Masz racje z tymi atestami ,ale wiesz wolę z czystej "niewiedzy" zapytać. Mam zamiar kupić tema jet pod ponton .
Dzięki
Napisano 18 maj 2016 - 13:05
Jeszcze mi się przypomniało: jeżeli będziesz miał podpory boczne obijane wykładziną to radzę je rozebrać z w/w wykładziny i pasuje wpuścić łby śrub stolarskich w drewnianą kantówkę (podwiercić, podfrezować, wyrzezać dłutkiem) bo te łby przebijają przez wykładzinę i mogą w dnie laminowanym zrobić "kuku".
Napisano 03 sierpień 2016 - 08:32
mam problem z przewozem nowej przyczepy od producenta , nie da się jej zarejestrować nie mając umowy kupna , bez tablicy i ubezpieczenia ciągnąć jej za autem jej nie mogę , brać lawetę czy kombinować inaczej ?
Napisano 03 sierpień 2016 - 08:59
Napisano 03 sierpień 2016 - 22:54
Użytkownik psulek edytował ten post 03 sierpień 2016 - 22:57
Napisano 03 sierpień 2016 - 23:26
Napisano 03 sierpień 2016 - 23:29
2 użytkowników, 7 gości, 0 anonimowych