poczekam jeszcze i zobaczę co załatwię z właścicielem , ostatecznie mogę wziąć lawetę i ciągnąć ją autem , koszt nie duży 60-70zł
Przyczepa do łodzi
#201 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 07:32
#202 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 15:10
Chodzi mi po głowie zrobienie czegoś takiego jak na zdjęciu poniżej.
Takiego trapu (czy jak to nazwać), nie wiem gdzie znaleźć materiał na taki pomościk ułatwiający chodzenie po przyczepie. Czy można kupić taką gotową blachę? Pewnie tak, tylko trzeba wiedzieć jak ją nazwać. Nie chciałbym też zbytnio obciążyć przyczepy.
edit. coś nawet znalazłem pod hasłem blacha perforowana lawetowa, najazdy
Załączone pliki
Użytkownik thug edytował ten post 04 sierpień 2016 - 15:19
- -Power- lubi to
#203 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 20:25
- thug lubi to
#204 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 21:09
- thug lubi to
#205 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 21:24
Ups nie tu miało to pójść, sorry
Załączone pliki
Użytkownik womaly23 edytował ten post 04 sierpień 2016 - 21:31
#206 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 21:51
Chodzi mi po głowie zrobienie czegoś takiego jak na zdjęciu poniżej.
Takiego trapu (czy jak to nazwać), nie wiem gdzie znaleźć materiał na taki pomościk ułatwiający chodzenie po przyczepie. Czy można kupić taką gotową blachę? Pewnie tak, tylko trzeba wiedzieć jak ją nazwać. Nie chciałbym też zbytnio obciążyć przyczepy.
edit. coś nawet znalazłem pod hasłem blacha perforowana lawetowa, najazdy
Sklejka obita blachą aluminiową ryflowaną. Kratki sobie odpuść, na bosaka nie jest zbyt wygodnie na takiej stać. u mnie to wygląda tak.
- thug lubi to
#207 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 21:53
- Gobio Gobio i thug lubią to
#208 OFFLINE
Napisano 04 sierpień 2016 - 22:00
To deska zaimpregnowana po taniości.
Blacha http://allegro.pl/bl...6360352295.html
Taniej wyjdzie niż kratka ocynkowana.
#209 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2016 - 06:50
To deska zaimpregnowana po taniości.
Blacha http://allegro.pl/bl...6360352295.html
Taniej wyjdzie niż kratka ocynkowana.
Kratkę ocynkowaną można pozyskać z odpadów z zakładu produkującego klatki/boksy dla zwierząt hodowlanych. Ja tak zrobiłem.
- byk lubi to
#210 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2016 - 13:25
Kratkę ocynkowaną można pozyskać z odpadów z zakładu produkującego klatki/boksy dla zwierząt hodowlanych. Ja tak zrobiłem.
Wstaw foto swojej przyczepki z trapem.
#211 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2016 - 19:51
Dziś w oko wpadł mi inny materiał, kompozytowe deski tarasowe. Coś takiego:
http://allegro.pl/ta...6396447052.html
Dwie po 15cm. szerokości byłyby akurat. Kombinuję bo takiej blachy jak powyżej w okolicy nie kupię.
#212 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2016 - 23:37
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
#213 OFFLINE
Napisano 06 sierpień 2016 - 08:02
Masz rację, średni to pomysł. Tylko stal/aluminium. Będę musiał zamówić z wysyłką jak nie znajdę nic w promieniu 100km.
Użytkownik thug edytował ten post 06 sierpień 2016 - 08:03
- @Brig lubi to
#214 OFFLINE
Napisano 07 sierpień 2016 - 19:22
Wstaw foto swojej przyczepki z trapem.
Nie mam w tej chwili dostępu do łódki, jest to ocynkowana krata z której są czasem wykonane np. wycieraczki itp.
#215 OFFLINE
Napisano 26 sierpień 2016 - 17:54
jakie dać ciśnienie w kołach - niewiadów p400 , łódka z gratami coś koło 110-120kg
odnośnie trapu w przyczepie zrobiłem ze sklejki wodoodpornej używanej do przyczep samochodowych
http://allegro.pl/pl...6380733348.html
- thug lubi to
#216 Guest_buszmen_*
Napisano 26 sierpień 2016 - 18:10
Dziś w oko wpadł mi inny materiał, kompozytowe deski tarasowe. Coś takiego:
http://allegro.pl/ta...6396447052.html
Dwie po 15cm. szerokości byłyby akurat. Kombinuję bo takiej blachy jak powyżej w okolicy nie kupię.
Te ''deski ''dość kruche są , aby się nie uginały musiał być dawać wsporniki co 40 cm. minimum!
- thug lubi to
#217 OFFLINE
Napisano 27 sierpień 2016 - 14:40
------------jakie dać ciśnienie w kołach - niewiadów p400 , łódka z gratami coś koło 110-120kg
Takie obciążenie to jeden człowiek dobrze "wypasiony".
Przyczepa powiedzmy też coś koło 100 czyli 200-250kg to żadne obciążenie dla dwóch opon. Na jednej przewiózł by wszystko.
Daj jak w większości aut 2.0-2.2 i bedzie OK.
Gdybys ładował na oponę jej dopuszczalną nośność to wtedy walisz ciśnienie pod max dopuszczalne jakie jest zaznaczone (opisane) na oponie. Coś koło 3.2-3.5Atm.
#218 OFFLINE
Napisano 27 sierpień 2016 - 19:24
Warto troszkę upuścić dla poprawy amortyzacji. Ja jeżdżę na około 1,6-1,8 bo skacze jak piłka po drodze, takie uroki belki skrętnej
#219 OFFLINE
Napisano 27 sierpień 2016 - 20:10
w momencie zakupu miała 1,5 atm , właściciel twierdził że tak ma od nowości i nic nie uchodzi , a ze będę miał lekki zestaw na niej, to nie chciał bym za mocno jej napompować ,aby nie skakała na nierównościach , w opisie przyczepy kempingowej ( bo tylko to znalazłem) podają ciśnienie od 1,4 do 1,7 atm , chyba będę musiał wybadać to doświadczalnie ,aby też opon nie zniszczyć a by miała jeszcze jakąś amortyzację na oponach
#220 OFFLINE
Napisano 27 sierpień 2016 - 22:03
Po=Pmax*(masa/maxmasa)
Gdzie:
Po=ciśnienie użytkowe opony
Pmax-ciśnienie maksymalne ( opisane na oponie)
maxmasa-nośność opony (opisana na oponie)
masa=(masa przyczepy + ładunku)/2
Np. Opona 700kg, ciśnienie 4 bary
Masa przyczepy z łódką -600 kg.
Po=4*(300/700)=12/7bara=1,7 bara
Mi wzorek sprawdził się dobrze. Polecam.
Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik psulek edytował ten post 27 sierpień 2016 - 23:40
- Robas lubi to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 6
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych