Wszystkie blanki Qualia objęte są bezwarunkową, dożywotnią gwarancja producenta.
Warunkiem wymiany uszkodzonego blanku na nowy jest odesłanie uszkodzonych fragmentów blanku, wraz z elementem na którym widnieje numer seryjny, dowodem zakupu, niniejszą kartą gwarancyjną, krótkim opisem powstania uszkodzeń, danymi kontaktowymi zgłaszającego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), oraz opłacenie kosztów obsługi gwarancyjnej i wysyłki, wynoszących równowartość od 25 do 50 USD [to w zależności od modelu blanku - głównie od tego czy to jedno czy wieloskład.
Koszt gwarancji nie pokrywa ponownego uzbrojenia wymienionego blanku.
Bezwarunkowa gwarancja to moim skromnym zdaniem była u "starego Loomisa".
Złamałem dwa. Napisałem (na papierze wtedy jeszcze) że się złamał. Oni: przyślij. Odesłałem. Za miesiąc miałem nowego. Bez pytań o paragon, rejestrację, numer seryjny... I tak dwa razy!
Użytkownik homax edytował ten post 21 maj 2019 - 11:02