Kolego nie wiem co mam napisać, ponieważ napisałem wszystko powyżej. Zdarzały się różne przygody z Garmin Force, ale zawsze udawało mi się dojść do ładu.
Force Kraken na głowę bije swojego poprzednika pod kątem kultury pracy. Ale oba Force to dobre silniki.
Niestety nie wiem jaki problem ma kolega kruz, ale wiem że głośność pracy układu obrotu głowicy tego sinika może być spowodowana wieloma czynnikami, min:
Wydaje mi się że sformułowałem i udokumentowałem mój problem bardzo precyzyjnie. Mimo tego, mogę jeszcze bardziej doprecyzować. Kolega kruz napisał krótko i dokładnie jaki ma problem z Force Kraken. Wynika z tego że identyczny jak mój.
Piszesz że miałeś cztery te silniki a unikasz odpowiedzi na pytanie; czy były takie głośne jak w moim. Zamiast tego przytaczasz potencjalne „czynniki”, więc wyjaśnię:
- brakiem konserwacji układu odpowiadającego za obrót głowicy - użytkownicy nie zabezpieczają silników na czas transportu drogowego podczas którego z dużą łatwością pył i chemia z drogi trafiają do tego układu,
Mój silnik wył od kiedy go rozpakowałem – czyli brak konserwacji odpada,
- nieprawidłowy, nieprofesjonalny montaż,
Fakt, montowałem go sam żeby nie jechać 500 km. Tylko jak mógłbym nieprawidłowo zamontować układ obrotu skoro on jest nierozbieralny i montowany w całości. Tak jak otrzymałem w oryginalnym opakowaniu Garmina. Poza tym, Garmin nie warunkuje jakości działania lub gwarancji silnika od montażu przez serwis czy użytkownika.
- brak lub zużycie elementów eksploatacyjnych.
Zużycie tak jak wyżej czyli zero. Czy jest brak elementów eksploatacyjnych, nie wiem. Nie rozbierałem.
Piszesz, że:
Na jakość działania ma bardzo duży wpływ w ostatnim czasie położenie łowiska - zakłócenia sygnału GPS generowane przez wojsko, oraz poziom ustawień.
Rozumiem że wg Ciebie może mieć to wpływ na szybkość obrotu głowicy, która, w moim silniku, jest permanentnie, zawsze taka sama, niezależnie od lokalizacji i czasu. Żebyśmy się rozumieli, nie mam większych problemów z pozycjonowaniem GPS, chociaż małe są, ale o tym napiszę później.
Oba silniki lepiej działają, kiedy sterowane są z poziomu Pedału nożnego, lub plotera. Niektóre funkcje nie działają tak płynnie z poziomu Pilota.
Jaki to ma związek z obrotem głowicy którego dynamika jest zawsze taka sama niezależnie od wszelkich ustawień i źródła sterowania?
Czy mogę poprosić Cię o konkretną o opinię na temat głośności korekty obrotu głowicy bazując na twoich doświadczeniach z aż czterema egzemplarzami tego silnika.