Witam, a naturalny concept sv będzie jak urwiemy na zaczepie trochę linki i zmniejszymy hamowanie obrotów szpuli
O przewadze hamulca rzutowego decyduje między innymi duża ilość ustawień i możliwość dostosowania się do bezwładności i momentu obrotowego szpuli.
Magnetyki mają właśnie dużą ilość ustawień ale kto z nas to wykorzystuje, zwykle ustawiamy raz i ognia. Klasyczna centryfuga ma dwa ustawienia i może hamować za mocno lub za słabo i wtedy trzeba używać dodatkowo docisku oraz motylej nogi. Odśrodkowy SVS ma więcej jak dwa ustawienia ale mniej jak magnetyki. Odśrodkowy IVCB podobnie jak magnetyki ma dużą liczbę ustawień i może być super ale tak jak magnetyki Air coraz łatwiej będzie przypadkowo uszkodzić.
Pozdrawiam
Dzięki Ci King, że czytając Twoje posty ćwiczę cierpliwość i wyrozumiałość
kilka uwag:
O przewadze hamulca rzutowego ..... w stosunku do czego??
Klasyczna centryfuga ..........
Wikipedia -Wirówka (zwana też: centryfugą) – urządzenie do rozdzielania zawiesin i emulsji, przez wprawienie w szybki ruch obrotowyr, którego stałe przyspieszenie znacznie przekracza przyspieszenie ziemskie, wielokrotnie zwiększając szybkość sedymentacji.
i wtedy trzeba używać dodatkowo docisku oraz motylej nogi...... ????
czasem zdarza mi się, że używam docisk, ale brakuje mi motylej nogi. Napisz gdzie ją kupić???
Odśrodkowy IVCB podobnie jak magnetyki ma dużą liczbę ustawień i może być super ale tak jak magnetyki Air coraz łatwiej będzie przypadkowo uszkodzić.
w jakim przypadku? Mówisz o gwałtownym zablokowaniu szpuli, dostaniu się linki do środka?
Napisz proszę, abym przypadkiem go nie uszkodził ....
Pozdrawiam
Użytkownik Jano edytował ten post 01 luty 2019 - 22:44