Tylko się nie psuły i nie starzały. Nie zarobisz na takiej technologii
[/quote]
Szklane też się psuły i starzały, ale zdecydowanie wolniej.
O rezygnacji z lamp szklanych zadecydowały inne czynniki, tj. koszty produkcji, waga lamp szklanych i najważniejsze, większa plastyczność tworzywa sztucznego nad szkłem. Co zatem idzie kształt współczesnych lamp jest praktycznie nieograniczony. Szklane klosze były zdecydowanie mniej ,,wydziwiane".
Jeśli chodzi o LED-y w zwykłych lampach homologowanych pod żarówki halogenowe, to jest to zabronione.
Zostaje nam wymiana zwykłej żarówki na tą,, mocniejszą ". A jeśli reflektor jest jest już mocno zużyty to tylko regeneracja lub wymiana na nowy.
Jeszcze jedno, są modele samochódów które już fabrycznie słabo świecą, po prostu dzisiaj priorytetem jest wygląd samochodu i jego lamp, a nie jakość oświetlenia.
Ta zasada dotyczy też fabrycznych lamp typu LED . Są auta (zazwyczaj luksusowe, supersportowe) które mają rewelacyjne oświetlenie LED. Są też małe miejskie samochody których LED-y świecą gorzej niż inne modele wyposażone w lampy halogenowe.