Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

UWAGA NA SKLEP WARCIAK-FISHING TOMCAT!!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 OFFLINE   neronhell

neronhell

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 235 postów

Napisano 30 maj 2020 - 13:39

Ooo.. Wychowani na telewizyjnych programach pt usterka, wciąż przybywają.. :) Takie jak ta nagonki pokazują, jak bardzo zmieniło się odczytanie, sens i etyczny kontekst starego powiedzenia - klient, nasz pan..
Zniszczę cię, gnoju - to nowa maksyma.. :)

Jakie nagonki kolego? Czy to tak dużo że jako klient oczekuję po prostu takiego zamówienia za jakie zapłaciłem? Czy zmiana zamówienia bez żadnego powiadomienia kupującego jest wpisana w etykę sprzedawcy? Bywają pomyłki to oczywista sprawa ale zawsze można to jakoś załatwić, a nie udawać że nic się nie stało. Nie zgodzę się z Twoim zdaniem.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Użytkownik neronhell edytował ten post 30 maj 2020 - 13:41

  • Jozi, robert74 i strary lubią to

#62 OFFLINE   Pawgas

Pawgas

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 782 postów
  • LokalizacjaBerlin/Szczecin
  • Imię:Paweł

Napisano 31 maj 2020 - 12:55

Pewnie.. Budowałem domy. Miganie się od płacenia, niedopłacanie, brak zapłaty - rekord 107 tysięcy, wyłudzenia, wymuszenia, donosy, do tego niczym nieuzasadnione poczucie wyższości połączone z pogardą do roboli - w sumie cały zestaw manier pierwszego pokolenia awansu społecznego. Bardzo popularny - co i tutaj widzę..

O dwie durne gumy byście sklepikarza zatłukli, o drobna zwłokę gardło podgryźli, o drobiazg zakapowali.. chodzące ideały.. :D


Znam to dobrze z prowadzenia firmy w Polsce. Nowobogaccy na kredytach zachowywali się jakbym powinien im dziękować za zamówienie i jeszcze dopłacić. Teraz prowadzę firmę w Niemczech i odpukać tylko raz miałem problemy z płatnością, u Turka. Tylko tu jest poszanowanie dla fachowców. Społeczeństwo jest też dużo zasobniejsze i nie ogląda każdego Euro jeśli ma gwarancję dobrej usługi. Najlepsi klienci to wschodnioberlińscy emeryci. Tutaj poza zwyczajowym napiwkiem czesto jest jeszcze kawa, ciasto czy kanapki. Aż ciężko czasem odmawiać jak widzę z jakim pietyzmem stara babunia przygotowała poczęstunek.
  • Sławek Oppeln Bronikowski i Krzysiek Rogalski lubią to

#63 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 postów
  • Imię:Witek

Napisano 31 maj 2020 - 15:57

A jeździła wam z rana po piwo jak moja sąsiadka swoim fachowcom?

- Bo wieeszszsz szefowa rence się trzensom...

Nie przeczę, że bywają klienci typu cwaniaczek z bańką w nosie, jednak w kwestii ekip remontowo -budowlanych większych zastrzeżeń nie miałem jedynie do dwóch chłopaków robiących remont u siostry. Byli z Ukrainy.

Cała reszta to jakbym na planie programu "Usterka" był, plus późniejsze odkrycia typu skitrane po kątach, czy w zostawionych kupkach gruzu małpki.

Edyta:

Warto sobie uświadomić, że przy tym problemie nie ma granicy klient-usługodawca/producent/sprzedawca. Ten kto uczciwie podchodzi do swojej roboty raczej będzie doceniał czyjąś pracę, wysiłek, zaangażowanie, bo zna tego wartość. Cwaniaczek z bańką w nosie, który robi w wuja klientów, w idealnego klienta się nie zmieni, tylko za punkt honoru będzie miał zrobić w wuja sprzedawcę.

Zastanówcie się czy broniąc sprzedawców z "notorycznym pechem" a krytykując klientów z takim samym podejściem, nie piszecie przypadkiem dokładnie o tych samych osobach.


Użytkownik witeg edytował ten post 31 maj 2020 - 16:51

  • Artech, suhhar i Maciej W. lubią to

#64 OFFLINE   Sławek Oppeln Bronikowski

Sławek Oppeln Bronikowski

    Zaawansowany

  • Bloggerzy
  • PipPipPip
  • 4964 postów
  • LokalizacjaŁódż
  • Imię:Sławek
  • Nazwisko:Oppeln Bronikowski

Napisano 31 maj 2020 - 18:58

Żadnego związku jedno z drugim nie ma..  Mentalność klienta idealnego nie dopuszcza najmniejszych uchybień wobec siebie. A uchybienia popełniają ludzie mniej wartościowi, których należy publicznie piętnować i tępić, bo z nich wyrastają przestępcy.. którzy mi nie płacą.. :) 

Założenie dużotaniotesco wszędzie przyniosło negatywną selekcję, w przetargach, ofertach, w osobistych wyborach i decyzjach preferuje się jak najniższą cenę -  oczekując przy tym cudów.. Można tez wyzyskiwać gastarbeiterów.. :)  



#65 OFFLINE   witeg

witeg

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 168 postów
  • Imię:Witek

Napisano 01 czerwiec 2020 - 04:03

Czas edycji minął, przeczytałem post powyżej i w ramach erraty : na samym końcu powinien być znak zapytania zamiast kropki.



#66 OFFLINE   mikryb

mikryb

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Mikołaj

Napisano 09 czerwiec 2020 - 10:58

Witam

 

Jestem właścicielem firmy.

 

Z każdym klientem , który się odniósł do tego posta postarałem się porozmawiać.Nie wszyscy odpowiedzieli.Przez tyle lat nazbierało się kilka błędów ale zawsze staramy się sprawy naprawić i zadośćuczynić.Niestety złą robotę robi u nas brak czasu a nie chęci.

 

Jeżeli są jakieś pytania lub informację proszę o priv.

 

Życzę połamania i pozdrawiam

 

Ja też odniosłem się do tego posta ale do mnie odzewu żadnego nie było.

 

Kupiłem kiedyś u Państwa trochę sprzętu, między innymi wędkę "CORMORAN BLACK BULL LRC JIGGER 2,70 m 3-21 g". Nie wysłano mi niestety paragonu i mimo obietnic nigdy nie dotarł.

Wędka była bardzo fajna, ale po jakimś czasie pękła przy zarzucaniu przynęty około 10g. No i stoi sobie za szafą bo bez paragonu i odzewu z Państwa strony nic nie dało się zrobić.

I to tyle w temacie zadośćuczynienia. Omijam wasz sklep szerokim łukiem.



#67 OFFLINE   Paweł J

Paweł J

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1818 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Imię:Paweł

Napisano 09 czerwiec 2020 - 17:51

Bardzo trendy stała się ostatnio w przestrzeni publicznej nakręcona na maksa wzajemna nienawiść, duch nagonki i hejterka z lada powodu. Nie wiem, nie jestem do końca pewien czy to jest prosta pochodna ducha wścieklizny obowiązującej w mediach, czy tylko naturalny defekt kulturowy w społeczeństwie postkomunistycznym.. :)

Inna optyka, i nie zrozumiesz Mariusz, boś ty jest pan.. przez to, żeś jest klient. Wytłumaczę ci skrótowo - większość budujących próbuje osiągnąć cele albo poziom na których ich zwyczajnie nie stać.. Najmodniejsze, powszechnie zadawane pierwsze pytanie.. i zarazem odpowiedź, brzmi - jest ile to będzie kosztowało, i dlaczego tak drogo.. :)

Jak słyszę pytanie z postu Sławka to zawsze odpowiadam :dajmy sobie spokój i tak was nie stać na moją usługę. Po co nam wzajemne rozczarowania i przepychanki szukajcie kogoś tańszego.
Mimo takiego podejścia do sprawy roboty mi nie brakuje i zamówienia mam na rok do przodu.

Użytkownik Paweł J edytował ten post 09 czerwiec 2020 - 17:52

  • Sławek Oppeln Bronikowski lubi to

#68 OFFLINE   Artech

Artech

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2696 postów
  • LokalizacjaSzczecin
  • Imię:Artur

Napisano 10 czerwiec 2020 - 00:00

Jak słyszę pytanie z postu Sławka to zawsze odpowiadam :dajmy sobie spokój i tak was nie stać na moją usługę. Po co nam wzajemne rozczarowania i przepychanki szukajcie kogoś tańszego.
Mimo takiego podejścia do sprawy roboty mi nie brakuje i zamówienia mam na rok do przodu.

A robisz ludzi w ch...a? Robisz coś nie tak jak sobie zażyczyli nez pytania o zdanie?
  • drag lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych