Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

X edycja - WYPRZEDAŻ GARAŻOWA - 2025
Po raz dziesiąty spotkamy się na wyprzedaży garażowej - 5 kwietnia 2025 r (startujemy o godz. 10:00 a kończymy o 15:00). Dla publiczności (osób kupujących) wejście będzie jak zawsze bezpłatne i bez żadnych ograniczeń. Ostatni garaż był jednym z najbardziej udanych jeśli chodzi o ilość kupujących a na X jubileuszowym planujemy podbić rekord frekwencyjny!
Rezerwacja stolików dla sprzedających -> Wyprzedaż garażowa - rezerwacja stolików


Zdjęcie

Przyczepy SUSKI - opinie, uwagi, informacje

suski

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
357 odpowiedzi w tym temacie

#341 OFFLINE   darek63

darek63

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 473 postów
  • Lokalizacjawlkp.
  • Imię:Darek

Napisano 18 listopad 2024 - 23:49

W mojej Faro błotniki mają dodatkowe osłony od wewnątrz i syf nie leci na ponton / łódź. Jeśli już zmieniać to polecam właśnie na takie rozwiązanie.

 

Załączony plik  błotnik.jpg   183,56 KB   18 Ilość pobrań

 


  • sero1975 i Przemek_M lubią to

#342 OFFLINE   highvoltage

highvoltage

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 366 postów
  • Imię:Krz

Napisano 19 listopad 2024 - 01:21

Oryginalne od p. Suskiej nic nie wymieniałem, tylko poustawiałem pod kadłub. Jak się zatrą, to będę wymieniał, na dzisiaj się nie zanosi


A to widać że stosują jakiś inny rodzaj bo te czarne to była totalna lipa

#343 OFFLINE   sero1975

sero1975

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1526 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Imię:Sergiusz

Napisano 19 listopad 2024 - 06:02

To te żółte są teraz w standardzie u Suskiej ?

Dawniej były czarne i gumowe .

#344 ONLINE   sinus

sinus

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 89 postów
  • Imię:Andrzej
  • Nazwisko:Polanowski

Napisano 19 listopad 2024 - 07:02

To te żółte są teraz w standardzie u Suskiej ?

Dawniej były czarne i gumowe .

Takie montowali we wrześniu, czy zmienili na stałe, czy po prostu na tamten moment mieli lepszą cenę tego nie wiem. Łożyska w kole deklaratywnie też zmienili na inne i lepsze.

#345 OFFLINE   DAM

DAM

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaGorzów Wielkopolski

Napisano 21 grudzień 2024 - 09:21

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.
  • Przemek_M lubi to

#346 OFFLINE   DAM

DAM

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaGorzów Wielkopolski

Napisano 21 grudzień 2024 - 09:27

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.
  • sieko i Sławek77 lubią to

#347 ONLINE   Bolesław

Bolesław

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 600 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 21 grudzień 2024 - 16:37

Ja tez mam drugą na przestrzeni lat... nie są to moje pierwsze przyczepy. Praktykuję mocno podròźnicze wędkarstwo i prawie nigdy slipy tylko na dziko kawałek brzegu. Na mazury po 200-300 km w jedna stronę robie rocznie z 10 minimum. Łódka 600kg. Nic się nie dzieje złego.
  • DAM lubi to

#348 OFFLINE   highvoltage

highvoltage

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 366 postów
  • Imię:Krz

Napisano 21 grudzień 2024 - 21:28

Ja tez mam drugą na przestrzeni lat... nie są to moje pierwsze przyczepy. Praktykuję mocno podròźnicze wędkarstwo i prawie nigdy slipy tylko na dziko kawałek brzegu. Na mazury po 200-300 km w jedna stronę robie rocznie z 10 minimum. Łódka 600kg. Nic się nie dzieje złego.


Ja zrobiłem Szwecję kilka razy a teraz jesienią Finlandię dobre 3tys km i jakoś się trzyma ;) Wkurzają mnie tylko te rolki boczne bo się zacierają

#349 OFFLINE   Dano.

Dano.

    Wyprawy wędkarskie do Laponii

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • LokalizacjaBaza wędkarska w Laponii
  • Imię:Daniel

Napisano 22 grudzień 2024 - 13:58

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.

1. Suska miała czas od listopada 2021 do czerwca 2022 gdzie pchali najtańsze chińskie badziewie w miejsce piast czy łożysk - poszukaj takiej produkcji i zrozumiesz narzekanie. Kup takie daty produkcji z niezmienionymi piastami i wydaj opinię. Może dojedziesz nawet do Gorzowa jak Ci się poszczęści.

2. Kup Pegę albo Kalfa - zrozumiesz zadowlenie klientów z wodowania, ale będziesz narzekał na niemożliwość wjechania do garażu.

3. Masz przyczepkę lekką? 



#350 OFFLINE   psulek

psulek

    Zaawansowany

  • Giełda komercyjna
  • PipPipPip
  • 4964 postów
  • LokalizacjaWilcza Dziura :) /Piaseczno/Wa-wa

Napisano 22 grudzień 2024 - 14:44

Dyskusja bez sensu. Czy Suski to najlepsze przyczepy? Nie. Czy są warte swojej ceny - tak. Są producenci drożsi, nie oferujący więcej. Moim zdaniem to jest produkt dobrze wyważony w stosunku jakość/cena. Resztę w sumie można sprowadzić do dyskusji czy warto dopłacić za lepszą jakość w innych markach. A to już kwestia jaki kto ma portfel.

Wysłane z mojego motorola edge 40 pro przy użyciu Tapatalka

Użytkownik psulek edytował ten post 22 grudzień 2024 - 14:45

  • mercoss lubi to

#351 OFFLINE   highvoltage

highvoltage

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 366 postów
  • Imię:Krz

Napisano 22 grudzień 2024 - 15:43

1. Suska miała czas od listopada 2021 do czerwca 2022 gdzie pchali najtańsze chińskie badziewie w miejsce piast czy łożysk - poszukaj takiej produkcji i zrozumiesz narzekanie. Kup takie daty produkcji z niezmienionymi piastami i wydaj opinię. Może dojedziesz nawet do Gorzowa jak Ci się poszczęści.
2. Kup Pegę albo Kalfa - zrozumiesz zadowlenie klientów z wodowania, ale będziesz narzekał na niemożliwość wjechania do garażu.
3. Masz przyczepkę lekką?

Tak się składa że dokładnie mam przyczepę z tych lat , Szwecja, Finlandia zrobiona bez problemowo. Jaki problem z łożyskami? U mnie zero luzow kręcą się jak złe ;) Skonczcie te opowieści o łożyskach , jak były słabe to wymień ma lepsze i koniec tematu. Lepiej rolki boczne polećcie na co wymieniliście

Użytkownik highvoltage edytował ten post 22 grudzień 2024 - 15:45


#352 OFFLINE   Dano.

Dano.

    Wyprawy wędkarskie do Laponii

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • LokalizacjaBaza wędkarska w Laponii
  • Imię:Daniel

Napisano 22 grudzień 2024 - 15:49

Tak się składa że dokładnie mam przyczepę z tych lat , Szwecja, Finlandia zrobiona bez problemowo. Jaki problem z łożyskami? U mnie zero luzow kręcą się jak złe ;)

I to bardzo dobra wiadomość - oby jak najdłużej.
Musiałbyś się cofnąć w tym wątku pewnie kilka stron - było o tym głośno.
Jak Ci działa, to nie szukaj problemów :) Najważniejsze.
Ogólnie w każdej przyczepce raz w roku to  warto minimum przegląd zrobić, a wiele roboty nie ma i problemów sporo można uniknąć.

Niestety w Szwecji/Norwegii/Finalndii jak się łożysko wykrzaczy, to się robi  kilkudniowy problem. Co może nam zepsuć wyprawę lub powrót.
A znam takich przypadków zaskakująco dużo, jak na ilość czasu którą trzeba poświęcić na mały przegląd :)
 


Użytkownik Dano. edytował ten post 22 grudzień 2024 - 15:50


#353 OFFLINE   M a r a s

M a r a s

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1182 postów
  • LokalizacjaZS
  • Imię:Marek

Napisano 22 grudzień 2024 - 17:56

Czytam te narzekania na przyczepki Suski i te zachwyty nad Kalfem lub Pegą i po raz kolejny dochodzę do wniosku, że internetowych "mędrców" mamy bez liku. Mam drugą przyczepkę z tej firmy. Pierwsza z 2018 r. Do 750 kg na rolkach. Zrobiłem nią ok. 20 tys. km po całej Polsce. Wodowania w lasach i na profesjonalnych slipach. Owszem wymieniłem po ok. 4 latach łożyska na kryte, nierdzewne. I co z tego. Każdy pojazd trzeba przegladać, serwisować. Jak się zaniedba podstawy to szkody będą większe. Poza łożyskami zero uwag. Na 2018 r. moim zdaniem najlepsza przyczepka w tych pieniadzach w Polsce. Porównania do produktów wartych 3 czy 4 razy tyle są bez sensu. W 2024 r. zamówiłem kolejną Suską z DMC 1200 kg też z rolkami. Dlaczego? Bo nadal uważam, że w tych pieniadzach to jeden z najlepszych wyborów w tym kraju. Piasty i inny osprzet są z Knotta, poprawili rolki, niskoprofilowe opony. Największa zaleta - można w ramach danej homologacjii zamówić produkt pod swoją łódkę. Ja mam przyczepę do łodzi 490x215 cm, która z silnikiem 80 km zmieściła się w garażu 636 cm. Żaden gotowy produkt na rybku łącznie z tymi najdroższymi takiej możliwości mi nie dawał. Przyczepa jest niska i jak ostatnio wodowałem 700 kg łódkę na dzikim slipie w lesie zjechała bez problemu (dużo uwagi trzeba przyłożyć do dobrego ustawienia rolek). Podumowując, moim zdaniem, to przemyślane, dobre produkty warte swojej ceny.

 

Większość producentów przyczep posiłkuje się kupnymi gotowymi elementami czy też częściami aby wykonać gotowy produkt. Osie ,błotniki ,zaczepy kulowe ,felgi i opony plus oświetlenie są już kupowane jako gotowce. Osie ,zaczepy ,błotniki są znanych wiodących producentów w europie takich jak KNOTT, AL-KO , Stellpress ,  I tak się składa ,że w tym felernym czasie przyczepy suski w których padały łożyska były montowane na piastach ich własnego wykonania. Nie wiemy do końca czy to był nie umiejętny montaż łożysk czy może łożyska były zakupione po taniości czy może jednak nie były dodatkowo uszczelnione a może wszystko razem .

Cała produkcja odbywa się na zasadzie pospawania profili do kupy potem cynkowanie ewentualnie malowanie  i montaż osprzętu. To robi każdy producent . Grubość ścianki profili jaką użyją należy do nich i tu trzeba mieć  to na uwadze bo oszczędności szuka każdy i wszędzie. 

Nie wyobrażam sobie przyczepy podłodziowej w ,której nie mamy tak zaprojektowanej osi a dokładnie piast aby znajdujące się tam łożyska były dodatkowo uszczelnione . W bagażowej przyczepie nie muszą ale nie po to kupujemy przyczepę pod łódkę którą mamy obawy wjechać nią do wody . 

Na forach wędkarskich trzeba przyznać ,że te przyczepy są znane sam się zastanawiam dlaczego są tak chwalone .Przecież inni znani producenci też robią cenowo podobne i jakościowo przyczepy. 

Sam posiadam TEMA RED i dziewiąty rok jazdy  bez żadnej naprawy . Dodam ,że przy kupnie przyczepy priorytetem była oś WATERPROOF i taką oś miała ta przyczepa. Po zakupie trochę grosza wydałem aby ją przerobić pod własne pomysły i potrzeby .Dodam ,że to co zrobiła fabryka nadal jest sprawne i działające.

 

A jeszcze zapytam Ciebie o te łożyska  nierdzewne o których wspomniałeś  , możesz podesłać linka . Dziękuję 



#354 OFFLINE   highvoltage

highvoltage

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 366 postów
  • Imię:Krz

Napisano 22 grudzień 2024 - 19:11

I to bardzo dobra wiadomość - oby jak najdłużej.
Musiałbyś się cofnąć w tym wątku pewnie kilka stron - było o tym głośno.
Jak Ci działa, to nie szukaj problemów :) Najważniejsze.
Ogólnie w każdej przyczepce raz w roku to warto minimum przegląd zrobić, a wiele roboty nie ma i problemów sporo można uniknąć.

Niestety w Szwecji/Norwegii/Finalndii jak się łożysko wykrzaczy, to się robi kilkudniowy problem. Co może nam zepsuć wyprawę lub powrót.
A znam takich przypadków zaskakująco dużo, jak na ilość czasu którą trzeba poświęcić na mały przegląd :)


Tak , wykrzaczyc sie może w każdej przyczepce , w samochodzie itd. Sprawdziłem ja mam os SPP i z tymi nie ma najmniejszego problemu, kolega ma dokładnie taka sama też Szwecję objechał i nic się nie dzieje. Także śmiało brać i użytkować a za różnice w cenie do tych droższych kupić sprzętu wędkarskiego;)

#355 ONLINE   sinus

sinus

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 89 postów
  • Imię:Andrzej
  • Nazwisko:Polanowski

Napisano 22 grudzień 2024 - 20:51



Nie do końca bez sensu, bo Suska robiła gnioty przez jakiś czas i nigdy nie przestanę przed jej produktami przetrzegać.


Trafił Ci się kolego wadliwy egzemplarz / egzemplarz z wadliwej serii, a prowadzisz w tym wątku prawdziwą krucjatę...
Nie wiem ile w tym prawdy, a ile marketingu / gadania, ale wg p. Suskiej wtopa z łożyskami wynikała, że faktu, że covid wywalił im linie dostaw i kładli to, co było dostępne - tak przynajmniej zeznawała, jak zamawiałem swoją.

Nie zmienia to faktu, że price to value w mojej ocenie ( i przeglądając wątek nie tylko mojej) jest topowa.

Na łowienie prawie nigdy nie mam całego dnia, tylko 3-5 godz. i cholernie zależało mi na maksymalnym ograniczeniu czasu na przygotowanie, a w podobnym budżecie nikt inny nie miał lamp hermetycznych, bez konieczności ściągania. Wcześniej "X" lat pomykałem z kluczem płaskim i tylną belką z samoróbki mojego taty.

Drugi aspekt, to brak slipów w rejonie gdzie pływam. Max tego na co można liczyć to kilka płyt jumbo... a w większości miejsc nie ma i tego. Konstrukcja przyczepy pozwala mi zrzucać łódkę ok. 250kg i silnik ok. 70kg jednoosobowo i jednoosobowo ją wciągać, co również nie jest takie oczywiste w przyczepkach z tego zakresu finansowego.

Trzeci aspekt - resorowanie. Jak pisałem powyżej brak ulepszonych dojazdów, polne drogi, dziury i kamienie, a w konkurencji bądź belką skrętna, raczej słabo działająca przy masie ca. 350kg, albo sztywna rama i "regulacja" poziomem napompowanie kół. Na łowiska mam po kilka, kilkanaście km więc przebiegów nie narobię, ale brak konieczności jazdy z prędkością 5km/h ma znaczenie, zgodnie z tym co napisałem na odnośnie czasu na łowienie.

Czwarta sprawa możliwość zmieszczenia przyczepki z łódką w standardowym garażu.

Na bank są przyczepy lepsze, ale w podobnych pieniądzach takiej nie znalazłem.

Na te kilkanaście wyjazdów, jak udało mi się od września trzasnąć to jestem mega zadowolony. Przyszły sezon mam nadzieję, że tylko potwiedzi moje przemyślenia.
  • Przemek_M i highvoltage lubią to

#356 OFFLINE   DAM

DAM

    Nowy

  • +Forumowicze
  • Pip
  • 8 postów
  • LokalizacjaGorzów Wielkopolski

Napisano 22 grudzień 2024 - 20:54

Większość producentów przyczep posiłkuje się kupnymi gotowymi elementami czy też częściami aby wykonać gotowy produkt. Osie ,błotniki ,zaczepy kulowe ,felgi i opony plus oświetlenie są już kupowane jako gotowce. Osie ,zaczepy ,błotniki są znanych wiodących producentów w europie takich jak KNOTT, AL-KO , Stellpress ,  I tak się składa ,że w tym felernym czasie przyczepy suski w których padały łożyska były montowane na piastach ich własnego wykonania. Nie wiemy do końca czy to był nie umiejętny montaż łożysk czy może łożyska były zakupione po taniości czy może jednak nie były dodatkowo uszczelnione a może wszystko razem .

Cała produkcja odbywa się na zasadzie pospawania profili do kupy potem cynkowanie ewentualnie malowanie  i montaż osprzętu. To robi każdy producent . Grubość ścianki profili jaką użyją należy do nich i tu trzeba mieć  to na uwadze bo oszczędności szuka każdy i wszędzie. 

Nie wyobrażam sobie przyczepy podłodziowej w ,której nie mamy tak zaprojektowanej osi a dokładnie piast aby znajdujące się tam łożyska były dodatkowo uszczelnione . W bagażowej przyczepie nie muszą ale nie po to kupujemy przyczepę pod łódkę którą mamy obawy wjechać nią do wody . 

Na forach wędkarskich trzeba przyznać ,że te przyczepy są znane sam się zastanawiam dlaczego są tak chwalone .Przecież inni znani producenci też robią cenowo podobne i jakościowo przyczepy. 

Sam posiadam TEMA RED i dziewiąty rok jazdy  bez żadnej naprawy . Dodam ,że przy kupnie przyczepy priorytetem była oś WATERPROOF i taką oś miała ta przyczepa. Po zakupie trochę grosza wydałem aby ją przerobić pod własne pomysły i potrzeby .Dodam ,że to co zrobiła fabryka nadal jest sprawne i działające.

 

A jeszcze zapytam Ciebie o te łożyska  nierdzewne o których wspomniałeś  , możesz podesłać linka . Dziękuję 

Niestety nie mam linka. Zamawiał je warsztat do jakiego oddałem przyczepkę. Było to już ze trzy lata temu. 



#357 OFFLINE   Dano.

Dano.

    Wyprawy wędkarskie do Laponii

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • LokalizacjaBaza wędkarska w Laponii
  • Imię:Daniel

Napisano 23 grudzień 2024 - 16:33


Trafił Ci się kolego wadliwy egzemplarz / egzemplarz z wadliwej serii, a prowadzisz w tym wątku prawdziwą krucjatę...
 

Wszystkie trzy egezmplarze naraz :)
Plus kilkanaście egzemplarzy moich klientów/znajomych. W tamtym czasie.
Tylko dzięki nagłaśnianiu sprawy i owej, jak to nazwałeś "krucjacie" producent przestał wmawiać ludziom, że to ich wina i przestał montować łożyska i piasty z gumolitu. Tak, należy takie produkcyjne buble nagłaśniać, choćby ku przestrodzie i zapędom innych producentów do tego typu pomysłow.
Jak pisałem - cieszę, że poszło w dobrą stronę i każdemu życzę aby jego przyczepka służyła mu jak najlepiej.
Oby bez przygód, a tymbardziej z wynikających z postępowania producentów.
Kończę dyskusję. 
 



#358 ONLINE   sinus

sinus

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 89 postów
  • Imię:Andrzej
  • Nazwisko:Polanowski

Napisano 23 grudzień 2024 - 17:46



Tak, należy takie produkcyjne buble nagłaśniać, choćby ku przestrodzie i zapędom innych producentów do tego typu pomysłow.


Z tym oczywiście nie dyskusję i duży szacunek dla Ciebie i innych, którzy temat podnieśli, nagłośnili i doprowadzili do zmiany złych praktyk.

Również kończę dyskusję.
Pozdrawiam.
  • Dano. lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych