Panowie...zgłoszenie do US .(obowiazek wystawienia dowodu zakupu-paragon bądz faktura) i po problemie jeżli jest legalnie zgłoszona działalność...a swoją drogą słusznie zamieszczane są takie historie..nie tylko wychwalające pod niebiosa pracownie....niestety ..na dobrą opinie trzeba zapracować !!
Pracownia Best Rods Center, w skrócie BRC
#101 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 20:33
#102 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 21:49
Oczywiście ideałem byłby robić samemu i ewentualnie krzywo patrzeć na siebie w lustro ale to i czas i umiejętności...
Egzekwować swoje prawa i słuszną krytykę stosować to najlepszy sposób aby trzymano poziom.
#103 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 22:02
Panowie...zgłoszenie do US .(obowiazek wystawienia dowodu zakupu-paragon bądz faktura) i po problemie jeżli jest legalnie zgłoszona działalność...a swoją drogą słusznie zamieszczane są takie historie..nie tylko wychwalające pod niebiosa pracownie....niestety ..na dobrą opinie trzeba zapracować !!
To by było ekstremum, na które nie mam ochoty, najważniejszy jednak jest rachunek bo jest podstawą do jakichkolwiek roszczeń, ile wart jest kwitek zwany gwarancją już wiem.
#104 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 22:11
Bardzo by prosił wszystkich czytających post pana apio o bardzo dokładne przeczytanie.
Ja przeczytałem dwa razy i nie do końca wiem o co mu chodzi.
Czy wędka ma uszkodzenia spowodowane błędnym montażem?
Czy zgłosił Pan reklamacje odnośnie brzydkiego polakierowania omotki?
Dlaczego nie dodał pan w wątku że szantażował mnie pan żadając zwrotu pieniędzy za Wędkę albo opisze pan mnie na forum?
Podawanie tylko wycinków korespondencji nie jest na miejscu i zakłamuje obraz całości.
Jeżeli faktycznie przelotka jest źle polakierowana proszę zgłosić się do firmy i reklamować a reklamacja zostanie rozpatrzona.
Jak do tej pory nie mam żadnej informacji że coś jest źle.
Odbierał pan wędke nie zglaszając żadnych zastrzeżeń.
Przesłał pan do Sklepu Brc kwotę 25zł z groszami zadając wydania uchwytu DPS 18 Black który kosztuje 36zł.
Dostał pan zwrot pieniędzy z opisem BRAK TOWARU. czyli transakcja nie mogła być zrealizowana. Tak chyba sie rozwiązuje to w normalny sposób?
Zapewne księgowości zeszło chwile zanim odrzuciło pana wpłate nie mając jej do czego dopasować.
Cała dokumentacja przechowywana jest w siedzibie firmy i jeżeli nie dotarła do pana faktura to bardzo proszę może Pan odebrać osobiście w siedzibie.
BRC PATRYK CZEMARNIK
ul. Jarosława Iwaszkiewicza 4 lok. 31, 39-100
Ropczyce,
Urząd Skarbowy w Ropczycach także zapewne jest do pana dyspozycji. Zeby ułatwić podaje adres. Ropczyce 39-100
ul. Św. Barbary 12, kilka kroków od siedziby firmy.
#105 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 22:25
Robert, wyszedłeś do mnie z propozycją żebym zwrócił Ci wędkę(nigdy nie prosiłem o to wcześniej, ani się nie domagałem jakiegokolwiek zwrotu)- tylko jak na nią przystałem pośpiesznie się z niej wycofałeś bo po prostu nie spodziewałeś się takiej odpowiedzi -pełną korespondencję w każdej chwili i każdemu udostępnię jeśli tylko poprosi.
Dodam, że w 13stycznia drugi raz wyszedłeś z taką propozycją, jest to Twoja stała zagrywka bo już o ile pamiętam w grudniu pisałeś, że jak tylko coś jest nie tak kij mogę zwrócić(jeśli będziesz chciał odkopię tego maila), piszesz takie rzeczy na zasadzie weź facet spadaj, jednak jak drugi raz mi tak napisałeś najzwyczajniej w świecie się zdenerwowałem i na Twoją "propozycję" przystałem-tylko, że Ty szybko zmieniłeś zdanie i już nie chciałeś, żebym Ci coś zwracał
Co do uchwytu, kosztował na sklepie 28zł, byłem z Tobą umówiony na 10% rabatu na komponenty-które to ustalenia również mam na mailu. Więc wpłaciłem Ci 25,2zł.
To tyle z mojej strony.
Dostałeś 300zł zaliczki i 700zł za wędkę przy odbiorze, to że nie dałeś rachunku to nie moja wina-po co piszesz takie głupoty, że wyślesz lub wysłałeś, skoro tego nie robisz.
Użytkownik apioo edytował ten post 16 luty 2013 - 22:44
#106 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 22:28
http://www.sklep.brc...-M18-Silver/279
28zł za uchwyt.
http://i495.photobuc...zps8da49648.jpg
Użytkownik apioo edytował ten post 16 luty 2013 - 22:33
#107 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 22:50
Ja skonczylem temat. Jeżeli jest coś nie tak z wędką jest normalna droga załatwiania takich spraw.
Na mnie nie działa próba oczernienia moich wyrobów lub zdyskredytowania mnie w oczach forumowych kolegów.
Jestem całkowicie odpowiedzialny za moje wyroby a wszelkie zgłoszone problemy z wędziskami zostają załatwione w taki sposób zadowalający klienta.
Ciężko naprawiać problem nie zgłoszony i nie rozumiem zachowania.
Czy też mam dołączyć całą korespondencje i potwierdzenia wysyłki?
Dodatkowo napisałem że cała dokumentacja i kopia faktury jest do odebrania w siedzibie firmy i dotyczy to każdego kto na ten przykład zagubił fakture.
To było by na tyle w temacie pana apio.
Dodatkowo poprosze ksiegową żeby wysłała kopie faktury w wersji elektornicznej. Może to rozwiąże ten poważny problem.
Użytkownik robbox4 edytował ten post 16 luty 2013 - 23:12
#108 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 23:04
Nie mam nic przeciwko, podaj jeszcze proszę nr przesyłki- w poniedziałek sprawdzę na poczcie, dlaczego zaginęła.
#109 OFFLINE
Napisano 16 luty 2013 - 23:19
Zatem ponownie uzbrajam się w cierpliwość i czekam na rachunek-tym razem w formie elektronicznej.
Oczywiście nie zapomnij podać nr przesyłki z 28.01.2013,
Ja skonczylem temat. Jeżeli jest coś nie tak z wędką jest normalna droga załatwiania takich spraw.
Na mnie nie działa próba oczernienia moich wyrobów lub zdyskredytowania mnie w oczach forumowych kolegów.
Jestem całkowicie odpowiedzialny za moje wyroby a wszelkie zgłoszone problemy z wędziskami zostają załatwione w taki sposób zadowalający klienta.
Ciężko naprawiać problem nie zgłoszony i nie rozumiem zachowania.
Czy też mam dołączyć całą korespondencje i potwierdzenia wysyłki?
Dodatkowo napisałem że cała dokumentacja i kopia faktury jest do odebrania w siedzibie firmy i dotyczy to każdego kto na ten przykład zagubił fakture.
To było by na tyle w temacie pana apio.
Dodatkowo poprosze ksiegową żeby wysłała kopie faktury w wersji elektornicznej. Może to rozwiąże ten poważny problem.
Zatem uzbrajam się w cierpliwość i czekam na rachunek, tym razem w wersji elektronicznej.
Oczywiście nie zapomnij o nr. przesyłki z 28.01.2013, pójdę na pocztę to wyjaśnić-bo przecież nie może być tak, że poczta nas obu oszukuje
#110 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 08:14
Ciekawie się robi ja dodam od siebie że zamawiałem (ze dwa miesiące temu) z BRC komponenty do montażu na jakieś 150 pln i też w paczce nie było rachunku nie domagałem się go bo potrzebny mi nie był (trochę nitek i lakier to nie wedka którą można reklamować). Może to roztargnienie przy pakowaniu w okresie świątecznym
#111 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 09:01
A ja dwa zamówienia gadżetów rodbuildingowych miałem z rachunkami.Wszystko OK.
#112 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 09:21
Chłop otworzył nowoczesną pracownię , uruchomił sklep internetowy ,wprowadza na rynek nowe produkty , jest stałe obecny w internecie.
Ludzie - przecież nie robi tego wszystkiego po to żeby żeby oszukać kol. @apioo na dwie czy trzy stówki.
Kto prowadził firmę ten wie jak może wyglądać koniec roku i początek nowego , szczególnie gdy w grę wchodzi jednocześnie handel ( w tym import raport ) i usługi i kredyty itd.
Dajcie mu spokój , napewno zaraz się poprawi.
#113 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 09:23
Gwoli wyjasnienia, sklep a pracownia to dwie różne twory.
Nie wiem czy wyraziłem sie jasno w poprzednich postach. Jeżeli komus brakuje rachunku w każdym momencie może się zgłosić po duplikat.
Może tez otrzymac kopie faktury pocztą email.
System sklepowy jest tak ustawiony ze do każdego zamówienia generowana jest automatycznie faktura wysyłana meilem. Prosze sprawdzić sobie w poczcie.
Nie mam żadnych sygnałów że tak sie nie dzieje. W razie problemów prosze o kontakt z administracja sklepu. patryk@brc.com.pl
Użytkownik robbox4 edytował ten post 17 luty 2013 - 09:23
#114 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 10:23
Nie zmienia to faktu że klikające przelotki to problem na skalę nie jednostkową ale prawie masową .Poważnie zastanowiłbym się w takim wypadku nad zmianą lakieru . Kiedyś jak eksperymentowałem z lakierami i to zjawisko miałem z lakierem Trondak U 40 i lakier ten bardzo szybko znalazł swoje miejsce w koszu na śmieci bo to najodpowiedniejsze dla niego miejsce. Druga sprawa to jakość "naprawy", ze zdjęcia widać że na bardzo niskim poziomie "na skruty " i niechlujnie , co do innych spraw trudno się wypowiadać, ale skoro zdarzają się przypadki nie otrzymania rachunku oraz niefachowego załatwiania spraw to firma nie jest najlepiej prowadzona a tłumaczenie że " ma teraz tyle na głowie że może nie dawać rady ze wszystkim" jest absurdalne. Zawsze można przecież pracować gdzieś gdzie nie ma tyle na głowie
- popper lubi to
#115 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 11:20
Ciezko mi sie wypowiedziec w temacie poniewaz znam zarowno Bogumila @apio jak i Roberta.Robert zmienil mi cala rekojesc w kiju, jestem bardzo zadowolony.Z drugiej strony wiem ze @apio to nie czlowiek , ktory nie szuka 'dziury w calym' i najpierw staralby sie sprawe zalatwic bez szumu a dopiero jesli by to nie przynioslo efektu, szukalby innej drogi, co wlasnie uczynil.Pomijajac moje wlasne odczucia do osob skupie sie na roli obserwatora i powiem jak ja to widze.A zatem temat, krotka pilka, place- oczekuje, i zadne usprawiedliwienia nie wchodza w gre.Jesli place za kijek 1000zl to chce miec kij dobrze uzbrojony z gwaranacja i pewnoscia, ze jesli cos sie stanie moge polegac na osobie, ktorej zlecilem to zadanie.Nie wyobrazam sobie ze place komus za cos i trzese gaciami jak to bedzie wygladalo, czekam tygodniami na odpowiedz w ciaglej niepewnosci.Rozumie ze moga padac rozne oszczerstwa celem robienia anty reklamy jak w przypadku @mekamila, gdzie sam nie musial sie bronic tylko klienci naprostowali sprawe.Taka pracownia broni sie sama.Moim zdaniem, rachunek, paragon, faktura powinna byc zalaczana wraz z kupionym produktem, gwarancja podbita przez firme oraz wszystko podlegajace gwarancji, uwzgledniane w trybie natychmiastowym (bez usprawiedliwienia, nie mam czasu, jestem zapracowany)badz sprzedawac towar bez wad, wtedy nie trzeba go zwracac w ramach gwarancji.Niezadowolony klient powinien miec mozliwosc zwrotu towaru,jesli towar ewidentnie ie spelnia oczekiwan (nie mowie o tych ktorzy szukaja byle czego zeby sie doczepic)gdzie zle polozone i klikajace pzrelotki to fakt, ktory moze wplynac na niezadowolenie klienta.Wedlug mnie dla jak najlepszego wizerunku firmy,sprawa powinna byc zalatwiona raz na zawsze a final ujrzec swiatlo dzienne.Jakby nie bylo jest tu wielu przyszlych klientow, ktorzy napewno sugeruja sie opinia uzytkownikow, tych zadowolonych jak i niezadowolonych.Pzdr wszystkich i mam nadzieje ze obie strony znajda najlepsze dla nich zakonczenie i w pelni zadowoleni napisza zgodny post.
#116 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 11:42
Grunwald1980, jak sam wiesz to nie pierwszy problem uzytkownika apioo z kolejną pracownią. Niestety nie mam możliwości naprawy czegokolwiek bo jak do tej pory nie zostało nic zgloszone a tylko opisane na forum. Dla mnie to jest ewidentna próba oczernienia a nie próba załatwienia sprawy. Gdyby wędka została dostarczona i przedstawiony problem zapewne była by naprawiona. Ale jak widac ktoś woli swoje żale wylewać na forum zamiast sprawę załatwić. To juz nie mój problem. Magikiem nie jestem i wirtualnie nic nie naprawie. Wędka jest na gwarancji i nikt nie broni nikomu przynieść jej do naprawy.
Próba opowiadania na tym forum że cos komuś nie sprzedałem z jakims rabatem jest dla mnie niedorzeczna. Jak coś jest nie tak to sie idzie do źródła i sprawe załatwia.
#117 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 12:27
Grunwald1980, jak sam wiesz to nie pierwszy problem uzytkownika apioo z kolejną pracownią. Niestety nie mam możliwości naprawy czegokolwiek bo jak do tej pory nie zostało nic zgloszone a tylko opisane na forum. Dla mnie to jest ewidentna próba oczernienia a nie próba załatwienia sprawy. Gdyby wędka została dostarczona i przedstawiony problem zapewne była by naprawiona. Ale jak widac ktoś woli swoje żale wylewać na forum zamiast sprawę załatwić. To juz nie mój problem. Magikiem nie jestem i wirtualnie nic nie naprawie. Wędka jest na gwarancji i nikt nie broni nikomu przynieść jej do naprawy.
Próba opowiadania na tym forum że cos komuś nie sprzedałem z jakims rabatem jest dla mnie niedorzeczna. Jak coś jest nie tak to sie idzie do źródła i sprawe załatwia.
No ale raz już wysłał i naprawę widać na zdjęciach. Wyśle ponownie i co... podkleisz, czy blank wymienisz (żeby śladów napraw nie było po przewinięciu przelotki - czego ja bym bezwzględnie żądał).
Dzięki @apio za post. Bardzo mi pomógł.
#118 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 12:32
Robert nie bardzo wiem czemu sam ciągniesz sprawę uchwytu i zmuszasz mnie to brnięcia w jakąś jałową dyskusję.
Zarzucasz mi:
"Przesłał pan do Sklepu Brc kwotę 25zł z groszami zadając wydania uchwytu DPS 18 Black który kosztuje 36zł."
Tymczasem na mailu masz wyraźnie napisane, że prosiłem o srebrny uchwyt, nigdy nie żądałem od Ciebie wydania czarnego uchwytu, dodatkowo na potwierdzeniu wpłaty masz jak byk "Uchwyty Fuji DPS M18 Silver". Poniżej jeszcze raz linku podaję wpłatę byś mógł sprawdzić. Dodatkowo jeśli stwierdziłeś, że kwota Ci nie pasuje nie musiałeś trzymać jej przez blisko trzy tygodnie.
http://i495.photobuc...zps8da49648.jpg
W kwestii rabatu na jaki się z Tobą umówiłem, nie jest to niedorzeczne tylko prawdziwe. Jeśli masz tylko ochotę możesz wrzucić pełną korespondencję, żebyś znowu nie twierdził, że coś przekłamuję wrzucając tylko fragment.
http://i495.photobuc...zpsfbf0c744.jpg
W kwestii przelotek miałeś do nich trzy podejścia, pierwsze jak robiłeś wędkę, drugie jak dodałeś przed przelotki nić, trzecie jak je podklejałeś. Do momentu otrzymania rachunku, nie będę nic Ci zanosił do poprawek.
A co do szkodzenia komukolwiek, sam sobie szkodzisz, wystarczyło wysłać ten rachunek tak jak obiecałeś i nie byłoby problemu-uwierz, że bez wahania i skrępowania ponownie bym Cię odwiedził z reklamacją, zamiast pisać na forum.
Użytkownik apioo edytował ten post 18 luty 2013 - 08:04
#119 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 12:33
To juz mój problem. Skoro ja cos spieprzyłem to ja to naprawie i jeżeli zajdzie taka potrzeba to i blank wymienie. Jak juz wspomniałem, Wirtualnie nie da sie tego zrobić. W razie potrzeby blanków ci u mnie dostatek.
Co do podklejenia to jest czysty wysmysł pana apioo. Teoretyzowac każdy może.
No i bardzo prosze. To jest rekacja pana apioo.
Nie zaniose bo nie. Wiec niestety ja sie poddaje, Nie jestem w stanie niczego zrobic na odległość.
Sprawa jest zamknięta dla mnie.
Jeżeli coś jest nie tak z wędką bardzo prosze ja dostarczyc do firmy.
Użytkownik robbox4 edytował ten post 17 luty 2013 - 12:35
#120 OFFLINE
Napisano 17 luty 2013 - 19:51
To może i ja wtrące swoje trzy grosze
Ostatnio w pracowni BRC robiłem dwa kijki
Co do jakości wykonania , kontaktu nie mam żadnych absolutnie zastrzeżeń.
Moje zastrzeżenia dotyczą jednak braku kart gwarancyjnych oraz ewentualnie faktury.
Wszystko zostało już przedyskutowane z Robertem i mam taką skromną nadzieje ze zostanie wyprostowane ;)w trybie cito.
Każdy popełnia błędy ale najważniejsze żeby z takich lekcji wyciągać pozytywne wnioski.
A tutaj ostatni projekt Batson XST1141
Załączone pliki
Użytkownik Karol Krause edytował ten post 17 luty 2013 - 19:53
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
KanonNapisany przez Sławek Oppeln Bronikowski , 05 lut 2023 rodbuilding |
|
|
||
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Naprawy, przeróbki i budowa wędeczekNapisany przez panpawel85 , 21 lis 2018 rodbuilding, wrapping, przebudowa i 1 więcej |
|
|
||
|
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Ogłoszenia administracyjne - dział RBNapisany przez Del Toro , 11 gru 2017 rodbuilding |
|
|
|
|
TECH
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
SPIS TREŚCI DZIAŁU - tematy techniczne / blanki / inne tematy RBNapisany przez Del Toro , 07 gru 2017 rodbuilding |
|
|
|
AUTORSKI
Hand made →
Rodbuilding (budowa wędek) →
Wojtka poj...Napisany przez gończy , 12 lut 2017 cage rods, autorski-rb, pracownia |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych