Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Pracownia Best Rods Center, w skrócie BRC

rodbuilding pracownia

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
949 odpowiedzi w tym temacie

#801 OFFLINE   robbox4

robbox4

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1284 postów
  • Lokalizacjamultikonto: bardziu, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 23 styczeń 2015 - 10:46

Dostałem informacje z księgowości że zwrot został pieniędzy realizowany jest przez system PAYPal, dlatego maksymalne opóźnienie możne wynosić 3 dni (czas księgowania w systemie PAYPAL)

Pieniądze w takim razie dziś na pewno pojawią się na koncie zwrotnym Pana Bartka w systemie PAYPAL.

Pozdrawiam.


Użytkownik robbox4 edytował ten post 23 styczeń 2015 - 10:46


#802 OFFLINE   tpe

tpe

    www.basshunting.blogspot.ie

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 3530 postów
  • LokalizacjaIre
  • Imię:Tomek

Napisano 23 styczeń 2015 - 10:47

Widać za granicę wyjechali sami brown lips :D

 

Na to wygląda...



#803 OFFLINE   gulf

gulf

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2700 postów
  • LokalizacjaRoztocze
  • Imię:Mateusz

Napisano 23 styczeń 2015 - 13:34

.... Wszystkich niezadowolonych pozostaje mi także przeprosić.

 

....NIestety nie zawsze się to udaje.

 

Pozdrawiam.

 

Witam

 

Przy okazji bo zdaje sie , że byłem pierwszym klientem niezadowolonym z pracowni BRC . W końcu nie zawsze sie udaje <_< ... ja już sie nie gniewam , kijka pogoniłem . Wprawdzie umoczyłem troche kasy ale.... ok .

Sądziłem jednak , że firma jako handlowa działa tip top . Fajny asortyment , nowości . No podobało mi sie to ... wirtualnie :)

Życzę sukcesów , mniej wpadek i trzeźwych klientów :P

 

Pozdrawiam :)

 

ps przy okazji przepraszam za wulgaryzmy , które posypały się w naszej korespondencji emailowej


  • Tomasz eS i PETEREK lubią to

#804 OFFLINE   pepe_79

pepe_79

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • LokalizacjaBełchatów
  • Imię:Paweł

Napisano 23 styczeń 2015 - 13:42

Ja tam kupuję po trzeźwemu. Jedynie sprzedaję po pijaku, a później żałuję :doh:



#805 OFFLINE   Jack__Daniels

Jack__Daniels

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2219 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra/Horten

Napisano 23 styczeń 2015 - 13:43

Wyprowadźcie mnie z błędu, czy to nie Sergiusz Kasprzyk był oficjalnym dystrybutorem MHX'a?

 

 

Oczywiście i FISHIGROD i FishingCenter nadal też są dystrybutorami MHX. W tej kwestii nic się nie zmienia. Nie napisałem że jesteśmy jedynym.

Po prostu zaproponowano na współpracę z czego BRC skorzystało.

Ok, ok. Pytałem bo wydawało mi się, że jak na terenie kraju jest jakiś dystrybutor to nie może być drugiego. To się chyba nazywa "wyłączny dystrybutor".



#806 OFFLINE   Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 922 postów
  • LokalizacjaKwidzyn
  • Imię:Marek

Napisano 23 styczeń 2015 - 14:12

Jakie skany? Sam se skanuj głowę.

 

Wiele razy kupowałem w BRC i wszystko jak należy. Może czasem trzeba 3 razy zapytać, czy jest komplet, tego, czy tamtego. Bo jak chce set, to set, a nie jakieś 4 przelotki na krzyż. Czasami trzeba ponaglić, ale finał jest ok.

A zdarzyło mi się nie raz kupować pierścienie w innej firmie i dopiero za 3 razem przyszły o własciwej średnicy. Za każdą przesyłkę i pierścienie płaciłem.

Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest.



#807 OFFLINE   Del Toro

Del Toro

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 8027 postów
  • LokalizacjaLondyn, UK

Napisano 23 styczeń 2015 - 14:21

 

Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest.

 

Moze do US i Japonii to naszym fimom brakuje, ale wrazenia zwiazane z zakupami w GER mam duzo gorsze niz te z Polski ;)



#808 OFFLINE   Kilobear

Kilobear

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 207 postów
  • Lokalizacjamultikonto: robbox4, bardziu, b.wesolopl, pwizer

Napisano 23 styczeń 2015 - 14:25

Moze do US i Japonii to naszym fimom brakuje, ale wrazenia zwiazane z zakupami w GER mam duzo gorsze niz te z Polski ;)

Tu niestety muszę się zgodzić. Sklepom niemieckim brakuje bardzo wiele jeżeli chodzi o obsługę klienta. Tam widać dopiero że liczy się kasa a klient jest na miejscu ostatnim. Bez sentymentów.



#809 OFFLINE   Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 922 postów
  • LokalizacjaKwidzyn
  • Imię:Marek

Napisano 23 styczeń 2015 - 14:51

Moze do US i Japonii to naszym fimom brakuje, ale wrazenia zwiazane z zakupami w GER mam duzo gorsze niz te z Polski ;)

 

No ja zawsze dostaję to co zamawiam w przeciągu 3-4 dni. Paręnaście razy zamawiałem, zawsze bezproblemowo, a jestem człowiek wymagający  ;)

 

Dodatkowo każda firma jest uzależniona od wielu pierdów typu firmy kurierske, banki, systemy płatnosci, hosting stron i sklepów, jak i ludzi na stanowiskach adresowania, pakowania, calej logistyki itp itd. Nie jest to proste, ale nikt nie mówił, że bedzie, no może poza PO ;)  


Użytkownik yankis edytował ten post 23 styczeń 2015 - 14:56


#810 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6345 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 23 styczeń 2015 - 14:57

Ja tam kupuję po trzeźwemu. Jedynie sprzedaję po pijaku, a później żałuję :doh:

To jakbys coś miał na zbyciu, wal smiało po kilku głębszych :D



#811 OFFLINE   Del Toro

Del Toro

    Ekspert

  • Moderatorzy
  • 8027 postów
  • LokalizacjaLondyn, UK

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:06

No ja zawsze dostaję to co zamawiam w przeciągu 3-4 dni. Paręnaście razy zamawiałem, zawsze bezproblemowo, a jestem człowiek wymagający  ;)

 

Dodatkowo każda firma jest uzależniona od wielu pierdów typu firmy kurierske, banki, systemy płatnosci, hosting stron i sklepów, jak i ludzi na stanowiskach adresowania, pakowania, calej logistyki itp itd. Nie jest to proste, ale nikt nie mówił, że bedzie, no może poza PO ;)  

 

Zamawialem pare razy i kilka razy problemy byly. Glownie nie takie rozmiary/ilosci lub cos innego niz w zamowieniu, wysylanie na dwie raty (trzeba bylo sie upomniec, zeby ta druga zapomniana czesc zamowienia doslali). Fakt faktem wszystko zostalo wyprostowane, ale czasu na to troche schodzi.

 

 

EDIT: chodzi oczywiscie o te sklepy w GER, tak dla tych co czytaja co trzeci post :D


Użytkownik Del Toro edytował ten post 23 styczeń 2015 - 15:07

  • prezes77 lubi to

#812 OFFLINE   Jack__Daniels

Jack__Daniels

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2219 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra/Horten

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:16

Jakie skany? Sam se skanuj głowę.

 

Wiele razy kupowałem w BRC i wszystko jak należy. Może czasem trzeba 3 razy zapytać, czy jest komplet, tego, czy tamtego. Bo jak chce set, to set, a nie jakieś 4 przelotki na krzyż. Czasami trzeba ponaglić, ale finał jest ok.

A zdarzyło mi się nie raz kupować pierścienie w innej firmie i dopiero za 3 razem przyszły o własciwej średnicy. Za każdą przesyłkę i pierścienie płaciłem.

Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest.

Nie bądź taki nieprzyjemny.

Kiedyś sam się przejedziesz i sam będziesz sapał o skany czy inne potwierdzenia.

Jeżeli wg Ciebie "wszystko jak należy" oznacza "Może czasem trzeba 3 razy zapytać..." albo "Czasami trzeba ponaglić" to coś mi się wydaje, że mamy inne wyobrażenie o obsłudze klienta.


  • vBartek, Popej i mag lubią to

#813 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6345 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:31

Jakie skany? Sam se skanuj głowę.

 

Wiele razy kupowałem w BRC i wszystko jak należy. Może czasem trzeba 3 razy zapytać, czy jest komplet, tego, czy tamtego. Bo jak chce set, to set, a nie jakieś 4 przelotki na krzyż. Czasami trzeba ponaglić, ale finał jest ok.

A zdarzyło mi się nie raz kupować pierścienie w innej firmie i dopiero za 3 razem przyszły o własciwej średnicy. Za każdą przesyłkę i pierścienie płaciłem.

Naszym firmom jeszcze trochę brakuje do obsługi oferowanej w USA, czy Niemczech, ale oni swoje biznesy budowali od kilkudziesięciu lat, a u nas to jeszcze na etapie przedszkolnym, czy wczesnoszkolnym wszystko jest.

Kupuje komponenty do przynęt od kilku sprawdzonych dostawców- nie trzeba 3 razy pytać, jest pełen komplet, przesyłka jest u mnie po max 3 dniach od zakupu, pytam o możliwości innego wykorzystania żywicy- dostaję elaborat. Nie pieprzcie, że nasz rynek jest 100 lat za Murzynami (vide: Czechy, Słowacja, Rosja- 140 mln obywateli), bo nie jesteśmy- to się nazywa lenistwo i zlewanie klienta... tudzież zwykła obrzydliwa chciwość powodowana chęcią zarobku czy jak to się dzisiaj poprawnie mówi: optymalizacji ekonomicznej.

 

<<edit>> Nie tolerujemy nawoływania do przemocy i łamania prawa.

 


Użytkownik mario edytował ten post 25 styczeń 2015 - 12:46

  • Dienekes i vBartek lubią to

#814 OFFLINE   Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 922 postów
  • LokalizacjaKwidzyn
  • Imię:Marek

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:41

Nie bądź taki nieprzyjemny.

Kiedyś sam się przejedziesz i sam będziesz sapał o skany czy inne potwierdzenia.

Jeżeli wg Ciebie "wszystko jak należy" oznacza "Może czasem trzeba 3 razy zapytać..." albo "Czasami trzeba ponaglić" to coś mi się wydaje, że mamy inne wyobrażenie o obsłudze klienta.

A mamy, tylko, że ja wiem, gdzie mieszkam i biorę sporą poprawkę. Nikomu w tyłek nie włażę. A pytać trzeba. Sprzedawcy, jak i klienci bywają różni.


Użytkownik yankis edytował ten post 23 styczeń 2015 - 15:43


#815 OFFLINE   bardziu

bardziu

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 227 postów
  • Lokalizacjamultikonto: robbox4, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:46

Dla niektórych płacz na forum wydaje się jedyną logiczną drogą rozwiązywania problemów. Obsrać, narobić smrodu. Cel sam w sobie. Do czego to idzie że nie można normalną drogą służbową załatwić pewnych rzeczy. Czas na zwrot pieniędzy to 14 dni w naszym systemie, potem droga urzędowa jest prosta. Dochodzą odsetki. Płatność w systemie PAYPAL jest dodatkowo ubezpieczona, korzystałem z tej drogi wiele razy. Wystarczy rozpocząć problem w systemie PAYPAL.

Reszta leci bardzo sprawnie i czasowo i logistycznie.

Może mnie ktoś oświecić dlaczego ktoś sieje zamieszanie? konkurencja? Nie rozumiem pewnych rzeczy.


  • Cpt. Lego lubi to

#816 OFFLINE   Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 922 postów
  • LokalizacjaKwidzyn
  • Imię:Marek

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:46

Kupuje komponenty do przynęt od kilku sprawdzonych dostawców- nie trzeba 3 razy pytać, jest pełen komplet, przesyłka jest u mnie po max 3 dniach od zakupu, pytam o możliwości innego wykorzystania żywicy- dostaję elaborat. Nie pieprzcie, że nasz rynek jest 100 lat za Murzynami (vide: Czechy, Słowacja, Rosja- 140 mln obywateli), bo nie jesteśmy- to się nazywa lenistwo i zlewanie klienta... tudzież zwykła obrzydliwa chciwość powodowana chęcią zarobku czy jak to się dzisiaj poprawnie mówi: optymalizacji ekonomicznej.

 

<<edit>>

 

Ojciec przyhamuj, bo się zapiekliłeś. Nikt tu Greka nie będzie udawał  ;)


Użytkownik mario edytował ten post 25 styczeń 2015 - 12:47


#817 OFFLINE   bardziu

bardziu

    Forumowicz

  • Zbanowani
  • PipPip
  • 227 postów
  • Lokalizacjamultikonto: robbox4, kilobear, b.wesolopl, pwizer

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:47

Kupuje komponenty do przynęt od kilku sprawdzonych dostawców- nie trzeba 3 razy pytać, jest pełen komplet, przesyłka jest u mnie po max 3 dniach od zakupu, pytam o możliwości innego wykorzystania żywicy- dostaję elaborat. Nie pieprzcie, że nasz rynek jest 100 lat za Murzynami (vide: Czechy, Słowacja, Rosja- 140 mln obywateli), bo nie jesteśmy- to się nazywa lenistwo i zlewanie klienta... tudzież zwykła obrzydliwa chciwość powodowana chęcią zarobku czy jak to się dzisiaj poprawnie mówi: optymalizacji ekonomicznej.

 

<<edit>>

 

A tego w całości nie rozumiem. Chyba za głupi jestem.


Użytkownik mario edytował ten post 25 styczeń 2015 - 12:47


#818 OFFLINE   Cpt. Lego

Cpt. Lego

    Zaawansowany

  • Twórcy
  • PipPipPip
  • 922 postów
  • LokalizacjaKwidzyn
  • Imię:Marek

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:50

Dla niektórych płacz na forum wydaje się jedyną logiczną drogą rozwiązywania problemów. Obsrać, narobić smrodu. Cel sam w sobie. Do czego to idzie że nie można normalną drogą służbową załatwić pewnych rzeczy. Czas na zwrot pieniędzy to 14 dni w naszym systemie, potem droga urzędowa jest prosta. Dochodzą odsetki. Płatność w systemie PAYPAL jest dodatkowo ubezpieczona, korzystałem z tej drogi wiele razy. Wystarczy rozpocząć problem w systemie PAYPAL.

Reszta leci bardzo sprawnie i czasowo i logistycznie.

Może mnie ktoś oświecić dlaczego ktoś sieje zamieszanie? konkurencja? Nie rozumiem pewnych rzeczy.

Popieram w całej rozciągłosci. Nie raz wszczynałem spory ze sprzedawcami z USA, Chin, Hong-Kongu, czy Piździewa Małego. Zawsze do przodu. Często paczki się zawieruszają. Gdzie? A no w Polsce. Bo jest wjazd paczki, a nie ma doręczenia. Tak, że ja wiem, gdzie żyję. Jeszcze parę lat to potrwa, aż naprawdę rynek bedzie dyktował warunki.



#819 OFFLINE   mario

mario

    Zaawansowany

  • Moderatorzy
  • 3640 postów
  • LokalizacjaP L

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:55

Przypominam, że jest to wątek o pracowni BRC.
Proszę, nie zaśmiecajcie go dywagacjami nt. polskiego rynku...


  • minecjusz lubi to

#820 OFFLINE   Hesher

Hesher

    Ekspert

  • Lurebuilding Team
  • PipPipPipPip
  • 6345 postów
  • LokalizacjaPułtusk
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Prażmowski

Napisano 23 styczeń 2015 - 15:57

No bo tu nic do rozumienie nie ma, skoro nie ma też pewności, że otrzyma się komplet przelotek. Progmar gdzie zamawiam 90% komponentów an i mi ani nikomu z tego forum (jak podejrzewam) nie dał powodów do zgłaszania reklamacji tudzież aluzji. Robi różnicę?


  • mdziam_78 lubi to





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: rodbuilding, pracownia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych