godski, on 08 Mar 2020 - 12:50, said:
Kup Tohatsu 9,9 i odblokuj gratis na 15 koników.
A później można i na 20 KM za większa kasę i patent chrzanisz.
Zdaje się ze tracę gwarancje po takiej operacji.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 08 marzec 2020 - 14:09
godski, on 08 Mar 2020 - 12:50, said:
Kup Tohatsu 9,9 Made in Japan i odblokuj gratis na 15 koników.
A później można i na 20 KM za większa kasę i patent chrzanisz.
Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika Motorowodnego Więc też należy się zastanowić
Użytkownik cabage edytował ten post 08 marzec 2020 - 14:10
Napisano 08 marzec 2020 - 14:14
cabage, on 08 Mar 2020 - 13:09, said:
Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika Motorowodnego
Więc też należy się zastanowić
Może i przewyższa ale pewnie nie o koszt patentu tu chodzi ale o czas a raczej jego brak na zrobienie go.
Napisano 08 marzec 2020 - 16:05
godski, on 08 Mar 2020 - 13:14, said:
Może i przewyższa ale pewnie nie o koszt patentu tu chodzi ale o czas a raczej jego brak na zrobienie go.
Dokładnie, jestem okazyjnie w domu wiec czasu brakuje zawsze i 2 dni na kurs plus egzamin to dla mnie strata czasu a ścigać się na łódce nie mam zamiaru.
Napisano 08 marzec 2020 - 16:08
cabage, on 08 Mar 2020 - 13:09, said:
Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika Motorowodnego
Więc też należy się zastanowić
No tak, pozostaje jedynie to ze w okolicy mam tylko serwis Yamaha z tego co mi wiadomo, wiem ze yamaha to na lata starcza mam już jeden F6 i jestem zadowolony, ale na łódkę to za mały silnik. Także mam dylemat.
Napisano 08 marzec 2020 - 19:56
godski, on 08 Mar 2020 - 13:14, said:
Może i przewyższa ale pewnie nie o koszt patentu tu chodzi ale o czas a raczej jego brak na zrobienie go.
Michal Sz, on 08 Mar 2020 - 15:05, said:
Dokładnie, jestem okazyjnie w domu wiec czasu brakuje zawsze i 2 dni na kurs plus egzamin to dla mnie strata czasu a ścigać się na łódce nie mam zamiaru.
Napisano 08 marzec 2020 - 20:01
Paweł J, on 08 Mar 2020 - 18:56, said:
Chyba nie ważne ile km się ma na paweży, skoro ktoś pływa to powinien znać przepisy itd, Ci co mają patenty też przepisów do końca nie znają i nie przestrzegają , pływają po alko itd itd itd temat rzeka...Dwa razy po 5 godzin , mój 16 letni syn zrobił patent za pierwszym podejściem. Później jako żeglarz widzę na wodzie asów bez patentu którzy podstaw pierwszeństwa nie znają.
Użytkownik womaly23 edytował ten post 08 marzec 2020 - 20:05
Napisano 08 marzec 2020 - 20:08
Napisano 09 marzec 2020 - 15:10
pytanko dla posiadaczy Solara 360 wigry 355. Czy Texas 360 jest siostrzaną konstrukcją
Napisano 09 marzec 2020 - 16:58
Napisano 09 marzec 2020 - 18:00
I wszystkie trzy łajby praktycznie w jednej okolicy są produkowane.
Napisano 10 marzec 2020 - 08:25
cabage, on 08 Mar 2020 - 13:09, said:
A nie zablokowana 20 KM? Wystarczy wymienić gaźnik żeby z 9.9 było 20.Dokładnie jak pisze Godski z 9,9 KM robisz na 15 KM i nie ma żadnego problemu z Gwarancją.
Fizycznie 9.9 KM to ograniczone 15 KM.
Później to już kombinacja z modułami. Koszt modułu nawet nie Oryginalnego przewyższa koszt zrobienia Sternika MotorowodnegoWięc też należy się zastanowić
Napisano 10 marzec 2020 - 08:55
9,9-20 KM to jeden blok silnika.
Napisano 10 marzec 2020 - 08:59
Napisano 10 marzec 2020 - 09:31
Czytając wątki ma się odczucie żeby zakładać , przerabiać na coraz mocniejszy silnik ,, OK ,, , ale niech każdy kto to czyta , zastanowi się czy aby taki silnik jest dobry do jego łódki czy pontonu . Pokazywane filmiki pokazują jak super w ślizgu takie jednostki pływają , ale jezioro czy rzeka są jak tafla bez większej fali i teraz taki ,, na jarany " emocji nie doświadczony w pływaniu chcący zaimponować innym przy większej fali wywali łódkę w powietrze , bo pływadło okaże się za małe do tak mocnego silnika . Sam myślałe o silniku 9.9 , ale jak widzę jak po Wiśle podskakuje moja łódka Lakefox 320 filmik na stronie producenta , zostanę przy zakupie 6 KM BĘDZIE BEZPIECZNIEJ
Napisano 10 marzec 2020 - 09:34
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych