Przejście burtowe, holt?
Nasze łodzie
#2621 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2019 - 15:38
#2622 OFFLINE
Napisano 05 grudzień 2019 - 16:13
Bartłomiej czy możesz zmierzyć wysokośc bakist na których się siedzi .
Pływałem w dwie osoby po ZZ i bardzo mi przeszkadzała przy siedzeniu niska wysokość bakist .
To był jedyny mankament tej łódki .
#2623 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2019 - 19:00
Łódź zaliczkowana-Kruger Delta E,odbieram w przyszłym roku.Po wielu rozmowach z producentami wybór padł na tę jednostkę/rozmawiałem m.in z Foxem,KA Boats,Polmir i innymi/.
Natomiast jeśli ktoś myśli o jednostce pod bałtycki troling to proponuję spojrzeć na model Kruger 6000 Pro Cabin/6m dł,2,40 szer,waga 1300kg/bo jest promocja cenowa-37 000pln.
To duża konkurencja/cenowa/ dla innych tego typu łodzi.
A producenta polecam,nie wystawia łodzi na portalach bo 98% produkcji idzie na zachód.
- Karol Krause i BOB lubią to
#2624 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2019 - 22:22
Łódź zaliczkowana-Kruger Delta E,odbieram w przyszłym roku.Po wielu rozmowach z producentami wybór padł na tę jednostkę/rozmawiałem m.in z Foxem,KA Boats,Polmir i innymi/.
Natomiast jeśli ktoś myśli o jednostce pod bałtycki troling to proponuję spojrzeć na model Kruger 6000 Pro Cabin/6m dł,2,40 szer,waga 1300kg/bo jest promocja cenowa-37 000pln.
To duża konkurencja/cenowa/ dla innych tego typu łodzi.
A producenta polecam,nie wystawia łodzi na portalach bo 98% produkcji idzie na zachód.
Patrząc na kadłub to nie będzie zbyt stabilna, nie ma płaskiego dna. Trzeba było pytać w stoczni Mazury Ost tam mają fajne łodzie np. 480HC solidne i stabilne.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#2625 OFFLINE
Napisano 16 grudzień 2019 - 23:41
Patrząc na kadłub to nie będzie zbyt stabilna, nie ma płaskiego dna. Trzeba było pytać w stoczni Mazury Ost tam mają fajne łodzie np. 480HC solidne i stabilne.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cóż ja nie patrzyłem tylko pływałem na takiej a że Mazury są fajne to dobrze/cena też Fajna nawet silnik dołożą / a co do solidności to się nie wypowiem bo nie znam tych jednostek jedynie dodam że pokład słoneczny w Delcie/wzmocniony/będzie praktyczny/ok 4m kw/co dla łowienia castem dobre jest.
Zresztą zrobię w przyszłym roku filmik jak się sprawuje bo dla każdego kto myśli o łajbie będzie to dobry praktyczny akcent/zresztą przydała by się z innymi łodziami taka możliwość/.
A krypa pod rumpel,pchana nie za mocno bo jest 25km.
Zresztą i tak kasa jest wykładnią możliwości bo i tak "amelinium"lepsze jest
Użytkownik gaweł edytował ten post 16 grudzień 2019 - 23:47
- Piotrek Milupa lubi to
#2626 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 06:27
#2627 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 07:55
Cóż ja nie patrzyłem tylko pływałem na takiej a że Mazury są fajne to dobrze/cena też Fajna nawet silnik dołożą / a co do solidności to się nie wypowiem bo nie znam tych jednostek jedynie dodam że pokład słoneczny w Delcie/wzmocniony/będzie praktyczny/ok 4m kw/co dla łowienia castem dobre jest.
Zresztą zrobię w przyszłym roku filmik jak się sprawuje bo dla każdego kto myśli o łajbie będzie to dobry praktyczny akcent/zresztą przydała by się z innymi łodziami taka możliwość/.
A krypa pod rumpel,pchana nie za mocno bo jest 25km.
Zresztą i tak kasa jest wykładnią możliwości bo i tak "amelinium"lepsze jest
Polemizował bym z tym, że „aluminium” lepsze. Konstrukcja budowy łodzi z laminatu a aluminium są moim zdaniem nie porównywalne. Każdy materiał też ma swoje plusy i minusy. Można się skupić na właściwościach nautycznych poszczególnych łodzi i to porównywać ze sobą.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#2628 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 08:39
Pływałem dużo na Krugerze Beta w różnych warunkach, łódka nie do zajechania. Stosunek jakości do ceny chyba najlepszy na rynku przy tej klasie łodzi
- gaweł i Dano. lubią to
#2629 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 17:47
Jaki jest czas oczekiwania na Krugera?
Teraz idzie dosyć szybko,zależy jaką jednostkę klient potrzebuje.
Teraz dobry czas -cenowy/jeszcze po staremu/w nowym roku bankowe podwyżki bo prąd i ten tego do góry,gorzałka,fajki,gumki i inne
#2630 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 17:53
Polemizował bym z tym, że „aluminium” lepsze. Konstrukcja budowy łodzi z laminatu a aluminium są moim zdaniem nie porównywalne. Każdy materiał też ma swoje plusy i minusy. Można się skupić na właściwościach nautycznych poszczególnych łodzi i to porównywać ze sobą.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kurczę porównywać Mazury z Alumą-odważnie no ewentualnie Foxa 470 Bassa
Ja miałem dwie jednostki z alu,robione kiedyś przez Kolegę Spina1 z M.pl/Jacka Sz. z Łodzi/-firma Rados zresztą,miło je wspominam i służą do dzisiaj swoim panom kompanom.
No ale to było 17 lat temu teraz to fury z diabelskimi silnikami pływają
#2631 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 21:05
Kurczę porównywać Mazury z Alumą-odważnie no ewentualnie Foxa 470 Bassa
Ja miałem dwie jednostki z alu,robione kiedyś przez Kolegę Spina1 z M.pl/Jacka Sz. z Łodzi/-firma Rados zresztą,miło je wspominam i służą do dzisiaj swoim panom kompanom.
No ale to było 17 lat temu teraz to fury z diabelskimi silnikami pływają
Fox 470 waży 275kg a Mazury 480HC 360kg. hmmmm zastanówmy się ktoś tu chyba przyoszczędził na laminacie. Nie słyszałem żeby Fox miał papiery PRS’u w przeciwieństwie do Mazury. Ciekawe czy Fox ma komory wypornościowe i jest wypieniony. Ciekawe dlaczego wszystkie alusy są klepane na jedno kopyto a laminaty mają tyle różnorodnych kształtów kadłuba? Wiadomo bo blachy nikt w formie nie odciska. W laminacie można wszystkie kształty uzyskać a aluminium jak kołek siekierą jest ociosane. Jedyna przewaga aluminium nad laminatem to wytrzymałość na uderzenie. Jak bybtakie cudowne to aluminium było to by wszystkie jednostki SAR’u był z niego zrobione.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Piotrk82 lubi to
#2632 OFFLINE
Napisano 17 grudzień 2019 - 21:20
Mój Fox 405 ma papiery PRS.Fox 470 waży 275kg a Mazury 480HC 360kg. hmmmm zastanówmy się ktoś tu chyba przyoszczędził na laminacie. Nie słyszałem żeby Fox miał papiery PRS’u w przeciwieństwie do Mazury. Ciekawe czy Fox ma komory wypornościowe i jest wypieniony. Ciekawe dlaczego wszystkie alusy są klepane na jedno kopyto a laminaty mają tyle różnorodnych kształtów kadłuba? Wiadomo bo blachy nikt w formie nie odciska. W laminacie można wszystkie kształty uzyskać a aluminium jak kołek siekierą jest ociosane. Jedyna przewaga aluminium nad laminatem to wytrzymałość na uderzenie. Jak bybtakie cudowne to aluminium było to by wszystkie jednostki SAR’u był z niego zrobione.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A Polonez też był cięższy od Golfa co na sztywność się nie przekładało. Natomiast 70 koni coś słabiej go bujało.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik artur.piwo73 edytował ten post 17 grudzień 2019 - 21:20
- gaweł, haja1978 i Banzaiq lubią to
#2633 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 07:43
Załączone pliki
- Piotrek Milupa, Pumba, majster222 i 5 innych osób lubią to
#2634 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 08:29
- wicher_dziki_koń lubi to
#2635 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 08:50
#2636 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 13:32
Użytkownik kogut edytował ten post 05 luty 2020 - 13:40
#2637 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 16:54
Fox 470 waży 275kg a Mazury 480HC 360kg. hmmmm zastanówmy się ktoś tu chyba przyoszczędził na laminacie. Nie słyszałem żeby Fox miał papiery PRS’u w przeciwieństwie do Mazury. Ciekawe czy Fox ma komory wypornościowe i jest wypieniony. Ciekawe dlaczego wszystkie alusy są klepane na jedno kopyto a laminaty mają tyle różnorodnych kształtów kadłuba? Wiadomo bo blachy nikt w formie nie odciska. W laminacie można wszystkie kształty uzyskać a aluminium jak kołek siekierą jest ociosane. Jedyna przewaga aluminium nad laminatem to wytrzymałość na uderzenie. Jak bybtakie cudowne to aluminium było to by wszystkie jednostki SAR’u był z niego zrobione.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Podstawowym atutem łodzi aluminiowych jest ich niska waga. Wiodący producenci łodzi aluminiowych tacy jak Buster czy Linder nie wyciskają burt łodzi, ale poddają procesowi walcowania co sprawia, że konstrukcji nadaje się sztywności zachowując niską wagę. Przy niskiej masie łodzi aluminiowych możemy zastosować mniejszy silnik, niż w łodzi z laminatu, co da nam wymierne oszczędności przy zakupie i w efekcie oszczędności na paliwie. Ponadto niska waga daje nam możliwość łatwiejszego transportu i wodowania, nawet z plaży bez slipu. Kontakt z podłożem kamienno-piaszczystym nie jest również problemem dla kadłuba z aluminium. Niska waga ma też swoje minusy. Lekka łódka nigdy nie dorówna dzielności na fali łodzi dwa razy cięższej. Celowo piszę o dzielności na fali, a nie stabilności bo to dwa różne parametry. Zatem dla kogoś kto zamierza z łodzią podróżować, zmieniać łowiska, często wodować i to nie koniecznie ze slipu, pływać w wodach które są obfite w podwodne przeszkody zdecydowanie łódka aluminiowa. Łódź z laminatu jest lepsza na duże zafalowane akweny, a jeżeli jeszcze do tego zdecydujemy się na to, że na stałe stacjonujemy cały sezon w jednym porcie przy pomoście to wybór jest oczywisty. Laminat nie lubi kontaktu z kamieniami, ponieważ znaczna masa łodzi w większości przypadków doprowadza do uszkodzenia zewnętrznej warstwy żelkotu, co z kolei skutkuje chłonięciem wody pomiędzy warstwy szklanej maty i szybkim niszczeniem łodzi.
#2638 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 18:26
#2639 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 20:20
#2640 OFFLINE
Napisano 05 luty 2020 - 20:25
Nie zgadzam się. Syf na łodzi bez plandeki robi się straszny. Raz tak miałem i nigdy więcej.💪 Myślę,że mniej czasu zabierze spłukanie liści, niż ściąganie i zakładanie plandeki. Off
- miramar69, wicher_dziki_koń, pawlo29 i 1 inna osoba lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 10
0 użytkowników, 10 gości, 0 anonimowych