Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

nc+


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#81 OFFLINE   Dąbek 111

Dąbek 111

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2657 postów

Napisano 17 kwiecień 2013 - 21:45

Wypowiedzenie złozyłes czy ściema?

 

Sprawdzała wogóle czy było złożone ?

 

ps pod jaki nr dzwoniłeś, który dział ?

Dzwoniłem dokładnie pod nr który podał @ptychoo.

Z wypowiedzeniem ściema ,choć leży  gotowe do wysłania :)

Pani sprawdzała  i oczywiście nie znalazła,ale bardzo sie przejęła.



#82 OFFLINE   Redzi

Redzi

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1866 postów
  • LokalizacjaBolenie nad Wisłą

Napisano 17 kwiecień 2013 - 21:55

Panowie warto zadzwonić :) miałem nic nie zmieniać jednak po forach piszą o różnych atrakcyjnych pakietach :) wypowiedzenia nie składałem, ale pościemniać można tak jak oni i dostałem platynę z HBO na 18 miesięcy za 79zł więc dostałem więcej za mniej bo płaciłem 86 zł.



#83 OFFLINE   Jeziorm 1

Jeziorm 1

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1189 postów

Napisano 17 kwiecień 2013 - 22:14

na HBO jest sama lipa, powtórki i nic wiecej, wolałbym pakiet C+, zobaczymy co wyjdzie, do piątku czas...



#84 OFFLINE   woblery z Bielska

woblery z Bielska

    Jak coś cię przerasta - dorośnij:)

  • Moderatorzy
  • 6867 postów
  • LokalizacjaBielsko
  • Imię:Janusz

Napisano 24 kwiecień 2013 - 19:28

Gdy nie wiadomo, o co chodzi, to wiadomo, o co chodzi ;)

Znaleziona w necie analiza pana Maciej Kroenke:

 

Temat połączenia telewizji N i Canal+ w ciągu ostatnich tygodni zajmuje czołowe miejsce w prasie i innych mediach. Wizerunkowa katastrofa nowej, połączonej oferty jest szeroko komentowana. Analitycy wspominają o źle przygotowanych produktach, nieudanej migracji oraz porażce komunikacyjnej NC+ w dobie social media. Czy wszyscy mają rację? Być może nie wszystkie zarzuty stawiane NC+ są słuszne.


Źródła problemu należy poszukać znacznie wcześniej niż w wydarzeniach ostatnich tygodni. Wojna cenowa toczona przez lata przez N i Canal+ skutkowała agresywnymi cennikami i mnogością promocji.

W efekcie rozpieszczono abonentów, przyzwyczajając ich do niskich cen. Tymczasem rachunek zysków i strat bywa nieubłagany – treść kosztuje, i to kosztuje niemało. Przy niskiej bazie abonenckiej wiele produktów (zwłaszcza filmowych) było zapewne kalkulowanych na granicy opłacalności. Fuzja miała zakończyć walkę i pozwolić zacząć zarabiać.

Jeśli spojrzy się na aktualną ofertę NC+, trudno nie przyznać, że ceny pakietów są zbliżone do ich rzeczywistej wartości rynkowej. Problem nie tkwi więc ani w ich złej konfiguracji, ani wycenie – problemem była zaniżona wcześniej cena, twarda migracja klientów oraz wspierająca ją komunikacja.

Trzeba zaznaczyć, że Polacy charakteryzują się znacznie wyższym stopniem wrażliwości na ceny niż inni mieszkańcy UE. Zapamiętujemy średnio więcej cen niż inni Europejczycy i zdecydowanie mocniej reagujemy zarówno na podwyżki, jak i promocje.

Nie powinna więc dziwić mocna reakcja na niespodziewaną podwyżkę, zwłaszcza jeśli wiązała się ona z ograniczeniem zawartości pakietów. Zachodni managerowie, wsparci przez zachodnie firmy doradcze, zapewne nie docenili tych uwarunkowań.

Kluczowym problemem była jednak twarda migracja. Prawdopodobne jest, że gdyby telewizja NC+ wybrała łagodniejszy wariant konwersji produktów, stopniowo podnosząc ceny (np. poprzez darmowe okresy próbne), ruchy byłyby znacznie mniej transparentne, a co za tym idzie – reakcja klientów byłaby słabsza.

Istnieje wiele wariantów skutecznych migracji przeprowadzanych stopniowo, kolejnymi falami klientów i dostosowywaniem produktów. Ich przebieg jest znacznie łagodniejszy, zajmują jednak o wiele więcej czasu oraz tworzą dodatkowe koszty.

W wypadku NC+ wybrano drogę na skróty, tak jakby ktoś musiał szybko wykazać wynik finansowy. Co ciekawe, pomimo pozornej katastrofy – być może zakładane wyniki zostaną rzeczywiście zrealizowane. Jeśli firma skutecznie zwiększy marże, to nawet przy mniejszej liczbie abonentów może osiągać większe zyski. Powstaje jednak pytanie, gdzie znajduje się punkt opłacalności, zza którego może już nie być odwrotu.

Nieoficjalnie mówi się, że dotychczas umowy wypowiedziało przeszło sto tysięcy abonentów, a niektóre media podają nawet wartości zbliżone do czterystu tysięcy. To dużo, biorąc pod uwagę, że N i Canal+ w momencie fuzji miały w sumie około 2,5 mln klientów.

Na zamieszaniu z pewnością korzysta Cyfrowy Polsat, który skutecznie i po cichu powiększa swoją dotychczas 3,5-milionową bazę klientów. O to, jak w przyszłości zwiększać średni przychód, zapewne też się zatroszczy.


Maciej Kroenke – dyrektor, FernPartners



#85 OFFLINE   slawek_2348

slawek_2348

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 1683 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Sławomir
  • Nazwisko:Zdunek

Napisano 29 kwiecień 2013 - 11:30

 I efekt zmian:

http://biznes.onet.p...48,1,news-detal



#86 OFFLINE   tpe

tpe

    www.basshunting.blogspot.ie

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPipPip
  • 3527 postów
  • LokalizacjaIre
  • Imię:Tomek

Napisano 29 kwiecień 2013 - 11:49

No i dobrze :ph34r:  Do mnie zadzwonili i za 54 zł z umową na rok (płaciłem wcześniej 59) dostałem w sumie to co miałem i całą paczkę Canal+. Wystarczyło wysłać rezygnację z umowy.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych