Z koronkamiładny niebieski kolorek. czyli w sam raz dla chłopczyków... ciekawe czy bedzie też wersją dla dziewczynek czyli różowa albo ew. czerwona
![Zdjęcie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-1.jpg?_r=1510872438)
Nowości castingowe na 2008r
#101
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 11:53
#102
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 12:01
dzięki za wsad informacyjny. W sumie wyszła taka mini-recenzja. Kolorystyka multika mi akurat nie pasuje, ale powiedzmy sobie szczerze to jest najmniej istotne, jesli w ogóle istotne. Ciekawe spostrzeżenia nt maszynki. Czy zamierzasz się blizej z nią zapoznać z racji saltwater fine ?
![<_<](/public/style_emoticons/default/dry.png)
#103
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 14:24
Jurek,
dzięki za wsad informacyjny. W sumie wyszła taka mini-recenzja. Kolorystyka multika mi akurat nie pasuje, ale powiedzmy sobie szczerze to jest najmniej istotne, jesli w ogóle istotne. Ciekawe spostrzeżenia nt maszynki. Czy zamierzasz się blizej z nią zapoznać z racji saltwater fine ?![]()
well well well !! A wyobraź sobie taki niebieski multik na kobaltowym kiju z serii Legende Tourament o mocy 17-20 lbs !!
Byłby to piękny widok!!
Co do salt water fine to moim zdaniem on ma zbyt płytką szpulkę ( dla mnie). Byłby właśnie idealny np. do plecionki stren 14 lbs, ale ja staram sie nie używać plecionki w słonej wodzie..
Mono o podobnej mocy to już jest kawał grubego druta, wiec w tym kontekscie szpulka jest dość płyka..
![:(](/public/style_emoticons/default/sad.png)
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#104
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 15:13
#105
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 15:15
![B)](/public/style_emoticons/default/cool.png)
pozdrawiam
#106
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 09:33
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#107
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 18:04
#108
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:17
ładny niebieski kolorek. czyli w sam raz dla chłopczyków... ciekawe czy bedzie też wersją dla dziewczynek czyli różowa albo ew. czerwona
Koleś , koleś hamuj bajere z tym niebieskim kolorkiem
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
będzie pasował do niebiańskich kijków
a tak na marginesie SHIMANO lubuje się w kolorach srebrno złotych
w sam raz na klenie i pstrągi odpowiedni kolor
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#109
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:24
wróćmy do tematu wątku.
wyłowiłem w necie kilka niusów dotyczących najpiękniejszego multiplikatora sezonu 2008![]()
Mowa oczywiście o nowym Zillionie 100 PE special
z tego co wyczytałem m.in na stronie japantackle.com jest to wersja przygotowana pod plecionkę. Nie to jednak wydaje mi się najistotniejsze w tej konstrukcji. Bardziej interesujaca jest nowa szpula w tym multiplikatorze. Jest ona płytsza od standardowego ziliiona 100HL i mieści się na niej wg. producenta 90m linki 0,33mm. Pojemność szpuli jest wiec podobna do nowego Metanium MG, Antaresa AR czy nowego Alphasa R-edition (!!) Nie wiem tylko ile waży szpula, a także czy jest ona jak w standardowym zillionie łożyskowana.
Szpula to piętra achillesowa multików Daiwy. Są one cięższe od analogicznych modeli w shimano. Stąd też pewnie większa dostępnosć tuningowych szpulek do Daiwy niż do multiplikatorów Shimano. Jeśli szpulka do nowego zilliona będzie oscylowała w granicach 15g to można z dużym prawdopodobieństwem założyć, ze mamy kolejny względnie uniwersalny multiplikator na rynku. Z innych interesujących cech tego multiplikatora warto wymienić 90mm korbkę, 5 kg drag, nową przekłądnię DigiGear i co bardzo istotne salt water finea takze ....design (!!)
Widać też, ze miłosnicy Daiwy na świecie żywią wciąż spory sentyment do TD-Z. Pewnie to jest powodem pojawiania się w ofercie Daiwy kolejnego modelu w rodzinie zillion, który jest bezposrednim nawiązaniem do TD-Z.
ponizej zdjecie nowej Daiwy
pozd JW![]()
Jerzy ????
pisali coś o szpuli odnośnie czy jest wyposażona w owe śmigiełko jak w STEEZ , amerykanie tak nazwali sobie. I znając życie Japończycy zamontowali MF -V albo się mylę.Tylko po co mieliby montować MF-Type R+ skoro młynek ma służyć do średnich przynęt
Załączone pliki
#110
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:28
urody mu odmówić nie mozna...
co to za śmiegiełko w tym cholernym Steez ?? Mów !!
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#111
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:43
Japończycy po L.Edytion ALPHAS ITO i seryjnej produkcji TD-Z wymyślili że właśnie STEEZ będzie mielonką tych 2 poprzedników. MBass zamknął skorupę w ALPHASIE ITO z MF-type R+ i właśnie w szpuli umieścili owe śmigiełko osobiście mi to wygląda na jakiś element do hamowania współpracujący z MF.
W STEEZ pozostawili owe zamontowane śmigiełko w szpuli która waży 14 g. i co ciekawe STEEZ nie ma MF-type R+
I najlepsze jest to żę szpula waży 14 g. a wabiki 5 g z niego lecą i to na LIGHT-cie
Załączone pliki
#112
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:59
![:unsure:](/public/style_emoticons/default/unsure.png)
no to poszalałem !!!
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
wcisnąłem do PRESSO główne koło mechanizmu z ALPHAS ITO
wszystko pasuje więc ????
W moim PRESSO hamulec wskoczył z 2 Kg. na 5 Kg ale jaja
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
i jak płynnie pracuje
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
czyżby PRESSO ITO-spigot ????
Załączone pliki
#113
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 01:17
A oprocz hamulca cos sie zmieniło??
Gratulacje za odwage i pomyslowosc
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
Pozdrowki
#114
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 02:21
ciekawostka
![]()
no to poszalałem !!!![]()
wcisnąłem do PRESSO główne koło mechanizmu z ALPHAS ITO
wszystko pasuje więc ????
W moim PRESSO hamulec wskoczył z 2 Kg. na 5 Kg ale jaja![]()
i jak płynnie pracuje![]()
![]()
czyżby PRESSO ITO-spigot ????
ciekawy pomysł - chociaż moim zdaniem można było by pokombinować z jakimiś estra podkładkami ciernymi.
z tego co pamiętam Buri tuningował kiedyś hamulec w pixy czy w presso nawet...
pozdrawiam!
#115
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 04:58
![:angry:](/public/style_emoticons/default/angry.png)
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
śróbkolodzy z TT wkładają masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso łowić tuńczyki
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#116
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 08:07
spigot podkładki hamulca walki, zwłaszcza do Daiwy
mozesz kupić w dwóch miejscach.
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
śróbkolodzy z TT wkładają masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso łowić tuńczyki![]()
pozd JW![]()
Panowie a czy ja napisałem że mam na kole od PRESSO filc fabrycznie montowany ????
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Przy pierwszym PRESSO wymyśliłem patent hamulca w oryginale jest:
- koło / podkładka metalowa jako docisk z ząbkami / filc / podkładka docisk / i dla wyrównania luzów na czpieniu malutka podkładeczka o grubości 1mm zobaczcie powyżej foto z kółkami.
ROZWIĄZANIE W PRESSO :
wszystko po kolei tak jak poniżej w ITO czyli zabieramy małą podkładeczkę o grubości 1mm i w zamian dokładamy ostatni element czyli podkładkę metalową.
-3 podkładki metalowe
-2 okładziny cierne
W ALPHAS ITO jest :
- koło / okładz. cierna / podkładka metalowa docisk z ząbkami / okładz. cierna / podkładka metalowa okrągła / okładz. cierna / podkładka
Na zdjęciu widać na kole ITO wszystko dokładnie
w ITO mam te okładziny karbon coś tam coś tam i zalane oliwą na mokro
Załączone pliki
#117
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 08:18
przy pierwszym PRESSO wszyscy się dziwili co ja mam za hamulec taki mocny
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
sprzedałem PRESSO i kupiłem ALPH. ito gdybym nie sprzedał PRESSO nigdy bym nie spróbował zejść na małe gramatury w ALPHASIE ITO.
Kupiłem ponownie PRESSO tylko dlatego żę chodzi mi o komfort w rzucaniu o którym kilka postów powyżej pisał Jerzy
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
jeżeli koło z ALPH. ITO będzie służyło w PRESSO i na pewno wzmocni ten młynek będę szukał 2 koło do ITO lub kupię 2 młynek.
Japończycy muszą zmienić materiał głównego koła w PRESSO inaczej
kalarepa
![:(](/public/style_emoticons/default/sad.png)
#118
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 08:22
Witam!
A oprocz hamulca cos sie zmieniło??
Gratulacje za odwage i pomyslowosc![]()
![]()
![]()
Pozdrowki
oczywiście płynniej i ciszej chodzi
Załączone pliki
#119
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 10:45
spigot podkładki hamulca walki, zwłaszcza do Daiwy
mozesz kupić w dwóch miejscach.
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
śróbkolodzy z TT wkładają masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso łowić tuńczyki![]()
pozd JW![]()
O smoothdragu i o wymianie hamulca dawno temu rozmawialo sie na jerkbaicie i tutaj ten temat poruszono najpierw a nie gdzie indziej - tak dla porzadku rzeczy. Nie trzeba Jurku szukac az tak daleko. Wystarczy to forum. Sa tacy co w wiekszosci mulikow maja smootdraga juz od kilku sezonow - wet carbona rowniez. Wlasciwie pierwsze co sie robi to wymienia hamulec na precyzyjniejszy (bo o to glownie chodzi). Koszt niewielki a jakosc zdecydowanie lepsza od wielu firmowych.
Pozdrawiam
Remek
#120
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 22:51
spigot podkładki hamulca walki, zwłaszcza do Daiwy
![:angry:](/public/style_emoticons/default/angry.png)
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
śróbkolodzy z TT wkładają masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso łowić tuńczyki
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
[/quote]
O smoothdragu i o wymianie hamulca dawno temu rozmawialo sie na jerkbaicie i tutaj ten temat poruszono najpierw a nie gdzie indziej - tak dla porzadku rzeczy. Nie trzeba Jurku szukac az tak daleko. Wystarczy to forum. Sa tacy co w wiekszosci mulikow maja smootdraga juz od kilku sezonow - wet carbona rowniez. Wlasciwie pierwsze co sie robi to wymienia hamulec na precyzyjniejszy (bo o to glownie chodzi). Koszt niewielki a jakosc zdecydowanie lepsza od wielu firmowych.
Pozdrawiam
Remek
[/quote]
zgadza się, smootdrag to zupełnie inna jakość hamulca.
warto wymienić fabryczne podkładki.
pozdrawiam!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych