Z koronkami艂adny niebieski kolorek. czyli w sam raz dla ch艂opczyk贸w... ciekawe czy bedzie te偶 wersj膮 dla dziewczynek czyli r贸偶owa albo ew. czerwona
![Zdj臋cie](https://jerkbait.pl/uploads/profile/photo-thumb-1.jpg?_r=1510872438)
Nowo艣ci castingowe na 2008r
#101
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 11:53
#102
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 12:01
dzi臋ki za wsad informacyjny. W sumie wysz艂a taka mini-recenzja. Kolorystyka multika mi akurat nie pasuje, ale powiedzmy sobie szczerze to jest najmniej istotne, jesli w og贸le istotne. Ciekawe spostrze偶enia nt maszynki. Czy zamierzasz si臋 blizej z ni膮 zapozna膰 z racji saltwater fine ?
![<_<](/public/style_emoticons/default/dry.png)
#103
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 14:24
Jurek,
dzi臋ki za wsad informacyjny. W sumie wysz艂a taka mini-recenzja. Kolorystyka multika mi akurat nie pasuje, ale powiedzmy sobie szczerze to jest najmniej istotne, jesli w og贸le istotne. Ciekawe spostrze偶enia nt maszynki. Czy zamierzasz si臋 blizej z ni膮 zapozna膰 z racji saltwater fine ?![]()
well well well !! A wyobra藕 sobie taki niebieski multik na kobaltowym kiju z serii Legende Tourament o mocy 17-20 lbs !!
By艂by to pi臋kny widok!!
Co do salt water fine to moim zdaniem on ma zbyt p艂ytk膮 szpulk臋 ( dla mnie). By艂by w艂a艣nie idealny np. do plecionki stren 14 lbs, ale ja staram sie nie u偶ywa膰 plecionki w s艂onej wodzie..
Mono o podobnej mocy to ju偶 jest kawa艂 grubego druta, wiec w tym kontekscie szpulka jest do艣膰 p艂yka..
![:(](/public/style_emoticons/default/sad.png)
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#104
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 15:13
#105
OFFLINE
Napisano 07 luty 2008 - 15:15
![B)](/public/style_emoticons/default/cool.png)
pozdrawiam
#106
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 09:33
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#107
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 18:04
#108
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:17
艂adny niebieski kolorek. czyli w sam raz dla ch艂opczyk贸w... ciekawe czy bedzie te偶 wersj膮 dla dziewczynek czyli r贸偶owa albo ew. czerwona
Kole艣 , kole艣 hamuj bajere z tym niebieskim kolorkiem
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
b臋dzie pasowa艂 do niebia艅skich kijk贸w
a tak na marginesie SHIMANO lubuje si臋 w kolorach srebrno z艂otych
w sam raz na klenie i pstr膮gi odpowiedni kolor
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#109
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:24
wr贸膰my do tematu w膮tku.
wy艂owi艂em w necie kilka nius贸w dotycz膮cych najpi臋kniejszego multiplikatora sezonu 2008![]()
Mowa oczywi艣cie o nowym Zillionie 100 PE special
z tego co wyczyta艂em m.in na stronie japantackle.com jest to wersja przygotowana pod plecionk臋. Nie to jednak wydaje mi si臋 najistotniejsze w tej konstrukcji. Bardziej interesujaca jest nowa szpula w tym multiplikatorze. Jest ona p艂ytsza od standardowego ziliiona 100HL i mie艣ci si臋 na niej wg. producenta 90m linki 0,33mm. Pojemno艣膰 szpuli jest wiec podobna do nowego Metanium MG, Antaresa AR czy nowego Alphasa R-edition (!!) Nie wiem tylko ile wa偶y szpula, a tak偶e czy jest ona jak w standardowym zillionie 艂o偶yskowana.
Szpula to pi臋tra achillesowa multik贸w Daiwy. S膮 one ci臋偶sze od analogicznych modeli w shimano. St膮d te偶 pewnie wi臋ksza dost臋pnos膰 tuningowych szpulek do Daiwy ni偶 do multiplikator贸w Shimano. Je艣li szpulka do nowego zilliona b臋dzie oscylowa艂a w granicach 15g to mo偶na z du偶ym prawdopodobie艅stwem za艂o偶y膰, ze mamy kolejny wzgl臋dnie uniwersalny multiplikator na rynku. Z innych interesuj膮cych cech tego multiplikatora warto wymieni膰 90mm korbk臋, 5 kg drag, now膮 przek艂膮dni臋 DigiGear i co bardzo istotne salt water finea takze ....design (!!)
Wida膰 te偶, ze mi艂osnicy Daiwy na 艣wiecie 偶ywi膮 wci膮偶 spory sentyment do TD-Z. Pewnie to jest powodem pojawiania si臋 w ofercie Daiwy kolejnego modelu w rodzinie zillion, kt贸ry jest bezposrednim nawi膮zaniem do TD-Z.
ponizej zdjecie nowej Daiwy
pozd JW![]()
Jerzy ????
pisali co艣 o szpuli odno艣nie czy jest wyposa偶ona w owe 艣migie艂ko jak w STEEZ , amerykanie tak nazwali sobie. I znaj膮c 偶ycie Japo艅czycy zamontowali MF -V albo si臋 myl臋.Tylko po co mieliby montowa膰 MF-Type R+ skoro m艂ynek ma s艂u偶y膰 do 艣rednich przyn臋t
Za艂膮czone pliki
#110
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:28
urody mu odm贸wi膰 nie mozna...
co to za 艣miegie艂ko w tym cholernym Steez ?? M贸w !!
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
#111
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:43
Japo艅czycy po L.Edytion ALPHAS ITO i seryjnej produkcji TD-Z wymy艣lili 偶e w艂a艣nie STEEZ b臋dzie mielonk膮 tych 2 poprzednik贸w. MBass zamkn膮艂 skorup臋 w ALPHASIE ITO z MF-type R+ i w艂a艣nie w szpuli umie艣cili owe 艣migie艂ko osobi艣cie mi to wygl膮da na jaki艣 element do hamowania wsp贸艂pracuj膮cy z MF.
W STEEZ pozostawili owe zamontowane 艣migie艂ko w szpuli kt贸ra wa偶y 14 g. i co ciekawe STEEZ nie ma MF-type R+
I najlepsze jest to 偶臋 szpula wa偶y 14 g. a wabiki 5 g z niego lec膮 i to na LIGHT-cie
Za艂膮czone pliki
#112
OFFLINE
Napisano 09 luty 2008 - 19:59
![:unsure:](/public/style_emoticons/default/unsure.png)
no to poszala艂em !!!
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
wcisn膮艂em do PRESSO g艂贸wne ko艂o mechanizmu z ALPHAS ITO
wszystko pasuje wi臋c ????
W moim PRESSO hamulec wskoczy艂 z 2 Kg. na 5 Kg ale jaja
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
i jak p艂ynnie pracuje
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
czy偶by PRESSO ITO-spigot ????
Za艂膮czone pliki
#113
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 01:17
A oprocz hamulca cos sie zmieni艂o??
Gratulacje za odwage i pomyslowosc
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
![:huh:](/public/style_emoticons/default/huh.png)
Pozdrowki
#114
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 02:21
ciekawostka
![]()
no to poszala艂em !!!![]()
wcisn膮艂em do PRESSO g艂贸wne ko艂o mechanizmu z ALPHAS ITO
wszystko pasuje wi臋c ????
W moim PRESSO hamulec wskoczy艂 z 2 Kg. na 5 Kg ale jaja![]()
i jak p艂ynnie pracuje![]()
![]()
czy偶by PRESSO ITO-spigot ????
ciekawy pomys艂 - chocia偶 moim zdaniem mo偶na by艂o by pokombinowa膰 z jakimi艣 estra podk艂adkami ciernymi.
z tego co pami臋tam Buri tuningowa艂 kiedy艣 hamulec w pixy czy w presso nawet...
pozdrawiam!
#115
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 04:58
![:angry:](/public/style_emoticons/default/angry.png)
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
艣r贸bkolodzy z TT wk艂adaj膮 masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso 艂owi膰 tu艅czyki
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#116
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 08:07
spigot podk艂adki hamulca walki, zw艂aszcza do Daiwy
mozesz kupi膰 w dw贸ch miejscach.
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
艣r贸bkolodzy z TT wk艂adaj膮 masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso 艂owi膰 tu艅czyki![]()
pozd JW![]()
Panowie a czy ja napisa艂em 偶e mam na kole od PRESSO filc fabrycznie montowany ????
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Przy pierwszym PRESSO wymy艣li艂em patent hamulca w oryginale jest:
- ko艂o / podk艂adka metalowa jako docisk z z膮bkami / filc / podk艂adka docisk / i dla wyr贸wnania luz贸w na czpieniu malutka podk艂adeczka o grubo艣ci 1mm zobaczcie powy偶ej foto z k贸艂kami.
ROZWI膭ZANIE W PRESSO :
wszystko po kolei tak jak poni偶ej w ITO czyli zabieramy ma艂膮 podk艂adeczk臋 o grubo艣ci 1mm i w zamian dok艂adamy ostatni element czyli podk艂adk臋 metalow膮.
-3 podk艂adki metalowe
-2 ok艂adziny cierne
W ALPHAS ITO jest :
- ko艂o / ok艂adz. cierna / podk艂adka metalowa docisk z z膮bkami / ok艂adz. cierna / podk艂adka metalowa okr膮g艂a / ok艂adz. cierna / podk艂adka
Na zdj臋ciu wida膰 na kole ITO wszystko dok艂adnie
w ITO mam te ok艂adziny karbon co艣 tam co艣 tam i zalane oliw膮 na mokro
Za艂膮czone pliki
#117
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 08:18
przy pierwszym PRESSO wszyscy si臋 dziwili co ja mam za hamulec taki mocny
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
sprzeda艂em PRESSO i kupi艂em ALPH. ito gdybym nie sprzeda艂 PRESSO nigdy bym nie spr贸bowa艂 zej艣膰 na ma艂e gramatury w ALPHASIE ITO.
Kupi艂em ponownie PRESSO tylko dlatego 偶臋 chodzi mi o komfort w rzucaniu o kt贸rym kilka post贸w powy偶ej pisa艂 Jerzy
![:mellow:](/public/style_emoticons/default/mellow.png)
je偶eli ko艂o z ALPH. ITO b臋dzie s艂u偶y艂o w PRESSO i na pewno wzmocni ten m艂ynek b臋d臋 szuka艂 2 ko艂o do ITO lub kupi臋 2 m艂ynek.
Japo艅czycy musz膮 zmieni膰 materia艂 g艂贸wnego ko艂a w PRESSO inaczej
kalarepa
![:(](/public/style_emoticons/default/sad.png)
#118
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 08:22
Witam!
A oprocz hamulca cos sie zmieni艂o??
Gratulacje za odwage i pomyslowosc![]()
![]()
![]()
Pozdrowki
oczywi艣cie p艂ynniej i ciszej chodzi
Za艂膮czone pliki
#119
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 10:45
spigot podk艂adki hamulca walki, zw艂aszcza do Daiwy
mozesz kupi膰 w dw贸ch miejscach.
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
艣r贸bkolodzy z TT wk艂adaj膮 masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso 艂owi膰 tu艅czyki![]()
pozd JW![]()
O smoothdragu i o wymianie hamulca dawno temu rozmawialo sie na jerkbaicie i tutaj ten temat poruszono najpierw a nie gdzie indziej - tak dla porzadku rzeczy. Nie trzeba Jurku szukac az tak daleko. Wystarczy to forum. Sa tacy co w wiekszosci mulikow maja smootdraga juz od kilku sezonow - wet carbona rowniez. Wlasciwie pierwsze co sie robi to wymienia hamulec na precyzyjniejszy (bo o to glownie chodzi). Koszt niewielki a jakosc zdecydowanie lepsza od wielu firmowych.
Pozdrawiam
Remek
#120
OFFLINE
Napisano 10 luty 2008 - 22:51
spigot podk艂adki hamulca walki, zw艂aszcza do Daiwy
![:angry:](/public/style_emoticons/default/angry.png)
www.smoothdrag.com
www.mikesreelrepair.com
艣r贸bkolodzy z TT wk艂adaj膮 masowo do Daiwy drag typu Wet Carbontex
Tak wiec po tuningu mozesz z Presso 艂owi膰 tu艅czyki
![:lol:](/public/style_emoticons/default/laugh.png)
pozd JW
![:D](/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
[/quote]
O smoothdragu i o wymianie hamulca dawno temu rozmawialo sie na jerkbaicie i tutaj ten temat poruszono najpierw a nie gdzie indziej - tak dla porzadku rzeczy. Nie trzeba Jurku szukac az tak daleko. Wystarczy to forum. Sa tacy co w wiekszosci mulikow maja smootdraga juz od kilku sezonow - wet carbona rowniez. Wlasciwie pierwsze co sie robi to wymienia hamulec na precyzyjniejszy (bo o to glownie chodzi). Koszt niewielki a jakosc zdecydowanie lepsza od wielu firmowych.
Pozdrawiam
Remek
[/quote]
zgadza si臋, smootdrag to zupe艂nie inna jako艣膰 hamulca.
warto wymieni膰 fabryczne podk艂adki.
pozdrawiam!
U偶ytkownicy przegl膮daj膮cy ten temat: 4
0 u偶ytkownik贸w, 4 go艣ci, 0 anonimowych