pisz na email serwisu StC że się połamało, oni powiedzą co dalej (zwykle każą podać adres i wysyłają link do płatności PayPal).
Ale rejestrować kija normalnie i później mówić co i jak ??
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 31 styczeń 2019 - 10:21
pisz na email serwisu StC że się połamało, oni powiedzą co dalej (zwykle każą podać adres i wysyłają link do płatności PayPal).
Ale rejestrować kija normalnie i później mówić co i jak ??
Napisano 31 styczeń 2019 - 17:08
Ale rejestrować kija normalnie i później mówić co i jak ??
miałem kiedyś Premiera, ok 2 lata po zakupie złamałem szczytówkę, kij nie był od nowości rejestrowany wiec jeszcze tego samego dnia zarejestrowałem na stronie St.Croix i wysłałem do Zbika, oni już się wszystkim zajęli
Napisano 31 styczeń 2019 - 20:20
Napisano 02 luty 2019 - 06:41
Mam nadzieję, że pytanie pasuje do tego wątku.
Jak długo czekacie na zwrot z reklamacji?
Po uzgodnieniu ze sprzedawcą (sklep w PL) drogi reklamacji, swoją wędkę (Avid) wysłałem do tego sklepu.
Przesyłkę nadałem 13 września 2018 roku. Sklep wędkę odebrał.
Do chwili obecnej czekam.
Napisano 02 luty 2019 - 07:19
Max 2 miesiąceMam nadzieję, że pytanie pasuje do tego wątku.
Jak długo czekacie na zwrot z reklamacji?
Po uzgodnieniu ze sprzedawcą (sklep w PL) drogi reklamacji, swoją wędkę (Avid) wysłałem do tego sklepu.
Przesyłkę nadałem 13 września 2018 roku. Sklep wędkę odebrał.
Do chwili obecnej czekam.
Napisano 02 luty 2019 - 08:07
Mam nadzieję, że pytanie pasuje do tego wątku.
Jak długo czekacie na zwrot z reklamacji?
Po uzgodnieniu ze sprzedawcą (sklep w PL) drogi reklamacji, swoją wędkę (Avid) wysłałem do tego sklepu.
Przesyłkę nadałem 13 września 2018 roku. Sklep wędkę odebrał.
Do chwili obecnej czekam.
Napisano 02 luty 2019 - 08:43
Do Żbika wysłałeś ?
Napisano 02 luty 2019 - 08:43
ja na szczytówkę do elitki załatwiając bezpośrdenio z amerykanami czekałem 3 tygodnie.Tak długo, bo musieli ukręcić mi nową bo akurat nie mieli na stanie do tego modelu .Mam nadzieję, że pytanie pasuje do tego wątku.
Jak długo czekacie na zwrot z reklamacji?
Po uzgodnieniu ze sprzedawcą (sklep w PL) drogi reklamacji, swoją wędkę (Avid) wysłałem do tego sklepu.
Przesyłkę nadałem 13 września 2018 roku. Sklep wędkę odebrał.
Do chwili obecnej czekam.
Napisano 02 luty 2019 - 09:09
Tak.
Napisano 02 luty 2019 - 09:14
Napisano 02 luty 2019 - 09:40
Ja też czekam już od września na szczytowke do avida...
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Napisano 02 luty 2019 - 09:46
Użytkownik arrowana edytował ten post 02 luty 2019 - 09:48
Napisano 02 luty 2019 - 09:53
Dzwoniłeś do nich, co Ci odpowiedzieli ?
Napisano 02 luty 2019 - 09:55
Uff... Czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem.Ja też czekam już od września na szczytowke do avida...
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Napisano 02 luty 2019 - 09:58
Najgorsze jest to że kij nie mój... Kolega czeka.... Ja mam tylko go reanimowac....Uff... Czyli nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Napisano 02 luty 2019 - 22:24
Na poczatku stycznia dostalem kolejna informacje, ze produkcja Avidow ma opoznienia.
Napisano 02 luty 2019 - 23:26
I też przez Żbika załatwiałeś?
Ja na elitkę od w/w czekałem 9 miesięcy-ten gość to porażka St.Croix
Napisano 02 luty 2019 - 23:48
Napisano 03 luty 2019 - 05:30
Tak Ci powiedzieli Amerykanie?
Nie Amerykanie. Tak mi odpowiedział sklep.
Użytkownik Brunet edytował ten post 03 luty 2019 - 05:30
Napisano 03 luty 2019 - 19:34
ja na 68mxf czekałem 1 m-ąc
Bardzo podobało mi się podejście Corony jakby mieli 2szt na pewno bym dostał od ręki !!!!!!!!!!!!!!
Kij złamany z mojej winy - nikt nie pytał co się stało!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Chłopaków z C-F
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych