http://fishing.shima...oduct/reel/3504

New Stella 2014
#1
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 07:35
#2
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 07:55
ładniejsza nakrętka hamulca
do mikrozębów jakoś mnie nie przekonali
tłumaczenie "w pobliżu środka ciężkości G bezpłatnym struktury nadwozia" może oznaczać bardzo wiele... za to "kształt ciała stał inteligentny kretyn" raczej jest jednoznaczne i można by się z tym zgodzić.
zatem czekamy do marca
Użytkownik smokwelski edytował ten post 22 styczeń 2014 - 07:58
#3
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 07:56
Na który krzaczek trzeba kliknąć żeby obejrzeć schemat ?
#4
ONLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 08:00
#5
ONLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 08:11
Kto nie mógł przeżyć luzu technicznego miedzy zębami przekładni to stella 14 dla niego no i jakaś taka "Caldiowata" ta stella z zadka
- Guzu, Karol Krause, Franc i 1 inna osoba lubią to
#6
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 08:20
Całe szczęście, że zrobiłem sobie zapas '10 Nie podoba mi się!
- patu, suli102, Karol Krause i 1 inna osoba lubią to
#7
OFFLINE
#8
OFFLINE
#9
ONLINE
#10
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:00
Właśnie!Czy będzie rewolucja???
ps
mnie też wizualnie pod Daiwa-te podchodzi,szczególnie szpula podobna do konkurencji z 2014.
Użytkownik wildriver edytował ten post 22 styczeń 2014 - 09:02
#11
ONLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:05
wildriver, on 22 Jan 2014 - 08:00, said:
Właśnie!Czy będzie rewolucja???
ps
mnie też wizualnie pod Daiwa-te podchodzi,szczególnie szpula podobna do konkurencji z 2014
Zaprezentowane rozwiazania nie pozostawiaja watpliwosci, ze to rewolucja. Nowy bryla kolowrotka, dzieki obroceniu mechanizmu posuwu o 180 stopni wzgledem osi szpuli. To zaowocowalo skroceniem korpusu.
Stad podobienstwo optyczne do Daiwy.
Nowe rozwiazanie przekladni, nowe przeniesienie napedu na posuw, nowe rozwiazania w zakresie uszczelniania body, nowe rozwiazanie hamulca.
Trudno chyba nie mowic o REWOLUCJI....
Użytkownik Guzu edytował ten post 22 styczeń 2014 - 09:50
#12
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:08
Ten korpus wygląda jakby jakoś dziwnie wydłużony był. Też mi się nie podoba.
#13
OFFLINE
#14
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:20
A mi się podoba Taki 1000. Jakby się dało...
#15
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:22
#16
ONLINE
#17
OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 09:36
jbk, on 22 Jan 2014 - 08:22, said:
Wiadomo kiedy będzie dostępna w Europie? Potrzebuję coś w rozmiarze 4000 , miał być Vaniek ale może skuszę się na nową Stellę.
Jarek, pewnie niedługo, ale zastanów się nad JDM Nowa SW była dostępna prawie równocześnie w Europie i Japonii.
Ciekawe czy zostanie zachowana wymiana szpul z poprzednimi Stellami?
#18
ONLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 10:21
Moim zdaniem ta stylistycznie "multipla"w stajni shimano .miała chyba zaszokować,chociaż ten wałek na górze napewno wymusił kształt,patrząc z grubsza to na dole też można było zagęścić ząbki zębatek ,czy konieczne było przenoszenie wałka tak wysoko?czy tak diametralnie to poprawi wszelkie techniczne osiagi?
czy raczej to ta "nowość" i ta "zmiana" ma przyciągnąć klienta? Domyślam się iż poza zmiana ulokowania wałka nic wiecej ta stella nie wniesie.
Urzadzenia tak dopracowane jak Stelki oraz od lat sprawdzone systemy mogą zapewne zanudzić na śmierć a taka zmiana lokalizacji i diametralnie wyglądu w stosunku do poprzedników na pewno znajdzie grono amatorów.
Mi osobiście ten "kanon piękna" nie odpowiada.
-brak jakoś proporcji,symetrii, odniesienia,wszędzie przecinające się krzywe linie normalnie jak deska rozdzielcza ze starszego forda focusa.tak jak by ktoś po dużej ilości sake
to projektował.
zapewne mechanicznie będzie to grało jak trzeba.ale stylistycznie,dla mnie słabo.odnoszę wrażenie jakby ten kołowrotek był poskładany z kilku innych.
- kotwitz lubi to
#19
ONLINE
Napisano 22 styczeń 2014 - 10:27
hasior, on 22 Jan 2014 - 09:21, said:
Moim zdaniem ta stylistycznie "multipla"w stajni shimano .miała chyba zaszokować,chociaż ten wałek na górze napewno wymusił kształt,patrząc z grubsza to na dole też można było zagęścić ząbki zębatek ,czy konieczne było przenoszenie wałka tak wysoko?czy tak diametralnie to poprawi wszelkie techniczne osiagi?
czy raczej to ta "nowość" i ta "zmiana" ma przyciągnąć klienta? Domyślam się iż poza zmiana ulokowania wałka nic wiecej ta stella nie wniesie.
Urzadzenia tak dopracowane jak Stelki oraz od lat sprawdzone systemy mogą zapewne zanudzić na śmierć
a taka zmiana lokalizacji i diametralnie wyglądu w stosunku do poprzedników na pewno znajdzie grono amatorów.
Mi osobiście ten "kanon piękna" nie odpowiada.
-brak jakoś proporcji,symetrii, odniesienia,wszędzie przecinające się krzywe linie normalnie jak deska rozdzielcza ze starszego forda focusa.tak jak by ktoś po dużej ilości sake
![]()
![]()
to projektował.
zapewne mechanicznie będzie to grało jak trzeba.ale stylistycznie,dla mnie słabo.odnoszę wrażenie jakby ten kołowrotek był poskładany z kilku innych.
Takie umiejscowienie walka posuwu wydaje mi sie, ze juz jakis producent to uskutecznia
Przeprojektowanie posuwu to duza zmiana techniczna, ale jeszcze wieksza zmiana jest (moim zdaniem) kwestia przekladni.
...
Co nie zmienia faktu, ze po kilku kolejnych probach podejscia do Shimano zostaje w 100 % przy Daiwie.
Użytkownik Guzu edytował ten post 22 styczeń 2014 - 10:30
#20
ONLINE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych