#1 OFFLINE
Napisano 14 luty 2013 - 21:18
#2 OFFLINE
Napisano 19 luty 2014 - 17:11
Witam.
Ostatnio próbowałem nasmarować rolkę i niestety stało się coś złego. Podczas odkręcania śruby mocującej rolkę śruba najzwyczajniej pękła
Koniec gwintu został w części nr 30/0229361 (BAIL ARM ASSY), niestety w żaden sposób nie da się tego wykręcić. Jest możliwość dostania tej części gdziekolwiek?
#3 OFFLINE
Napisano 19 luty 2014 - 17:29
A wiesz że tam jest gwint w drugą stronę??? -.- Może ktoś na części ma to pomoże
#4 OFFLINE
Napisano 24 luty 2014 - 12:42
W drugą stronę? A w Team Dragonach iZ i Applause-ach też jest odwrotny? Pytam bo właśnie zmasakrowałem śrubkę w TD...
- Jedras65 lubi to
#5 OFFLINE
Napisano 26 luty 2014 - 19:22
W TD tak, na 100%. Mam Excię i jest odwrotny.
#6 OFFLINE
Napisano 02 kwiecień 2014 - 17:22
A ja mam inny problem właśnie z black arciem. Również chciałem nasmarować rolkę prowadzącą, odkręciłem śrubkę mocującą i....nic. Po odkręceniu śrubki nie mogłem niczego zdjąć. Nie chciałem przy tym za mocno kombinować żeby czegoś nie popsuć bo pewnie to jest proste tylko trzeba wiedzieć jak. Ktoś pomoże?
#7 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 19:39
Sprawa jest taka: mój Black Arc swoje wysłużył, więc gdyby się po prostu wziął i zepsuł, to machnął bym ręką i wysłał go na zasłużoną emeryturę. Sęk w tym że kręci jeszcze całkiem nieźle i nadawał by się do dalszego użytku, gdyby nie fakt że gdzieś udało mi się zgubić nakrętkę którą przykręca się korbkę. Wie może ktoś gdzie mogę dostać coś takiego? Albo może ktoś ma jakiegoś Arca w postaci złomu i zechciał by odsprzedać? Trochę szkoda rezygnować ze sprawnego bądź co bądź kołowrotka ze względu na takiego gówno...
#8 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 20:35
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 22:12
#11 OFFLINE
Napisano 21 styczeń 2016 - 22:35
Szczerze mówiąc po googlowym researchu miałem wątpliwości kto jest oficjalnym przedstawicielem Spro na Polskę, choć teraz nie rozumiem dlaczego. Tak czy inaczej wychodzi na to że warto było zapytać
Pięknie dziękuję za info.
Użytkownik hoin edytował ten post 21 styczeń 2016 - 22:36
#12 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2016 - 12:22
Serwis Spro działa jak ta lala. Ja juz kilka razy dostalem od nich częsci a raz nawet w gratisie... A oficjalnym ( niby) jest Expert. Ja od nich zamawiałem
#13 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2016 - 12:23
Aha tylko temu gościowi z serwisu musisz podać numer części która cie interesuje. Na pudelku jest rozpisane.
#14 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2016 - 13:15
Ostatnio Expert mnie zaskoczył, podesłali mi za darmo tulejkę, bez której kołowrotek był do wyrzucenia. W sumie nie pierwszy raz brałem coś od nich i jak tylko część mają na stanie to nie ma problemu, duży plus.
Użytkownik asafa edytował ten post 22 styczeń 2016 - 13:16
#15 OFFLINE
Napisano 22 styczeń 2016 - 15:35
#16 OFFLINE
Napisano 23 styczeń 2016 - 10:14
W ryobi arctica 5000 kilka tygodni po zakupie, zapiekło mi sie pokrętło hamulca. Poszedłem oddać do sklepu na gwarancje i dowiaduje sie ze za tydzień dopiero będzie gość który zabiera ze sklepu sprzęt na gwarancje i do tego z dwa tygodnie trzeba czekać, a sezon w pełni... Zadzwoniłem do serwisu i kupiłem pokrętło, które przyszło po trzech dniach za 21 zł z wysyłka. Wziąłem nowe pokrętło i porównałem ze starym, okazało sie ze w fabryce tych "wspaniałych" kołowrotków żółty fachowiec nie dał gumowej uszczelki która zapobiega zapieczenia sie hamulca... Moim zdaniem jeżeli czas gra role to nie warto dawać na gwarancje szczególnie kiedy cześć jest warta kilka dych. Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: spro, naprawa, kołowrotek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych