Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Serwis Dragon problem z wymianą elementu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 18 marzec 2014 - 20:28

Miesiąc temu kupiłem kijek Team Dragon 2,75 3-14g med fast z myślą o jaziach i kleniach. Najpierw przyszedł z neta fast 2-14g więc odesłałem...okazało się że kumple w sklepie ma ostatnią sztukę, więc wziąłem. Na 3 wyprawie przy dokręcaniu kołowrotka strzeliło coś pod uchwytem i odpadł mi cały rear grip. Okazało się że pękł blank pod uchwytem... Jako że kijek jest nowy wysłałem go do serwisu...po 3 tygodniach otrzymałem kijek z ,,nowym"elementem czyli całym dolnikiem. Ale owy wymieniony i ,,nowy element" okazał się owszem nieużywanym dolnikiem ale od TD 3-14 med fast 2,75 tyle że ze starej serii, tej z pierścieniami wyważającymi...i teraz tak mam szczytókę od nowej serii tą ze złotobrązowymi omotkami a w dolniku są czarne omotki...przelotka prowadząca jest w innym miejscu, dolnik jest dłuższy i szpetny przez te pierścienie i nie mam pierścieni rezonansowych...potrzebuję porady co z tym fantem zrobić bo na taki kijek łowić napewno nie mam zamiaru, tym bardziej że dostałem nie to za co zapłaciłem...



#2 OFFLINE   alex62

alex62

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 499 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 18 marzec 2014 - 20:30

Proste,niezgodność towaru z umową.


  • bertold12 lubi to

#3 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 18 marzec 2014 - 20:34

Kolego a masz może jakiś wzór umowy czy jakiegoś odwołania czy coś i jak to przeprowadzić, sprzedawca to mój kumpel także też go nie chcę wkurzyć, no ale bez przesady....



#4 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 18 marzec 2014 - 20:42

...dragon raczej nie robił problemów z gwarancją..telefon, mail i odsyłać...



#5 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 18 marzec 2014 - 21:06

wywalili wszystko do sprzedaży i nic nie zostawili na podmiankę. W innych firmach czegoś takiego nie ma, kazdy kijek jest odkłądany w kilku egzemplarzach. Np mikado...tutaj jakieś kombinacje, ja nie wiem czy oni sa niewidomi czy co? Kijek super, ale chyba nie będzie mi dane na niego połowić niestety...



#6 OFFLINE   misiek116p

misiek116p

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 553 postów
  • LokalizacjaBiłgoraj/Włodawa/Chełm
  • Imię:Paweł
  • Nazwisko:Magdziak

Napisano 18 marzec 2014 - 21:12

...dragon raczej nie robił problemów z gwarancją..telefon, mail i odsyłać...

Potwierdzam. Nigdy nie by7lo problemu z gwarancją w Dragonie mimo, że wszystkie usterki wynikały z moich błędów.

#7 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 18 marzec 2014 - 21:36

No tak, tylko że te kijki wyszły już ze sprzedaży i gdzies im się poniewierał od starej serii to dali...tyle że jest różnica i nie tylko w wyglądzie...tak to cała procedura ok, ale efekty końcowe tragiczne...



#8 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 18 marzec 2014 - 22:07

...nie ma starej serii
..dają nowy kij!!!

#9 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 18 marzec 2014 - 22:25

W tym co kupiłem były omotki brązowo złote, cały element dolny równy ze szczytowym w długości, pierścienie rezonansowe. Uchwyt Fuji gun smoke, W tym co otrzymałem omotki sa czarne przelotka prowadzaca cofbieta do tylu, dolnik dłuzszy od czesci szczytowej o jakies 4 centy (tragedia) na dole pierścienie do wyważania i zakończenie z korkogumy nierówno wklejone...uchwyt fuji ale z korkowym insertem. Jak się złoży całość to tragedia, normalnie jakby dwie różne wędki złączył ze sobą...folia na korku jest co prawda, ale też nie na całym, ogólnie jestem mega w*******y, co oni sobie myśleli że nie zauważe tego czy co? TO nie jest kijek za 100zł do k***y nędzy! Też słyszałem pochlebne opinie na temat serwisu ale niestety ja ich potwierdzić nie mogę. Pewnie mysleli że nie skroje...tak samo jak CI co mi przysłałi Fasta do 12g/ Mają ludzi za idiotów czy co?! Jeśli ktoś kupuje kijek za prawie 500zł to chyba jasne jest że jakieś pojęcie ma i wie czego chce...



#10 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8461 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 19 marzec 2014 - 06:42

Wysylales do nich wędkę ? I zwrócili składaka ?

#11 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 19 marzec 2014 - 07:07

dokladnie tak

#12 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8461 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 19 marzec 2014 - 07:22

No to dziwne ... chciałbym wiedzieć jak to wytłumaczy serwis :) może trafiło na niekumatego miała być szczytowke od td i dał od td ?? Nie wiem błędy wszyscy popełniają

#13 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 19 marzec 2014 - 07:26

nie szczytowka tylko dolnik. teraz mam szczutowke z ostatniej serii a dolnik z 2008 r....wg mnie to jest zrobione swiadomie, myśleli że się nie zorientuje bo oznaczenia na kiju sa ok.

#14 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8461 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 19 marzec 2014 - 07:34

Myślałem o dolniku a napisałem szczytowka.
Słuchaj wg mnie nie jest to specjalnie zrobione... wydaje mi się ze jedna osoba stwierdziła za to wada fabryczna a inna wysłała do ciebie dolnik i stad pewnie nieporozumienie... bo chyba nie myślisz ze za serwis odpowiada jedna osoba... zresztą przy takim przerobie jak ma dragon pomyłki się zdarzają ... A tak wogóle to nad czym tu biadolic. zadzwoń do nich przedstaw sprawę , jak nie będą chcieli wymienić wtedy biadol :D

Użytkownik Tomasz eS edytował ten post 19 marzec 2014 - 07:35


#15 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 19 marzec 2014 - 23:42

efektem calodziennej walki mailowej jest wymiana szczytowki także bede miał nowy cały kijek tyle ze ze starej serii...wizualnie nie Jestem do konca zadowolony ale nic nie poradze.

#16 OFFLINE   radek gliwice

radek gliwice

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 287 postów
  • Lokalizacjaśląsk
  • Imię:Radek

Napisano 20 marzec 2014 - 00:01

Prawnie powinni dać Tobie patyk taki sam jak twój czasem stosuję się wymianę na nowszy model ku zadowoleniu klienta bądz nowy model , który jest kontynuacją  starego (czyt. inna nazwa). Osobiście bym poprosił o  zwrot gotówki i takie masz prawo .Jeśli ktokolwiek robi problemy pozostaje rzecznik praw konsumenta .Dziwi mnie zaistniała sytuacja gdyż korzystałem kilkukrotnie z gwarancji tej firmy i zawsze byłem bardzo zadowolony.Na twoim miejscu próbował bym porozmawiać jeszcze telefonicznie o zaistniałej sytuacji z jakimś pracownikiem tej firmy .Numery telefonów jakby nie było są podane na stronie.



#17 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 00:19

problem w tym ze wysprzedali wszystkie kije z ostatniej serii i został im tylko egzemplarz ze starej...

#18 OFFLINE   radek gliwice

radek gliwice

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 287 postów
  • Lokalizacjaśląsk
  • Imię:Radek

Napisano 20 marzec 2014 - 00:26

To ich problem nie twój .Najlepiej do rzecznika podejdz to nic nie kosztuje i on Ci powie co z czym zjeść ,Na pewno należy Ci się zwrot kasy.



#19 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 00:28

teraz to po ptakach bo umowilem sie już na wymiane...

#20 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 06:30

kijek bedzie prawdopodobnie sprzedany, jest nowy i nieuzywany, gwarancja 2 lata, cena 400zl przesyłka kurierem gratis:)