Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Serwis Dragon problem z wymianą elementu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 20 marzec 2014 - 06:37

..zgłos temat do serwisu Dragona - wymienią na nowy najbliższy uszkodzonemu...



#22 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 07:37

tak tez zrobili dali dolnik od starej serii, teraz dostane szczytowke tez od starej, jako że nie bardzo mi sie podoba to go prawdopodobnie bede chciał sprzzedac...

#23 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 20 marzec 2014 - 10:33

a kto Ci kupi takiego składaka...nie odpuszczaj i żądaj kompletnego

#24 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8461 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 20 marzec 2014 - 10:38

Jaki skladak ? Przecież dostaje nowy kij tylko ze starej serii ... a że się na to godzi to inna sprawa . Ja bym się nie zgodził wziąść kij który mi nie pasuje po to aby go sprzedać ... poza tym nie wiem czy uda ci się sprzedać w takiej cenie..

#25 OFFLINE   patu

patu

    Ekspert

  • TEAM JERKBAIT
  • PipPipPipPip
  • 6984 postów
  • Lokalizacjaokolice Szczecina
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:S.

Napisano 20 marzec 2014 - 11:12

..fakt, niedoczytałem o kolejnej wymianie...za duzo tych kombinacji z wymianą gwarancyjną...



#26 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8461 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 20 marzec 2014 - 11:26

Jestem tego samego zdania ...

#27 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 12:59

cena uważam jest ok, kij niesmigany 2 lata gwarancji no i już niemalze kultowy....nowa seria różni sie tylko tym że ma rezonans uchwyt bez korkowego insertu i inny kolor omotek, w starej sa pierścienie do wywazania. miesza seria to koszt 460-480zl wiec chyba nie ma tragedii....podejrzewam że gdybym zarzadal zwrotu kasy szybko i latwo cala akcja by sie nie skonczyla....

#28 OFFLINE   skippi66

skippi66

    Zaawansowany

  • Zbanowani
  • PipPipPip
  • 1723 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Imię:Michał
  • Nazwisko:K.

Napisano 20 marzec 2014 - 13:24

Absolutnie zażądał bym zwrotu kasy a potem kupił na Giełdzie jakąś ręcznie wykonaną używkę w dobrym stanie, np. Batsona albo MHXa i dał sobie spokój ze smokiem, jego gwarancjami i w ogóle jego wędkami.


  • fish28 i Joah12345 lubią to

#29 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 13:44

to napewno ostatnia jaką u nich kupilem...

#30 OFFLINE   maxxym

maxxym

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 261 postów
  • LokalizacjaRzeszow

Napisano 20 marzec 2014 - 14:20

Jak długo czekaliście ze sprzętem oddanym na serwis? Pod koniec stycznia oddałem na serwis kołowrotek i do dzisiaj nie ma po nim śladu...



#31 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 16:53

2 tygodnie i kijek wrocil...

#32 OFFLINE   kmb

kmb

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 194 postów
  • LokalizacjaOtwock
  • Imię:Krystian

Napisano 20 marzec 2014 - 22:36

Ja oddałem do wymiany szczytową przelotkę trwało ponad 3 tygodnie, wycięli starą wkleili nową z widoczną szczeliną do starej omotki a że wina uszkodzonej przelotki była po mojej stronie a serwis zrobił to w ramach gwarancji to już nie chciałem robić dymu. Jednak trochę byłem rozczarowany że nawet niepolakierowani tego styku.



#33 OFFLINE   Jack__Daniels

Jack__Daniels

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2210 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra/Horten

Napisano 21 marzec 2014 - 15:02

Czerwcowy, a mi coś się wydaje, że jakieś straszne bajki opowiadasz. Podsumujmy.

1) Złamał Ci się dolnik od nowej serii.

2) odesłałeś na gwarancję

3) przysłali Ci dolnik od starej serii - nie wnikam w to czy zrobili to celowo czy się pomylili

4) nie chcą przysłać od serii, która kupiłeś - tego nie rozumiem w ogóle

5) jak odeślesz szczytówkę od nowej serii to oni dadzą Ci szczytówkę ze starej serii

6) będziesz miał Team Dragona ze starej serii, która Ci nie pasuje

7) chcesz ja sprzedać za 400zł bo to nie taki kij jaki kupowałeś i stary ci się nie podoba?

 

a ja chciałbym zobaczyć korespondencję z której wynika, że oni jednak nie dadzą (naprawią) tego dolnika z nowej serii i piszą, że prześlą ci wędkę ze starej serii. Jestem bardzo ciekawy kto po ich stronie tak napisał.

Wkleisz te maile - rozumiem, że się z nimi kontaktowałeś, czy tylko tak powiedział Ci ten kolega w sklepie?

Może dorobiłeś opowiastkę, żeby wystawić kija na giełdę.

Wybacz, ale Twoja historia brzmi tak nieprawdopodobnie, że naprawdę chciałbym zobaczyć korespondencję - przecież nie jest tajna.

pozdrawiam.


  • Tomasz eS lubi to

#34 OFFLINE   Tomasz eS

Tomasz eS

    El Presidente

  • Twórcy
  • PipPipPipPip
  • 8461 postów
  • LokalizacjaKrosno
  • Imię:Tomek
  • Nazwisko:Sporniak

Napisano 21 marzec 2014 - 15:14

No właśnie dużo oskarżeń padło :) można to łatwo zweryfikować ... dla mnie to tez czarna magia jest....

#35 OFFLINE   Profil_Nieaktywny

Profil_Nieaktywny

    Sparta Rods

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 3476 postów
  • Imię:Łukasz
  • Nazwisko:Borucki

Napisano 21 marzec 2014 - 15:21

No właśnie dużo oskarżeń padło :) można to łatwo zweryfikować ... dla mnie to tez czarna magia jest....


To co kawka , herbatka albo drink i czekamy na rozwój wydarzeń :D idę popcorn zrobię, być może nowy sposób na handel poznamy :D
  • Tomasz eS lubi to

#36 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 21 marzec 2014 - 19:50

Przedstawilem sytuacje tak jak rzeczywiście wygląda...no ale oczywiście zawsze sie musi znaleźć jakiś problem...pomysł że niby mam sposób na zhandlowanie kija jest ekstra...pracowalem dość dlugo w handlu i w zyciu bym na takie cos nie wpadl, piszcie do mnie na pw maile Wasze to udostępnie całą korespondencje...

#37 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 21 marzec 2014 - 22:20

Czerwcowy, a mi coś się wydaje, że jakieś straszne bajki opowiadasz. Podsumujmy.

1) Złamał Ci się dolnik od nowej serii.

2) odesłałeś na gwarancję

3) przysłali Ci dolnik od starej serii - nie wnikam w to czy zrobili to celowo czy się pomylili

4) nie chcą przysłać od serii, która kupiłeś - tego nie rozumiem w ogóle

5) jak odeślesz szczytówkę od nowej serii to oni dadzą Ci szczytówkę ze starej serii

6) będziesz miał Team Dragona ze starej serii, która Ci nie pasuje

7) chcesz ja sprzedać za 400zł bo to nie taki kij jaki kupowałeś i stary ci się nie podoba?

 

a ja chciałbym zobaczyć korespondencję z której wynika, że oni jednak nie dadzą (naprawią) tego dolnika z nowej serii i piszą, że prześlą ci wędkę ze starej serii. Jestem bardzo ciekawy kto po ich stronie tak napisał.

Wkleisz te maile - rozumiem, że się z nimi kontaktowałeś, czy tylko tak powiedział Ci ten kolega w sklepie?

Może dorobiłeś opowiastkę, żeby wystawić kija na giełdę.

Wybacz, ale Twoja historia brzmi tak nieprawdopodobnie, że naprawdę chciałbym zobaczyć korespondencję - przecież nie jest tajna.

pozdrawiam.

 

Co do punktu 4 to nie dadzą dolnika od nowej serii bo go poprostu nie mają w serwisie, ponieważ wszystkie zostały wyprzedane, taką informację uzyskałem telefonicznie od kierownika serwisu. Naprawa nie wchodzi w grę, mimo że jak pisze ten sam keirownik posiada jeszcze mój dolnik. Wg mnie blanku się nie klei i nic z takich rzeczy w ogóle nie powinno mieć miejsca...w związku z czym naprawa nie wchodzi w grę. Dlatego też sam zdecydowałem że albo kasa albo cały kijek...podejrzewam że z kasa byłoby sporo zachodu więc wybrałem mniejsze zło.

To co kawka , herbatka albo drink i czekamy na rozwój wydarzeń :D idę popcorn zrobię, być może nowy sposób na handel poznamy :D

 

Tradycyjnie, gówno sie wie a najwięcej się gada...i na tym komentarzu poprzestanę...

No właśnie dużo oskarżeń padło :) można to łatwo zweryfikować ... dla mnie to tez czarna magia jest....

Proszę o adres mailowy i sam kolega zdecyduje, bo widzę że podobnie jak jeszcze kilku już stwierdziliście jak jest nie mając żadnych dowodów, a tylko domysły...


Użytkownik czerwcowy0520 edytował ten post 21 marzec 2014 - 22:21


#38 OFFLINE   Jack__Daniels

Jack__Daniels

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2210 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra/Horten

Napisano 22 marzec 2014 - 12:28

Jeżeli piszesz, że była taka gadka z kierownikiem serwisu to ja bym chciał kasę od nich za kija. Nie daj się wpuścić w maliny i niech nie wysyłają ci tego starego modelu. Niech się sami bujają ze sprzedażą. Będziesz miał kasę od razu. 

Korespondencję z nimi poproszę na maila Jack__Daniels@poczta.onet.pl - skopiuj adres bo zazwyczaj nikt nie zauważa, że mam dwa podkreślniki.

Poza tym możesz wkleić tę korespondencję tutaj. To nie jest ujawnianie tajnych danych więc nie masz co pękać :).


  • Tomasz eS lubi to

#39 OFFLINE   czerwcowy0520

czerwcowy0520

    Forumowicz

  • PRZEDSTAWICIEL MARKI
  • PipPip
  • 227 postów

Napisano 22 marzec 2014 - 17:40

Ok wysłane



#40 OFFLINE   Jack__Daniels

Jack__Daniels

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 2210 postów
  • LokalizacjaJelenia Góra/Horten

Napisano 24 marzec 2014 - 10:06

Piotrze, jestem po lekturze korespondencji, wg mnie zrobiłeś jeden błąd, który zaważył na całej "operacji".

W momencie, kiedy otrzymałeś dolnik od starej serii od razu napisałeś, że się pomylili i ok, jakoś to przełkniesz jak wymienią Ci do tego szczytówkę. Kierownik serwisu już na to przystał i ciągnął temat w tym kierunku jaki sam wyznaczyłeś.

Gdybyś napisał, że wysłali nie ten dolnik co trzeba i im go odesłał to zgaduję, że odesłaliby Ci ten, od tej serii, którą faktycznie kupiłeś - tyle w temacie.

Pozdrawiam.