Pytanie z inne beczki, jak wygląda reklamacja na produkty bo jeśli się dobrze zorientowałem to procedura jest taka:
wędkę odsyłamy do sklepu , sklep odsyła do dystrybutora a dystrybutor do producenta w Japonii. Tam rozpatruję reklamacje i jeśli zostanie uznana wraca do Polski z kolejną dostawą towaru. Czyli terminie zwrotu kija może trochę potrwać. Czy macie jakieś doświadczenia w tej materii?
W praktyce jest to prostsze bo procedura jest taka:
- kontakt z dystrybutorem, nie ma potrzeby odsyłania wędki do sklepu gdzie dokonało się zakupu
- kurier przyjeżdża po wędkę
- na czas naprawy proponujemy wędkę zastępczą i tu staramy się by był to możliwie podobny parametrami model o ile nie ma takiego samego modelu
- elementy są wymieniane na nowe w ramach gwarancji jeżeli nie jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne, w przypadku uszkodzenia mechanicznego zwykle jest to związane z opłatą serwisową różną w zależności od modelu
- czasem element jest dostępny od ręki dłużej czeka się na wędki już nieprodukowane
- kurier odbiera wędkę zastępczą i przywozi właściwą z wymienionym elementem.
Do rozpoczęcia procedury potrzebna jest nasza karta gwarancyjna i paragon lub faktura potwierdzająca zakup chyba że na paragonie podany jest model wędki
Nie ma potrzeby odsyłania wędki do sklepu bo to niepotrzebnie wydłuża procedurę wystarczy e-mail do nas i od momentu zgłoszenia my zajmujemy się wszystkim.
To mniej więcej tak wygląda a w razie pytań zapraszam