nowy twin power czy powinno sie od razu nasmarowac
#1 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 21:41
Kupiłem kolowrotek shimano twin power,jest nowy.Czy powinno się od razu nasmarowac ,praca jest troszke metaliczna, różne są opinie .Pozdrawiam
#2 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 21:43
zajrzeć do środka, ocenić co dalej i targac ryby i nie używać latem jako wentylatora w domu.
- Karol Krause lubi to
#3 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 21:47
Tam bodajże jest port szybkiego smarowania. Daj nim coś dobrego strzykawką porcjami kręcąc w ilości całkowitej 1 ml i będzie po metalicznych odczuciach.
#4 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 21:49
Dokładnie, masz port, wstrzyknij smaru i po sprawie. Nie zaszkodzi, a na pewno pomoże
#5 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 21:52
#6 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 21:53
Jak jest wola oraz umiejętności, to rozkręcić po całości i takoż wysmarować.
#7 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 22:21
Nowy "dotrzeć" na fabrycznym smarowaniu(kilka-kilkanaście) wypraw.
Później dać do fachmana i niech dobrze przesmaruje
#8 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 22:27
Witam
Kupiłem kolowrotek shimano twin power,jest nowy.Czy powinno się od razu nasmarowac ,praca jest troszke metaliczna, różne są opinie .Pozdrawiam
Moim zdaniem nie. Zaczekać i po kilku wyjazdach zajrzeć. Przekładnia się dotrze. Usunąć mikroopiłki i przesmarować.
Tam bodajże jest port szybkiego smarowania. Daj nim coś dobrego strzykawką porcjami kręcąc w ilości całkowitej 1 ml i będzie po metalicznych odczuciach.
Ten port się do niczego nie nadaje. Nie jest po stronie zębów głównego koła. Można prowizorycznie tam kapnąć krople lub dwie oliwki.
Mam TP 2011 i zbliżone konstrukcyjnie Biomastery 2011. Dla mnie smarowanie jest wystarczajace. Zaglądałem.
#9 OFFLINE
Napisano 09 maj 2014 - 22:27
Nowy "dotrzeć" na fabrycznym smarowaniu(kilka-kilkanaście) wypraw.
Później dać do fachmana i niech dobrze przesmaruje
Popieram.
#10 OFFLINE
Napisano 10 maj 2014 - 07:12
Smarować od razu, niech się dociera ze smarem a nie na sucho.Samochód na dotarciu też pracował na oleju.
Użytkownik Jozi edytował ten post 13 maj 2014 - 12:15
- krystiano1981r i staszek lubią to
#11 OFFLINE
Napisano 10 maj 2014 - 08:03
#12 OFFLINE
Napisano 10 maj 2014 - 09:35
Nowy "dotrzeć" na fabrycznym smarowaniu(kilka-kilkanaście) wypraw.
Później dać do fachmana i niech dobrze przesmaruje
#13 OFFLINE
Napisano 10 maj 2014 - 09:41
#14 OFFLINE
Napisano 10 maj 2014 - 19:15
Z tym docieraniem to lekka przesada przy mlynku tej klasy. Smaruj odrazu bo predzej go zatrzesz niz dotrzesz. Swojego jak rozkrecilem to byl suchy jak pieprz.
Słusznie postąpiłeś, nie popieram docierania bez smaru.
#15 OFFLINE
Napisano 10 maj 2014 - 19:40
Słusznie postąpiłeś, nie popieram docierania bez smaru.
Słusznie postąpiłeś, nie popieram docierania bez smaru.
Eeeeeee...
Szybciej się dociera..
- Guzu i Jozi lubią to
#16 OFFLINE
Napisano 13 maj 2014 - 05:53
#17 OFFLINE
Napisano 13 maj 2014 - 07:54
Ja kupowałem też dwa nowe Twin Powery JDM. Ilości smaru były śladowe. Smarować od razu.
#18 OFFLINE
Napisano 13 maj 2014 - 08:52
A jak nasmarowanie nowego moze zaszkodzic ?
Pytanie do tych, ktorzy zalecaja "odczekac"...
#19 OFFLINE
Napisano 13 maj 2014 - 11:37
A jak nasmarowanie nowego moze zaszkodzic ?
Pytanie do tych, ktorzy zalecaja "odczekac"...
...No jak zostaną niepotrzebne części...
#20 OFFLINE
Napisano 13 maj 2014 - 11:46
Nie napisałem nigdzie, że zaszkodzi. Rozkręcałem nowego Twinka i to co było w srodku mnie zadowoliło. Ale jak juz był rozkręcony to dodałem smaru Shimano na koło.
A niepotrzebne części mogą zostać zarówno przy smarowaniu nowego jak u żywanego....
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych