Jakie obroty osiąga silnik na śrubie 12? Bo może okazać się ze na 11 będzie szybciej wchodził w ślizg i będzie większa v max.
Użytkownik gumowy edytował ten post 20 październik 2022 - 05:58
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 20 październik 2022 - 05:54
Użytkownik gumowy edytował ten post 20 październik 2022 - 05:58
Napisano 20 październik 2022 - 09:53
Różnica jest taka że na 12 przy jednym obrocie łódka pokonuje 30,5 cm a na 11 to 28 cm ( - poślizg i opory).
Jakie obroty osiąga silnik na śrubie 12? Bo może okazać się ze na 11 będzie szybciej wchodził w ślizg i będzie większa v max.
Dopiero w przyszłym tygodniu będę sprawdzał
Dzięki
Napisano 20 październik 2022 - 11:26
Napisano 20 październik 2022 - 17:59
Jak coś to mam nową śrubaę 12stke
Napisano 20 październik 2022 - 19:39
Użytkownik gumowy edytował ten post 20 październik 2022 - 19:40
Napisano 20 październik 2022 - 21:48
U mnie różnica jest taka ze na śrubie 12,5 prędkość 43 na 11 50km/h. Wejście w ślizg szybsze obroty wzrosły z 5200 na 5800. Chętnie przetestował bym 10”( silnik Mercury efi 30 hp; przełożenie 1:92)
Napisano 21 październik 2022 - 06:47
U mnie różnica jest taka ze na śrubie 12,5 prędkość 43 na 11 50km/h. Wejście w ślizg szybsze obroty wzrosły z 5200 na 5800. Chętnie przetestował bym 10”( silnik Mercury efi 30 hp; przełożenie 1:92)
Miałem przy suzuki 20 śrubę 10" obroty nawet 6020 ale te 20 to mozna traktować jako błąd, przy łodzi aluminiowej 420/170 prędkość samemu + 2x110AH + dziobówka i graty około 20kg 37-38km/h we 2 +graty drugiej osoby 32-33 ( 2 osoby po 100 kg)
Napisano 21 październik 2022 - 06:49
Dopiero w przyszłym tygodniu będę sprawdzał
Dzięki
Tylko najpierw dotrzyj silnik bo jak dasz w opór odrazu możesz nie mieć na czym pływać
Napisano 26 kwiecień 2023 - 13:33
Witam, na dniach będą docierał nową Suzuki 20 km, profilaktycznie zapytałem w Serwisie we Wrocławiu / Długołęka, jakie będzie koszt pierwszego przeglądu w ramach gwarancji.
I nie ukrywam że troszkę mnie przerazili - 700 zł ?
Jakie macie w tej kwestii spostrzeżenia, co tam jest robione ?
Napisano 26 kwiecień 2023 - 17:47
Napisano 26 kwiecień 2023 - 18:56
Napisano 26 kwiecień 2023 - 20:30
Napisano 26 kwiecień 2023 - 23:33
Suzuki to drogi serwis,
Pytanie retoryczne. Czym się różni odkręcenie korka spustu i filtra oleju w Yamasze od korka spustu i filtra oleju w Suzuki
Napisano 27 kwiecień 2023 - 01:42
Napisano 27 kwiecień 2023 - 08:07
Popytaj u różnych dealerów. Ze swojego doświadczenia powiem, że dealer w Gorzowie WLKP ma dwukrotnie tańszy serwis niż ten w Szczecinie.
Napisano 27 kwiecień 2023 - 08:30
w Warszawie w suzuki (ul. wał miedzeszyński) pierwszy serwis jak i kolejne - 500 zł na tą chwilę.
Napisano 27 kwiecień 2023 - 08:32
Napisano 26 maj 2023 - 10:26
Ponawiam temat, gdzie w okolicy Wrocławia zrobię 1 przegląd tak aby nie zdejmować i nie wysyłać, a mieć gwarancję?
We Wrocławiu w serwisie Suzuki w Długopołe gościu krzykną 700 zł ?
Może jest gdzieś w okolicy ?
Napisano 23 sierpień 2023 - 11:21
Witam , nie chciałem zakładać nowego wątku więc wrzucam moje zapytanie ,prośbę o pomoc tutaj.Temat dotyczy silnika Suzuki DF15 z 2006r , posiadam go od 3 lat , do tej pory latał/palił jak przysłowiowa "pszczółka".Nawet w tym roku po 6-7 miesiącach bez opalania zagrał pięknie od 1 strzału. Będąc teraz na Urlopie płynąc , nagle na fali z drugiej łodzi podbiło łódką i wyleciała z knagi linka z kotwicą z dziobu (pierwszy raz się to zdarzyło) może nie dopatrzyłem że jest słabo zaciśnięta. Kotwa poleciała do wody a linkę złapała śruba silnika.Silnik zdławiło i sam zgasł. Odkręciłem linkę z śruby bez problemu bo nie było tragedii, sprawdziłem czy wszystko ok i odpaliłem jak zawsze bez problemu ciepły lekko tylko szarpiąc.Dopłynełem do brzegu jakieś 400-500m także bez problemu.Niestety od tamtej pory mam problem z odpaleniem Suzuki :/ Jeszcze na całkowicie zimnym udało mi się 2 razy ale pochodzi 3-5 min się zagrzeje i gaśnie / wtedy bez szans na odpalenie (próbowałem różnych opcji z saniem bez itd) Ciepły całkowicie nie odpala. Paliwo dochodzi,olej ok stan jak było. Ma ktoś pomysły co mogło się stać/ przestawić się ? Za każdą sugestię z góry dzięki.
Napisano 23 sierpień 2023 - 13:16
Sprawdź górny martwy punkt tłoka czy się zgrywa z kołem. Suzuki to delikatne maszyny może ścięło klin?
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych