Wystarczy średnicę kół zmienić na inną niż oryginalna i już mamy przeklamania na liczniku
Kółka w oryginalnym rozmiarze Prędkość maksymalna na prawdę nie ma dla mnie znaczenia.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 15 lipiec 2014 - 10:55
Wystarczy średnicę kół zmienić na inną niż oryginalna i już mamy przeklamania na liczniku
Kółka w oryginalnym rozmiarze Prędkość maksymalna na prawdę nie ma dla mnie znaczenia.
Napisano 15 lipiec 2014 - 12:45
Tylko sekwencja nawet nie myśl o czymś innym. Gazowanie "amerykańców" to tylko u nas takie "chłyty"
, pamiętam jak kilka dni temu gość tankował takie cudo przede mną. Jak zapalił, żeby odjechać obsługa uciekła ja zresztą też
, śmiechu nie było
. Gazem waliło wszędzie, kazali mu jak najszybciej opuścić stację. Mówił, że ma jakieś wycieki bokiem i chyba zezłomuje ten sprzecik bo sprzedać nie może, ale jeszcze troche pojeżdzi. Trochę już jeżdzę, ale cos takiego przeyżlem pierwszy raz.
Urzekła mnie Twoja historia...
Ja nie polecam kupowania diesli, bo raz widziałem, jak taki odjeżdżał ze stacji i czarnym dymem jak z komina walił.
Napisano 05 wrzesień 2014 - 21:25
Witam proszę o opinie o silnikach 1.8 125 kucy czy to ma turbo ? jak z awaryjnością i zapotrzebowaniem na paliwo ?
Napisano 05 wrzesień 2014 - 21:33
Nie ma. Trochę ociężały. Lepiej upolować 1,8T. Jak nie masz ciężkiej nogi to nie spali więcej.
Napisano 05 wrzesień 2014 - 21:36
tego co kojarze ten silnik nie ma turbo - ale jest mało opłacalny - lepiej zainteresować sie wersja turbo - duzo wiecej momentu i nizej - pala prawie tyle samo i lpg tak samo "prawie" znosza. Co do awaryjności najlepiej by wypowiedział sie ktos kto ma bo w internetowa gniotsa nie łamiotsa nie wierze
Napisano 05 wrzesień 2014 - 21:52
1,8 125 KM nie ma turbiny na bank. Teść takiego Paska B5 kupił jak tylko weszły do sprzedaży. Zamawiał 1,8T, ale wcisnęli mu 1,8. Ale byłem zły.... . Stare dzieje.
Ale co sie odwlecze to nie uciecze. Mam A4 1,8T kilka lat. Przerobiony ze 163 KM na 230 KM. Nic się nie dzieje. Ale mało jeżdżę. Średnio pali 10-11 L/100 . W trasie przy spokojnej, emeryckiej jeżdzie do 120-130 8,5-9,0 L/100 km. Ale po tuningu tylko PB98 chłepcze.
Użytkownik godski edytował ten post 07 wrzesień 2014 - 22:39
Napisano 05 wrzesień 2014 - 21:55
1,8 125 KM nie ma turbint na bank. Teść takiego Paska B5 kupił jak tylko weszły do sprzedaży. Zamawiał 1,8T, ale wcisnęli mu 1,8. Ale byłem zły.... . Stare dzieje.
Ale co sie odwlecze to nie uciecze. Mam A4 1,8T kilka lat. Przerobiony ze 163 KM na 230 KM. Nic się nie dzieje. Ale mało jeżdżę. Średnio pali 10-11 L/100 . W trasie przy spokojnej, emeryckiej jeżdzie do 120-130 8,5-9,0 L/100 km. Ale po tuningu tylko PB98 chłepcze.
Powiedz mi po co Ci niby ta pb98? Mocy ma miec wiecej od tego? Producent zaleca pb95 i nie ma sensu lac 98 no chyba ze ktos ma za duzo kasy.
Napisano 05 wrzesień 2014 - 21:57
Ja do swojej coupety zawsze lałem 98... bilans wychodzi na zero. Więcej kosztuje ale i więcej kilometrów na niej zrobisz...Powiedz mi po co Ci niby ta pb98? Mocy ma miec wiecej od tego? Producent zaleca pb95 i nie ma sensu lac 98 no chyba ze ktos ma za duzo kasy.
Napisano 05 wrzesień 2014 - 22:03
Ale to wynika z chrzczenia paliwa a nie z tego ze jest PB98. Samochód wyjechał z fabryki na 95 i tak ma byc a ze u nas 95 ma 90 oktanow to inna sprawa, ale jedno jest pewne od tej 98 nie bedzie mial wiecej mocy.
Co do aut polecanych wedkarzom polecam golf iv,bora,octavia z napedem 4motion w dieslu, mam taka bore 130KM i jezeli chodzi o teren to ogranicza mnie tylko podwozie A co do spalania nie jest to staly naped jak np quattro, tutaj tyl jest dopinany elektronicznie przez sprzeglo haldex, wiec jezeli jedziemy sobie w tracie 100 czy 120 to naped mamy na sam przod. Mi to auto spala w cyklu mieszanym okolo 6L zeby spalil 7 to trzeba by go mocno gonic i scigac sie z kazdym ze swiatel. Wbrew pozorom start ma super duzo mocniejsze auta o napedzie na 1 os zostaja w tyle
Napisano 05 wrzesień 2014 - 22:17
1.8T to świetny motor, bezawaryjny przy dbaniu o turbinkę, tyle że oleju potrafi sporo zjeść, ale to już taka cecha turbodoładowarek. Przy 180 kucach jadąc po Skandynawii (90 km/h) zszedłem do 7,5 l/100km, normalne spalanie na trasie 8,5 litra, w mieście niestety 11 wypije.
Napisano 05 wrzesień 2014 - 23:05
Powiedz mi po co Ci niby ta pb98? Mocy ma miec wiecej od tego? Producent zaleca pb95 i nie ma sensu lac 98 no chyba ze ktos ma za duzo kasy.
Po to, że może się pojawić spalanie stukowe. Przed tuningiem ogarnięty człowiek (MR Motors) powiedział, że więcej wyjdzie na PB98, ale później muszę to lać bo moze byc spalanie stukowe. Nie żałuję....
Mocy PB98 nie przybędzie. Był po prostu strojony pod to paliwko.
1.8T to świetny motor, bezawaryjny przy dbaniu o turbinkę, tyle że oleju potrafi sporo zjeść, ale to już taka cecha turbodoładowarek. Przy 180 kucach jadąc po Skandynawii (90 km/h) zszedłem do 7,5 l/100km, normalne spalanie na trasie 8,5 litra, w mieście niestety 11 wypije.
Mój zżera niecały literek na 10000-15000 km. Czyli norma. Ale od kilku lat u mnie, wszystko robione na czas i pewny przebieg 150000 km - a roczni 2005.
Napisano 05 wrzesień 2014 - 23:12
Ale to wynika z chrzczenia paliwa a nie z tego ze jest PB98. Samochód wyjechał z fabryki na 95 i tak ma byc a ze u nas 95 ma 90 oktanow to inna sprawa, ale jedno jest pewne od tej 98 nie bedzie mial wiecej mocy.
Co do aut polecanych wedkarzom polecam golf iv,bora,octavia z napedem 4motion w dieslu, mam taka bore 130KM i jezeli chodzi o teren to ogranicza mnie tylko podwozie
A co do spalania nie jest to staly naped jak np quattro, tutaj tyl jest dopinany elektronicznie przez sprzeglo haldex, wiec jezeli jedziemy sobie w tracie 100 czy 120 to naped mamy na sam przod. Mi to auto spala w cyklu mieszanym okolo 6L zeby spalil 7 to trzeba by go mocno gonic i scigac sie z kazdym ze swiatel. Wbrew pozorom start ma super duzo mocniejsze auta o napedzie na 1 os zostaja w tyle
Miałem Golfa IV w kombi w serii 100 km a po przeróbkach 170. Spalanie w trasie przy 140-150 km/h nie przekraczało 7-8 litrów przy dynamicznej jeździe. Wbrew panującym trendom był podwyższony na zawieszeniu i miał wyższe gumy (balony).
A to przez to, ze jak się przesiadłem z Astry Classic to odrazu dwie osłony silnika połamałem. Za to poszerzyłem go zakładając felgi z innym ET (odsadzeniem od piasty).
Jak gość kupił go to w szoku był co to auto potrafi.
Ale wolę turbobenzynki....
Napisano 06 wrzesień 2014 - 00:23
Napisano 06 wrzesień 2014 - 00:33
Ja do swojej coupety zawsze lałem 98... bilans wychodzi na zero. Więcej kosztuje ale i więcej kilometrów na niej zrobisz...
Fiat Coupe??? Ja też mam
Napisano 06 wrzesień 2014 - 00:49
A jak.Fiat Coupe??? Ja też mam
Napisano 06 wrzesień 2014 - 00:51
Napisano 06 wrzesień 2014 - 10:37
Napisano 06 wrzesień 2014 - 11:20
Ja leje od zawsze 98 chociaż wystarczy 95, ale: silnik pracuje bardziej aksamitnie, czuje roznicę w jezdzie, a i tak spali tego paliwa mniej niż 95.
Różnice groszowe tak na prawdę a komfort jazdy, zdecydowanie lepszy.
Drażni mnie teraz ten rynek motoryzacyjny, badziew na badziewiu. Diesle które do 100 tyś śmigają świetnie później stoją w warsztatach, pompy, turba, wtryski, dpf-y i setki innych pierdolników które psują się na potęge.
A i benzyny robią już też średnio udane, a niby proste silniki w których jedynym minusem powinno być spalanie.
Napisano 07 wrzesień 2014 - 20:18
a czy vw bora w combi od rocznika 98 ma tak jak passat zawieszenie wielowahaczowe czy zwykle ?
Napisano 07 wrzesień 2014 - 22:59
Stawiam na takie jak w golfie. DObre