Na 20 tez koszt nie wielki bo za 100$ mozna kupic gaznik
Co Ty z tym gaźnikiem ???? Silniki na wtrysku go nie mają.
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 29 styczeń 2021 - 22:22
Na 20 tez koszt nie wielki bo za 100$ mozna kupic gaznik
Co Ty z tym gaźnikiem ???? Silniki na wtrysku go nie mają.
Napisano 29 styczeń 2021 - 22:26
Napisano 29 styczeń 2021 - 22:27
Które silniki 9.9/10km można przerobić na 15km
https://allegro.pl/o...-efi-7991781007
https://allegro.pl/o...5km-10139641369
Napisano 29 styczeń 2021 - 22:46
Napisano 29 styczeń 2021 - 23:23
15/20 efi nie ale 9.9/15/20 gaznikowe tak a o ile nie sie nie myle to 9.9hp skandynawska ma gazn9,9 Tohatsu
9,9 Tohatsu i 10 Mercury to EFI czyli na wtrysku.
Napisano 29 styczeń 2021 - 23:38
Napisano 30 styczeń 2021 - 00:30
Ten z allegro napewno gaznikowy
Uparty jesteś. Ten z Allegro to wtrysk
MERCURY SILNIK ZABURTOWY F10 MH EFI
System paliwowy - Elektroniczny wtrysk paliwa (EFI)
Napisano 30 styczeń 2021 - 01:23
Użytkownik sharkfishing edytował ten post 30 styczeń 2021 - 01:24
Napisano 30 styczeń 2021 - 09:16
Ja się od niedawna interesuje 20 konnymi . Zdrożały myślę że nie .
Tohadsu MFS20 EFL – rozruch elektryczny, rumpel, długa kolumna około 15 tyś .zł brutto
Taki sam 9,9 KM Mercury około 13 tyś .
Po prostu zaczynają podnosić ceny bo początek sezonu się zbliża
Jak słyszałem koszty transportu z Azji poszybowały o 300% .
Odnośnie opisów to norma że są zmyłki w opisach .
Przy zakupie i tak dogaduje się wszystkie parametry .
Będę polował na Mercurego lub Tohadsu ale w lipcu lub sierpniu .
Może nie wykupią wszystkich silników do tego czasu .
Zaczynam też rozważania nad Yamahą o 1,5 tys droższa za to pojemność większa
Użytkownik Tabor edytował ten post 30 styczeń 2021 - 09:19
Napisano 30 styczeń 2021 - 09:21
Napisano 30 styczeń 2021 - 10:02
Na tą chwilę jeszcze nie, ale to są ceny z tamtego roku i od marca mają podnieść. Nową dostawa ma być droższa - takie info z salonu suzukiSuzuki 20ASL 12500, nie podnoszą cen jak narazie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Napisano 30 styczeń 2021 - 10:04
Napisano 30 styczeń 2021 - 11:00
Witam
Zastanawiam się cały czas nad zmianą silnika mam starego mercurego 2t stopa S. Patrzyłem mercurego 4t 9.9 długość stopy s to 38.5 a moja pawęż ma 42cm. W starym 2t było git. Ktoś wie które silniki mają stopę które będą pasowały
Napisano 30 styczeń 2021 - 11:27
Napisano 30 styczeń 2021 - 11:49
Napisano 30 styczeń 2021 - 19:55
Ja się od niedawna interesuje 20 konnymi . Zdrożały myślę że nie .
Tohadsu MFS20 EFL – rozruch elektryczny, rumpel, długa kolumna około 15 tyś .zł brutto
Taki sam 9,9 KM Mercury około 13 tyś .
Po prostu zaczynają podnosić ceny bo początek sezonu się zbliża
Jak słyszałem koszty transportu z Azji poszybowały o 300% .
Odnośnie opisów to norma że są zmyłki w opisach .
Przy zakupie i tak dogaduje się wszystkie parametry .
Będę polował na Mercurego lub Tohadsu ale w lipcu lub sierpniu .
Może nie wykupią wszystkich silników do tego czasu .
Zaczynam też rozważania nad Yamahą o 1,5 tys droższa za to pojemność większa
Napisano 30 styczeń 2021 - 20:09
tomchaf11,ja przy swojej łodzi mam pawęż 40cm i powieszoną hondę bf 20kM SHSU ale najlepszy wynik mam jak ją podniosłem jakeś 2 cm . najlepiej jak byś miał kogoś kto ma taki silnik po prostu zawieść i popływać przed zakupem, jeszcze ważna rzecz jak dla mnie to masa łodzi z załogą i ekwipunkiem do mocy silnika u mnie wychodzi ,całość 350kg: 20 kM =17,5kg/kM przy flaucie prędkość max 44kh.
Użytkownik perch22 edytował ten post 30 styczeń 2021 - 20:22
Napisano 31 styczeń 2021 - 23:21
Liczy się odległość od zawieszenia silnika do płyty antykawitacyjnej. Książkowo powinna wynosić od 2 do 5 cm więcej niż wysokość pawęży.
Napisano 01 luty 2021 - 06:58
Napisano 01 luty 2021 - 15:42
Dł.stopy 38.5cm na pawęż 42 to za mało
0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych