Wybór spalinowego silnika zaburtowego
#1141 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 10:05
#1142 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 15:58
Ciśnienie w gumie dobite? Jeśli tak to może jakiś hydrofoil by coś pomógł?
#1143 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 16:02
cisnienie jest ok , musze mu pwoiedziec aby jeszcze z trymem pokombinowal. moze tam jest pies pogrzebany
#1144 OFFLINE
Napisano 26 lipiec 2019 - 16:19
Użytkownik sharkfishing edytował ten post 26 lipiec 2019 - 16:24
#1145 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 11:14
Ponton 320 yamaha 9,9 (podobno 15) winda kotwiczna trac30 akumulator 70ah dwie torby z przynetami paliwo 12l. Wyjście w ślizg to chwila max prędkość 32 km/h pod lekki wiatr. I teraz pytanie czy jest to wynik godny 15km czy raczej mocnych 10km.
#1146 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 11:49
Jestem świeżo po pływaniu z pełnym ekwipunkiem we dwóch
Ponton 320 yamaha 9,9 (podobno 15) winda kotwiczna trac30 akumulator 70ah dwie torby z przynetami paliwo 12l. Wyjście w ślizg to chwila max prędkość 32 km/h pod lekki wiatr. I teraz pytanie czy jest to wynik godny 15km czy raczej mocnych 10km.
Zdecydowanie 15 KM. Przy 10 KM by było grubo poniżej 30 .
Ile waży ta Yamaha i to jest 4 T ?
#1147 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 11:52
Załączone pliki
Użytkownik dolot edytował ten post 05 sierpień 2019 - 11:56
#1148 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 11:58
51kg 4t 2018 rok produkcji przepływane 10mtg kupiony nowy w salonie podobno mi go już odblokowali ale ile w tym prawdy nie wiem. Tak wygląda gaźnik.
Jak 51 to ok.
#1149 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 16:57
#1150 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 17:18
#1151 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 17:20
#1152 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 19:00
bezawaryjny, ekonomiczny, cichy, tani w eksploatacji??
#1153 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 19:03
Użytkownik womaly23 edytował ten post 05 sierpień 2019 - 19:04
#1154 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 19:25
#1155 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 20:01
W/g mnie Yamaha. Ale ilu użytkowników tyle opinii.
#1156 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 20:03
Podepnę się jeśli Można miało być 6km, a mam do wyboru 2 Yamaha 8km jedna w 2suwie, druga 4suw, cena identyczna 3000 zl obie podobno w bardzo dobrym stanie. Jakie za i przeciw, silniki na Wisłę oczywiście bez trollingu.
2T Yamahy praktycznie niezniszczalne. Łatwy w utrzymaniu, lżejszy i niewiele mniej pali. Jeśli bez trollingu to zdecydowanie brałbym 2T.
#1157 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 20:03
Przepraszam nie wiele więcej pali od 4T.
#1158 OFFLINE
Napisano 05 sierpień 2019 - 20:09
Trolingu w 2t nie należy się bać, jak ktoś ma stresa związanego ze smarowaniem to lać ciut więcej dobrego oleju i po zawodach.
- Paweł J i M a r a s lubią to
#1159 OFFLINE
Napisano 07 sierpień 2019 - 18:56
Dzięki, już się zapoznałem z postami z forum, to jeszcze zapytam Yamaha czy Honda obie 4t 8km
Jezeli chodzi o bezawaryjnosc - obie firmy sa na tym samym poziomie - czyli najlepsze.
Plus Hondy to taki ze po wypuszczeniu na rynek nowego modelu - bedziesz mial jeszcze z 25lat dojscie do czesci
#1160 OFFLINE
Napisano 07 sierpień 2019 - 21:28
I znowu zagwozdka, :-)
Byłem zdecydowany na 4t Yamachy, jednak najbardziej zależy mi na bezawaryjności i prostocie, popływam dwa razy w tygodniu po kilka godzin, godzinka w ruchu max.
Jak tam (z wymianami/naprawami ?) bo t4 to chyba już zawory,rozrząd, wtryski, troszkę elektroniki i jeszcze tam czegoś ?
W sobotę jadę popływać na 2t, co prawda nie będę miał do czego porównać :-(, ale zobaczymy , jeśli chodzi o głośność i ogólnie wrażenia. jeśli nie podpasuje chyba się zdecyduję na Yamacha 4T(podobno cichsza od hondy)
dzięki za podpowiedzi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych