Skręć opór manetki na regulacji z boku i trym obsługujesz jedną ręką.Mam mercurego F30 i do przycisków power trymu nie jestem w stanie sięgnąć niestety ręką, która trzyma gaz - a włączanie biegów przez obrót rumpla jest OK poza tym, że wchodzą niezbyt ładnie (wada mercurego) i to co napisał Paweł - przed samym wyjściem na N u mnie zwiększa się ilość gazu a po regulacji zdarzało się, że silnik gaśnie.
Wybór spalinowego silnika zaburtowego
#1201 OFFLINE
Posted 17 October 2019 - 18:10
#1202 ONLINE
Posted 17 October 2019 - 18:27
#1203 OFFLINE
Posted 17 October 2019 - 18:28
#1204 OFFLINE
Posted 17 October 2019 - 22:03
Mam mercurego F30 (...) włączanie biegów przez obrót rumpla jest OK poza tym, że wchodzą niezbyt ładnie (wada mercurego) i to co napisał Paweł - przed samym wyjściem na N u mnie zwiększa się ilość gazu a po regulacji zdarzało się, że silnik gaśnie.
Mam identyczne uwagi, co do mojego mercury'ego F30. A gaśnie mi czasami przy minimalnej ilości gazu, albo przy przełączaniu F/N.
#1205 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 00:11
#1206 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 01:35
Nowy na wtrysku czy starszy na gazniku model wam gasnie
Tegoroczny F30 EFI LHPT.. Dopiero dokręcam do 20Mh więc na przeglądzie będę oczekiwał naprawy tej irytującej usterki. Druga sprawa nie działa przycisk 'Throttle' wg instrukcji powinien zwiększać obroty na biegu jałowym - nic się nie dzieje.
#1207 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 01:45
#1208 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 04:03
Mój to też EFI/wtrysk. Mariusz, to nie tak- przycisk "throttle only" musisz trzymać wciśnięty- wtedy możesz kręcić gazem, nie wrzucając biegu.
#1209 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 04:37
Co to jest bieg jalowy
=LUZ...
Np. w samochodach z automatyczną skrzynią biegów to jest "N"..
#1210 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 08:22
Mój to też EFI/wtrysk. Mariusz, to nie tak- przycisk "throttle only" musisz trzymać wciśnięty- wtedy możesz kręcić gazem, nie wrzucając biegu.
Kuba - jutro sprawdzę ! Po opisie spodziewałem się, że na N wciskając ten przycisk 'dodam' gazu ..
Pozdrawiam,
Mariusz
- Kuba (50cm+Perch Tracker) likes this
#1211 OFFLINE
Posted 18 October 2019 - 09:10
Edited by sharkfishing, 18 October 2019 - 09:13.
#1212 OFFLINE
Posted 22 October 2019 - 08:50
#1213 ONLINE
Posted 22 October 2019 - 09:07
https://zumarine.com...-spodzinie-/425
Koncowke pompki wkrecasz w dolna śrubę Oil w spodzinie, górna śrubę Oil odkrecasz i pompujesz dotąd aż wpłynie górą. Zakrecasz górę potem dół i po robocie
- wicher_dziki_koń likes this
#1214 OFFLINE
Posted 22 October 2019 - 09:32
#1215 OFFLINE
Posted 22 October 2019 - 12:26
Edited by sharkfishing, 22 October 2019 - 13:18.
#1216 ONLINE
Posted 22 October 2019 - 13:06
Olej 25w40 moze byc polsyntetyk lub 10w30 tylko! zwykly nie syntetyczny do lower unit 80w90 mozesz kupic 250ml tube z gwintem na koncu wiec nie potrzeba pompki ale to sie chyba nie oplaca finansowo
25w40 nie, do tego silnika przewidziany jest olej 10w30 lub 10w40 i jest to uzależnione od temperatur w jakich będzie pracował silnik. Jeśli kolega zdejmie czape silnika to na pokrywie zaworów ma to wszystko opisane
#1217 OFFLINE
Posted 22 October 2019 - 13:17
Edited by sharkfishing, 22 October 2019 - 13:19.
#1218 OFFLINE
Posted 22 October 2019 - 13:37
Ooo dzięki wielkie za rzeczowa odpowiedź, już wszytko jasne! Dziś zamawiam
Zadbaj też zawczasu o solidny śrubokręt. W moim przypadku nie obeszło się bez wkrętaka udarowego :/
#1219 OFFLINE
Posted 22 October 2019 - 13:41
Edited by sharkfishing, 22 October 2019 - 13:42.
#1220 ONLINE
Posted 23 October 2019 - 16:34
Tak masz racje moj blad przepraszam 10w30 tylko nie syntetyczny 25w40 od 15hp w gore dokladnie pod pokrywa powinles miec wszystkie informacje juz poprawilem zeby nikogo na mine nie wsadzic
No też nie do końca te 25w40 do 15 w górę :/