Skocz do zawartości

  •      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witaj!

Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.

Zdjęcie

Shimano scorpion 1001 xt


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   trout60

trout60

    Forumowicz

  • +Forumowicze
  • PipPip
  • 200 postów

Napisano 30 październik 2014 - 20:20

Witam Panowie,

Właśnie dziś odebrałem przesyłkę z japonii i dotarł do mnie multik jak w opisie.Jestem początkującym w castingu i chciałem zapytać co można by zrobić z multikiem jak go ustawić aby pierwsze rzuty nie okazały się klapą...nawinąłem plecionkę 0,13 i mam zamiar jutro wyskoczyć porzucać. Mianowicie będę używał przynęt na około 5 i 7gr główkach plus guma 2 lub 3 cale. Chciałem zapytać jak ustawić bloczki czyli ile ich włączyć do hamowania i jak ustawić docisk szpulki.

Oczywiście widziałem już wiele filmów i dostępnych w sieci informacji na temat użytkowania scorpiona ale tak dla pewności proszę o podpowiedzi związane z pierwszym wypadem z castem w rękach.

pozdraiweam i oczekuję na pomoc

Załączony plik  IMG_0070.JPG   36,88 KB   16 Ilość pobrań



#2 OFFLINE   BOB

BOB

    SUM

  • PATRON
  • PipPipPipPipPip
  • 10175 postów
  • LokalizacjaWarszawa
  • Imię:Robert

Napisano 30 październik 2014 - 20:28

Początkującym? to znaczy jakie doświadczenie praktyczne?



#3 OFFLINE   Andrzej Stanek

Andrzej Stanek

    Zaawansowany

  • +Forumowicze
  • PipPipPip
  • 4086 postów
  • LokalizacjaŚLĄSK

Napisano 30 październik 2014 - 20:45