problem z c3-złozenie
#1 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2009 - 21:32
#2 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2009 - 21:52
Mi się zdaje, że tam były podkładki tam na te bolce...
a jaki to model wogóle ? C3 5501 ?
#3 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2009 - 22:05
#4 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2009 - 22:11
nie umie się dopatrzyc co byś mógł zgubic, oczy juz mnie bolą, ide spac
http://www.mikesreelrepair.com/schematics/albums/userpics/06 44025501C31500.pdf
#5 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2009 - 22:17
#6 OFFLINE
Napisano 29 czerwiec 2009 - 23:13
Proponuję:
1. Oddać multik komuś z kolegów z Forum, komuś kto mieszka niedaleko Ciebie i kto podjąłby się naprawy.
2. Samemu rozebrać multik na czynniki pierwsze i oczyścić części składowe. Sprawdź czy spust zwalniający szpule jest wyłączony, czy plastikowa zębatka na szpuli jest prawidłowo osadzona w swoim gnieździe.
Jestem prawie pewien, że to jakaś drobnostka, szczegół przeszkadza w złożeniu multika, że nie jest to poważna awaria.
Napisz jeszcze gdzie się wkręciła ta plecionka?
#7 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 05:48
mozliwosci nieprawidlowego montazu kolowrotka (szpuli) sa rozne, ale najczesciej jest tak, ze to wlasnie panel boczny nie jest zakladany tak jak trzeba i szpula lekko buksuje, mi sie tez juz tak ze 2 razy zdarzylo, ze skladajac na szybko nie zauwazylem i blokowalo, wystarczy rozlozyc, dokladnie dopasowac i zanim wszystkie sruby dokrecisz zrobic probny obrot korbka
jezeli nie masz schematu tu poszukaj tutaj: http://www.mikesreelrepair.com
#8 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 07:22
#9 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 14:41
#10 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 16:28
Jezeli poprzednim razem skrecales cos na sile, mogles przygiac jeden lub oba metalowe wasy hamulca odsrodkowego na szpuli - obejrzyj je i jesli tak sie stalo delikatnie sprobuj odgiac z powrotem
#11 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 19:28
Pierwsze zdjęcie i drugie zdjęcie:
Sprężyna w postaci blaszki znajdująca się pod małym metalowym kółkiem od napędu wodzika , zsuneła się z jednego zatrzasku i napierała na kółko napedowe to było powodem przycinania się, na foto blaszane zabezpieczenie jest w pozycji prawidłowej.
.
Załączone pliki
#12 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 19:33
.
Załączone pliki
#13 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 20:09
wielkie dzieki Arturze tak własnie czynie.u mnie sa dwa plasticzki na bloku ale to nie ma znaczenia ile.po nałozeniu szpulki na bolec i wpasowanie dalej jest te dziwne,niepłynne bicie,wygłada jakby bolec był krzywy ale 1)krótko przed rorłozeniem chodziło oki 2)nic nie widac golym okiem-krzywizny(bolec)gdy sztylka chodzi luzno na bolcu(bez wsadzenia na to naciecie- u mnie to naciecie jest na małej mosieznej zebadce)pieknie sie obraca sama.moze sam bolec trzeba przekrecac i złapac aby rowno sie wszystko kreciło? dziwne to strasznie i niby nic.wkleje foto o co mi chodziMoże też tak być że nie trafiłeś bolcem znajdującym się na osi - widac go po lewej stronie zdjęcia , na przecięcie widoczne po prawej stronie zdjęcia, przecięcie jest tak wyprofilowane że bolec powinien tam wskoczyć ale nie zawsze tak jest.
#14 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 20:27
#15 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 21:41
Załączone pliki
#16 OFFLINE
Napisano 30 czerwiec 2009 - 21:46
#17 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2009 - 14:46
z tego co opisujesz wygląda to na krzywą ośkę , lub wypadnięcie którejś z podkładek z przekładni głównej na osi małego lub dużego trybu, w moim są takie podkładki , nie wiem jak u Ciebie.
Na jednym z Twoich widać że zdjęć mały tryb jest wyraźnie wysunięty z przekładni, to mogło spowodowac wypadnięcie podkładki wewnątrz przekładni.
Jeśli masz zdolności techniczne proponuję Ci ze schematem rozebranie całego multika , sprawdzenie czy są wszystkie czesci i jeśli tak, złożenie spowrotem, rób to przy dobrym świetle i w miejscu takim aby nie zgubić żadnej części (np. duża kuweta)
#18 OFFLINE
Napisano 01 lipiec 2009 - 15:01
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych