
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 02 maj 2015 - 20:03
Napisano 02 maj 2015 - 20:15
psulek, on 02 May 2015 - 19:03, said:
Rozumiem że liczba tłoków po pływaniu się zgadza? Zmień GPS na dokładniejszy
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Nie bardzo rozumiem taki brak wiary .
Co prawda nie wiem jaka to Skylla, ale wiem że taki silnik plus Solar 430 w pojedynkę potrafił pływać 45km/h. Mierzone na dwóch GPS i to przy 12 satelitach dostępnych.
Tak więc gratki za łódź jak i za silniczek - oby służył.
Napisano 02 maj 2015 - 20:24
wilk325, on 02 May 2015 - 19:15, said:
Bo na śrubie o skoku 10 i przekładni 2.08 taka ptędkość jest dostępna po przekroczeniu 7000 RPM. Co jest raczej niemożliwe. 45 jak najbardziej osiągalne.Nie bardzo rozumiem taki brak wiary
.
Co prawda nie wiem jaka to Skylla, ale wiem że taki silnik plus Solar 430 w pojedynkę potrafił pływać 45km/h. Mierzone na dwóch GPS i to przy 12 satelitach dostępnych.
Tak więc gratki za łódź jak i za silniczek - oby służył.
Napisano 02 maj 2015 - 20:28
Zgadza się zgadza . Nie wiem czy przekłamuje mój przyrząd ,ale taki odczyt pokazał gps w trakcie płynięcia. Jak bedzie pogoda to spróbuję to jeszcze raz zmierzyć innym i nagrać to dla wiarygodności. Łódka to SKYLLA 370.
Napisano 02 maj 2015 - 20:39
psulek, on 02 May 2015 - 19:24, said:
Bo na śrubie o skoku 10 i przekładni 2.08 taka ptędkość jest dostępna po przekroczeniu 7000 RPM. Co jest raczej niemożliwe. 45 jak najbardziej osiągalne.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Nie mam już tego zestawu, ale pewnie to śruba standardowa którą miałem w oryginale.
Ze śrubami to bywa dziwnie, miałem do swojego zestawu: Buster M + Suzuki 50 śrubę 11 1/2 x 13 i pływał 56km/h ale niestety odcinał przy 6200 obrotów. Założyłem nową 11 1/2 x 14 i nie odcina tylko że osiągam 50km/h i maks obroty to 6000. Te śruby to jednak nie do końca są znormalizowane.
Napisano 03 maj 2015 - 14:42
A rozmiary śrub SUZUKI montowane standardowo macie tu:
Model
Number
Pitch
DF2.5S
2
3x7-3/8x5-3/8
DF4S
2
3x7-1/2x6-1/2
DF4L
2
3x7-1/2x6-1/2
DF5S
2
3x7-1/2x6-1/2
DF5L
2
3x7-1/2x6-1/2
DF6S
3
3x7-1/2x7
DF6L
3
3x7-1/2x7
DF8AS
C
3x9-1/4x9
DF8AL
F
3x9-1/4x8
DF8AEL
F
3x9-1/4x8
DF8ARL
F
3x9-1/4x8
DF9.9AS
C
3x9-1/4x9
DF9.9AL
F
3x9-1/4x8
DF9.9ARS
C
3x9-1/4x9
DF9.9ARL
F
3x9-1/4x8
DF9.9BS
C
3x9-1/4x9
DF9.9BL
F
3x9-1/4x8
DF9.9BRS
C
3x9-1/4x9
DF9.9BRL
F
3x9-1/4x8
DF9.9BTL
F
3x9-1/4x8
DF15AS
C
3x9-1/4x9
DF15AL
C
3x9-1/4x9
DF15AES
C
3x9-1/4x9
DF15AEL
C
3x9-1/4x9
DF15ARS
C
3x9-1/4x9
DF15ARL
C
3x9-1/4x9
DF15ATHL
F
3x9-1/4x8
DF20AS
D
3x9-1/4x10
DF20AL
D
3x9-1/4x10
DF20AES
D
3x9-1/4x10
DF20AEL
D
3x9-1/4x10
DF20ARS
D
3x9-1/4x10
DF20ARL
D
3x9-1/4x10
DF20ATS
D
3x9-1/4x10
DF20ATL
C
3x9-1/4x9
DF20ATHL
C
3x9-1/4x9
DF25AS
C
3x10-1/4x11
DF25AL
B
3x10-1/4x10
DF25ARS
C
3x10-1/4x11
DF25ARL
B
3x10-1/4x10
DF25ATL
B
3x10-1/4x10
DF25ATHL
B
3x10-1/4x10
DF30AQHL
D
3x10-1/4x12
DF30AQHEL
D
3x10-1/4x12
DF30ATS
E
3x10-1/4x13
DF30ATL
D
3x10-1/4x12
DF30ATHL
D
3x10-1/4x12
Napisano 03 maj 2015 - 18:02
Aby zwiększyć siłę ciągu/pchania kosztem zmniejszenia prędkości MAX, jaką śrubę mam dokupić do tego swojego SUZUKI DF20 AL ???
Nie chodzi mi o to aby zrobić z mojej łajby pchacza ,ale chciałbym trochę zwiększyć siłę ciągu na mniejszych obrotach (chodzi o troling) kosztem prędkości MAX - ale trochę a nie na maxa.
Użytkownik miramar69 edytował ten post 03 maj 2015 - 18:04
Napisano 03 maj 2015 - 19:25
Pewnie masz 9,25x10 ....można ewentualnie kupić 9 lub 8 ...skok 8 cali to najmniejszy jaki mają w SOLASIE ....nie jestem przekonany ze to dużo pomoże na.niskich obrotach.
Napisano 03 maj 2015 - 20:03
Tak zgadza się, mam śrubę 9 1/4 x 10. No to mnie nie pocieszyłeś.
W takim razie ,nie pozostaje nic poza znalezieniem kogoś ,kto posiada taką śrubę. Przymiarka i próba czy to ma sens.
Napisano 03 maj 2015 - 21:04
miramar69, on 03 May 2015 - 17:02, said:
Aby zwiększyć siłę ciągu/pchania kosztem zmniejszenia prędkości MAX, jaką śrubę mam dokupić do tego swojego SUZUKI DF20 AL ???
Nie chodzi mi o to aby zrobić z mojej łajby pchacza ,ale chciałbym trochę zwiększyć siłę ciągu na mniejszych obrotach (chodzi o troling) kosztem prędkości MAX - ale trochę a nie na maxa.
Spróbuj ze śrubą 4-ro łopatową.
Napisano 03 maj 2015 - 21:58
Nie ma śrub na 4 łopaty do suzuki ,,,są od 70 koni w górę ....stare 2 suwowe Suzuki 9,9 miały sruby 9 ,..trzeba pożyczyć i sprawdzić
Napisano 03 maj 2015 - 22:40
Napisano 09 maj 2015 - 19:35
Kolejny filmik z SUZUKI DF 20 AL
Napisano 20 maj 2015 - 21:38
Kupiłem nowe suzuki 30 ...bo w końcu muszę sam to przetestować. A że chciałem mieć z rozruchem elektrycznym i na rumpel......to musiałem kupić manetkowy i przerobić go na rumpel. Trzeba było dokręcić rumpel z linkami, zmienić uchwyty cięgien i sterowania przepustnicą, dołożyć przycisk rozrusznika, dołożyć przycisk trymu na rumplu, założyć hamulec..czyli regulację oporów sterowania oraz wymienić całą główną wiązkę przewodów.....chyba było warto przerabiać bo przy okazji mam silnik z power trymem
W czasie przeróbki wyglądało to tak...czyli wypatroszony silnik suzuki
20150520_124657.jpg 82,64 KB
9 Ilość pobrań
Jak skończę i przetestuje to napiszę co to warte.
Napisano 20 maj 2015 - 21:42
ło matko -masakra !!!
Napisano 20 maj 2015 - 21:54
Nie było tak źle .....już go dzisiaj odpaliłem
Napisano 21 maj 2015 - 07:07
Napisano 21 maj 2015 - 21:59
Potrzeba takie części .....
image004.jpg 50,91 KB
6 Ilość pobrań
image015.jpg 45,34 KB
4 Ilość pobrań
image007.jpg 31,62 KB
3 Ilość pobrań
image016.jpg 49,84 KB
3 Ilość pobrań
image001.jpg 43,67 KB
3 Ilość pobrań
i jeszcze dodatkowo przycisk rozrusznika....i ok 3 godziny roboty.
Cen nie znam bo płaciłem za wszystko w komplecie z silnikiem...przerabiałem silnik DF 30 ATS
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych