
Nowy silnik SUZUKI vs pozostałe marki
#81
OFFLINE
Napisano 03 grudzień 2014 - 18:10
#82
OFFLINE
Napisano 04 grudzień 2014 - 18:14
miramar69, on 03 Dec 2014 - 09:38, said:
Klamka zapadła , będzie SUZUKI 20 kM LEANBURN .
Z ciekawostek mogę dodać że każdy silnik ma wewnętrzny komputerek, który zapisuje wymiany olejów, usterki oraz godziny pracy - MOTOGODZINY.
I po przekroczeniu tej liczby motogodzin kontrolka od ciśnienia i temperatury miga w odstępach 1-sekundowych informując użytkownika o konieczności wykonania niezbędnego przeglądu.
Można ją skasować w serwisie albo............ na zapalonym silniku naciskasz szybko 3 razy przycisk zrywki ( w ciagu max 3 sekund ) i ........................ skasowane
Użytkownik Karol Krause edytował ten post 04 grudzień 2014 - 18:17
#83
OFFLINE
Napisano 04 grudzień 2014 - 18:17
Dzięki Karol za sprzedanie patentu. I na pewno nie raz jeszcze zaklukam w temacie silnika .
#84
OFFLINE
Napisano 04 grudzień 2014 - 18:20
Gratuluje wyboru i zapewniam że bedziesz zadowolony tak jak ja
#85
OFFLINE
Napisano 12 grudzień 2014 - 20:36
Panowie, mozecie polecić jakiegoś sprawdzonego dealera Suzi? Ja tam wielkiego silnika nie potrzebuje - mysle o takim 5km do mojej 4 m łódki.
#86
OFFLINE
Napisano 12 grudzień 2014 - 20:37
Taką moc mam na myśli bo np na Mietkowie jest przepis ze wolno plywać do Max 5km
#87
OFFLINE
#88
OFFLINE
#89
OFFLINE
Napisano 13 grudzień 2014 - 19:39
mlynek1976, on 12 Dec 2014 - 19:46, said:
co reguluje ten przepis lub kto że do max 5km???????????????//
Przy zbiorniku Mietków jest tablica PZW z opisem łowiska, regulaminem itp. i jest tam zapis, że wolno pływać z silnikami spalinowymi ale max do 5 km.
Jest też zapis od kiedy wolno łowić z łodzi, ale niestety nie pamiętam daty (podobny zapis jest na jeziorze nyskim)
#90
OFFLINE
#91
OFFLINE
Napisano 04 marzec 2015 - 21:00
miramar69, on 26 Nov 2014 - 19:25, said:
Witam, chciałbym się dowiedzieć od osób użytkujących Silniki SUZUKI - LEAN BURN (na wtrysku) o ich trwałość, sprawność oraz + i - tych konstrukcji.
Jak to wygląda w "praniu" ?????
Chciałbym się też dowiedzieć jak to wygląda w porównaniu z silnikami gaźnikowymi w zestawieniu np z YAMAHĄ, TOHATSU, HONDĄ itd.
Wiem na pewno jedno : że są to NAJLŻEJSZE silniki w swojej klasie (biorę pod uwagę silnik 15/20kM - L bo takiego poszukuję) - tylko 44kg!!!!!!
Wszelkie informacje będą bardzo pomocne .
Z góry dziękuję
![]()
.
kolego kup yamache
#92
OFFLINE
#93
OFFLINE
Napisano 04 marzec 2015 - 21:17
Kupiłem już SUZUKI , może będę tego żałował lecz na daną chwilkę wierzę w markę. Skoro Ruskie demoludy nie potrafią tego zakatować to znaczy że nie jest aż tak źle.
Wcześniej używałem 4 sezony SUZUKI 6 kM , a gdy kupowałem też mi odradzano. Nigdy nie miałem problemów, i nie dam złego słowa powiedzieć na ten silnik.
Na pewno lepiej to chodziło i lepiej pływało niż YAMAHA 8 - ciężki i mało wydajny klamor ,do tego dużo palił. Fakt niezaprzeczalny to równa praca i był cichy.
- Paweł J lubi to
#94
OFFLINE
Napisano 04 marzec 2015 - 21:19
Niestety wpadki trafiają się w obecnych czasach najlepszym FIRMOM.
#95
OFFLINE
Napisano 05 marzec 2015 - 08:48
Paweł jak to spodzina się rozleciała , ot tak sobie sama ???
Bez żadnych wcześniejszych objawów itp ??? - nie wierze
Mam Suzuki 20 KM LEAN BURN od ubiegłego lata i nie dam złego słowa powiedzieć
Jak na razie co by nie zapeszać , wszystko jest w najlepszym porządku
no i te spalanie - rewelacja ( w porównaniu do poprzedniej Hondy 15 KM )
Użytkownik Karol Krause edytował ten post 05 marzec 2015 - 08:49
#96
OFFLINE
Napisano 05 marzec 2015 - 09:50
... a ja dla Pawła wierzę... bo znalazłem coś takiego
http://zapodaj.net/2...881ab8.jpg.html
takie rzeczy to tylko w maluchu spotykałem albo w ręcznych wiertarkach na korbę dla dzieci, a nie w poważnym silniku
Użytkownik Michał81 edytował ten post 05 marzec 2015 - 09:51
- psulek lubi to
#97
OFFLINE
Napisano 05 marzec 2015 - 10:02
Michał 81 nie obrażaj przekładni głównej w maluchu
W tym linku co podałeś różnica w możliwości przenoszenia obciążeń ( konstrukcja zębów),bezwzględnie na plus dla Tohatsu.
Lada moment pojawi się Tohatsu na wtrysku 15 i 20 KM.
#98
ONLINE
Napisano 05 marzec 2015 - 10:41
Michał81, on 05 Mar 2015 - 08:50, said:
... a ja dla Pawła wierzę... bo znalazłem coś takiego
http://zapodaj.net/2...881ab8.jpg.html
takie rzeczy to tylko w maluchu spotykałem albo w ręcznych wiertarkach na korbę dla dzieci, a nie w poważnym silniku
To zaczynam się cieszyć, że jednak mam tośkę.
#99
OFFLINE
Napisano 05 marzec 2015 - 11:16
Sorry ale nie rozumiem, na fotce z porównaniem są dwie różne przekładnie. Ta od suzy jest klasyczna, używana od dziesięcioleci. Zawsze wystarczała, a teraz przestała ?
Trudno mi sobie wyobrazić że silnik sam z siebie się popsuł, znaczy przekładnia. Jeśli tak było to w materiale musiały pozostać ślady niedoróbek.
Użytkownik newrom edytował ten post 05 marzec 2015 - 11:16
#100
OFFLINE
Napisano 05 marzec 2015 - 13:23
newrom, on 05 Mar 2015 - 10:16, said:
Ta od suzy jest klasyczna, używana od dziesięcioleci. Zawsze wystarczała, a teraz przestała ?
teraz troszeczkę, zmień tok rozumowania, bo ta druga od tośki jest klasyczna używana od dziesięcioleci, a ta pokazana od suzy jest nowością w ciężko pracujących napędach silnika zaburtowego uproszczona ekonomicznie do maksimum jak się da..
jestem ciekawy hałasu pod obciążeniem jednej i drugiej
Ale co mnie to obchodzi, ja się wyleczyłem z tego bo tez chciałem swego czasu brać suśke
Życzę kolegom aby wasze silniki wychodziły tyle co poczciwa zacofana prymitywna bez osiągów yamaha, na dodatek w uj ciężka..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych