A co ma mieć w 110? 90 i 110 to VP, 101 i 131 i późniejsze 105 to PD (pompowtryski).
O 115 Hp zapomniałeś. Pompowtryski. Jeszcze 150 i najmocniejszy seryjny 1,9 TDi BPX w seacie Cupra. 160 Hp
Zaloguj się lub Zarejestruj by otrzymać pełen dostęp do naszego forum.
Napisano 16 styczeń 2015 - 23:33
A co ma mieć w 110? 90 i 110 to VP, 101 i 131 i późniejsze 105 to PD (pompowtryski).
O 115 Hp zapomniałeś. Pompowtryski. Jeszcze 150 i najmocniejszy seryjny 1,9 TDi BPX w seacie Cupra. 160 Hp
Napisano 17 styczeń 2015 - 10:05
O 115 Hp zapomniałeś. Pompowtryski. Jeszcze 150 i najmocniejszy seryjny 1,9 TDi BPX w seacie Cupra. 160 Hp
OK.Wszystko się zgadza. Ja odniosłem się do silników w OI, a tych silników które Ty podałeś nie było w Octavi.
Napisano 17 styczeń 2015 - 14:44
A co ma mieć w 110? 90 i 110 to VP, 101 i 131 i późniejsze 105 to PD (pompowtryski).
Napisano 17 styczeń 2015 - 19:01
A ja sobie jeźdzę octavią 1,9tdi 110 km i mogę polecić ten samochodzik. nabiłem już licznik do 300 tys. Po niedawnej wymianie turbinki wszystko smiga az miło. jedno co mnie boli to hałas w środku - autko mogło by być bardziej wyciszone... dwumasy, pompowtryski śmigają jak złoto pomimo przebiegu a do plusów można zaliczyć to że silnik nie jest wrażliwy na jakość paliwa... no i spalanie w trasie na poziomie 5 l/100km jest wspaniałe (autostrada 130-140 km/h).
Napisano 17 styczeń 2015 - 19:03
Umiesz czytac? Kolega napisal ze pompowtryski ma dobre wiec stad moja odpowiedz.
Tak, w 110 napewno ma wtryski dobre,
Napisano 18 styczeń 2015 - 19:33
Padło "a" więc powinienem dopowiedzieć "b". Ostateczny wybór, to Passat 1.8 TSI
Honda?
Ba, to wybór pomiędzy: mieć wszystkie korony zębowe, czy przerzucić się puddingi. Nie dało rady
Napisano 18 styczeń 2015 - 19:37
W Hondzie wystarczy założyć balony na 16-tkach zamiast fabrycznych 17 i już się zębów nie gubi, natomiast z TSI życzę powodzenia, bo przy hondowskim to dość marny silnik.
Napisano 18 styczeń 2015 - 20:39
Padło "a" więc powinienem dopowiedzieć "b". Ostateczny wybór, to Passat 1.8 TSI
Honda?
Ba, to wybór pomiędzy: mieć wszystkie korony zębowe, czy przerzucić się puddingi. Nie dało rady
Z którego roku Passat?
Napisano 19 styczeń 2015 - 00:11
Napisano 29 styczeń 2015 - 17:24
Napisano 29 styczeń 2015 - 22:23
Kto używa toyotki rav 4 drugiej generacji,jak się spisuje jako holownik do łodzi i jak działa napęd 4x4. Muszę kupić jakiś holownik a nie chcę typowej terenówki, po czasie spędzonym z patrolem już się wyleczyłem.Nie potrzebuję też trzeciego auta w domu ma służyć również na co dzień do normalnej jazdy.
Napisano 29 styczeń 2015 - 22:50
Dzieki jutro do niego zadzwonię.@krisu23
Napisano 29 styczeń 2015 - 22:54
I Kamil @Kotwitz Rav-ką zdaje się ciąga swoją motorówkę. A do tego ma warsztat samochodowy. Kopalnia wiedzy.
Napisano 29 styczeń 2015 - 23:01
I Kamil @Kotwitz Rav-ką zdaje się ciąga swoją motorówkę. A do tego ma warsztat samochodowy. Kopalnia wiedzy.
Użytkownik Kombajnista_z_PGRu edytował ten post 29 styczeń 2015 - 23:02
Napisano 29 styczeń 2015 - 23:02
Panowie, jakieś opinie o S-Crosssie? Oczywiście benzynka. Rakieta to nie jest, ale spalanie bajka.
Napisano 29 styczeń 2015 - 23:40
a Kamil to crv-ka niejeździ przypadkiem
?
Faktycznie, mylą mi się te japończyki. Dlatego zapobiegawczo napisałem "zdaje się". Ale kopalnią wiedzy na temat furek jest i basta .
Napisano 01 luty 2015 - 23:42
Padło "a" więc powinienem dopowiedzieć "b". Ostateczny wybór, to Passat 1.8 TSI
Honda?
Ba, to wybór pomiędzy: mieć wszystkie korony zębowe, czy przerzucić się puddingi. Nie dało rady
No cóż,Waldemarze
Użytkownik Tomy edytował ten post 01 luty 2015 - 23:42
Napisano 02 luty 2015 - 00:00
Kto używa toyotki rav 4 drugiej generacji,jak się spisuje jako holownik do łodzi i jak działa napęd 4x4. Muszę kupić jakiś holownik a nie chcę typowej terenówki, po czasie spędzonym z patrolem już się wyleczyłem.Nie potrzebuję też trzeciego auta w domu ma służyć również na co dzień do normalnej jazdy.
Ostanie pół roku,tego ubiegłego,miałem okazję z taką Rav-ką......Silnik 2,0D4D ......fajne na ryby ,spalanie w granicach 8,5 tzw "średnie",czytaj korki + średnio ciężki teren-typowo wędkarski. Ta co użytkowałem przeleciała 200tyś km,ale po dwóch kobitach była ,więc raczej średnio wydeptana.Przyspieszenie nawet fajne,przy pierwszym kursie nawet się zdziwiłem,zrywne to,ale zaznaczę że użytkowałem wersję 3 drzwiową.Teren-3 koła w błocie/wodzie,jedno na suchym -dała radę nie raz,wszystkie w błocku..........jeśli było czego się przyczepić...również.Mnie nigdy nie zawiodła jednym słowem.
Napisano 04 luty 2015 - 19:48
Ostanie pół roku,tego ubiegłego,miałem okazję z taką Rav-ką......Silnik 2,0D4D ......fajne na ryby ,spalanie w granicach 8,5 tzw "średnie",czytaj korki + średnio ciężki teren-typowo wędkarski. Ta co użytkowałem przeleciała 200tyś km,ale po dwóch kobitach była ,więc raczej średnio wydeptana.Przyspieszenie nawet fajne,przy pierwszym kursie nawet się zdziwiłem,zrywne to,ale zaznaczę że użytkowałem wersję 3 drzwiową.Teren-3 koła w błocie/wodzie,jedno na suchym -dała radę nie raz,wszystkie w błocku..........jeśli było czego się przyczepić...również.Mnie nigdy nie zawiodła jednym słowem.
Dziękuję za odpowiedź.Ostanie pół roku,tego ubiegłego,miałem okazję z taką Rav-ką......Silnik 2,0D4D ......fajne na ryby ,spalanie w granicach 8,5 tzw "średnie",czytaj korki + średnio ciężki teren-typowo wędkarski. Ta co użytkowałem przeleciała 200tyś km,ale po dwóch kobitach była ,więc raczej średnio wydeptana.Przyspieszenie nawet fajne,przy pierwszym kursie nawet się zdziwiłem,zrywne to,ale zaznaczę że użytkowałem wersję 3 drzwiową.Teren-3 koła w błocie/wodzie,jedno na suchym -dała radę nie raz,wszystkie w błocku..........jeśli było czego się przyczepić...również.Mnie nigdy nie zawiodła jednym słowem.
Napisano 07 luty 2015 - 12:17
Użytkował ktoś Vw Caravella z silnikiem benzynowym 2.8 ? Rocznik 1999 ?