Hej koledzy wczoraj zamówiłem komponenty o 8.30 pieniążki wpłaciłem o 9tej a o 13.40 dostałem mejla ze wysłano dziś paczka jest na miejscu .to moje 9te zamówienie i puki co złego słowa nie mogę powiedzieć . Piotr
Więc jak widać może być wszystko załatwione na ''cacy'' ,ale widocznie nie dla każdego.
Ja złożyłem jedno zamówienie 8marca,pieniądze wpłaciłem tego samego dnia.Po 3 tygodniach napisałem czy wszystko ok,to dostałem info ze blank który zamówiłem miał być,ale go nie będzie i zostaną mi zwrócone pieniądze za zamówienie.Ok,zgodziłem się.Po następnych około 2 tygodniach,napisałem kiedy się mam w końcu spodziewac zwrotu gotówki,bo do tej pory nie mam jej na koncie i jak wpłata jeszcze nie została dokonana to czy moge złożyc inne zamówienie (5 kwietnia) na i inny blank który jest dostępny (niby w 48 h) na stanie sklepu.Oczywiście Pan R. się zgodził,a ja dokonałem dopłaty do blanku.No i znowu po tygodniu od tej sytuacji piszę do firmy czy wszystko ok i dostaje info.,że blanki owszem były na stanie,ale wszystkie z wadami producenta (to dlaczego wczesniej nie dostałem takiej informacji).Reszta korespondecji do tego czasu wyglądała tak,że blanki będą za 10dni,za tydzień,do końca miesiąca i itp.
Użytkownik Paavo edytował ten post 26 maj 2015 - 14:10