Wędkarskie sklepy internetowe - opinie, uwagi, (nie) polecenia
#361 OFFLINE
Napisano 03 marzec 2023 - 19:56
- malinabar i Dano. lubią to
#362 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2023 - 16:26
Reklamowaliscie cos u nich?
U mnie kontakt z nimi to jest jakaś porazka.
Na wiadomość e-mail nie odpisują, kontakt telefoniczny średni, telefon odbierają jak by za kare, osoba po drugiej stronie jakaś nieprzyjemna.
Zero zaangażowania w sprawę.
#363 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2023 - 17:11
Jakie macie opinie na temat sklepu fishingstore?
Reklamowaliscie cos u nich?
U mnie kontakt z nimi to jest jakaś porazka.
Na wiadomość e-mail nie odpisują, kontakt telefoniczny średni, telefon odbierają jak by za kare, osoba po drugiej stronie jakaś nieprzyjemna.
Zero zaangażowania w sprawę.
Dziwne...
Reklamowałem u nich stelkę fk
Nie było najmiejszego problemu
Z racji tego, że nie mieli na stanie drugiego egzemplarza odesłali kasę jeszcze tego samego dnia jak odebrali odemnie przesyłkę
#364 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2023 - 18:07
Też słowa złego nie powiem - zawsze kontakt na zajebistym poziomie
#365 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2023 - 18:09
Nie wiem czy było wcześniej, ja zauważyłem dzisiaj, że w centrumwedkarskie.pl mają w ofercie wędki Evergreen oraz Yamaga.
A jak się przyjrzysz Hearty Rise to dostrzeżesz masę zbieżności z Evergreen. Zaskakująco duża masę
Użytkownik Dano. edytował ten post 18 czerwiec 2023 - 18:26
- mario i LukaStCroix lubią to
#366 OFFLINE
Napisano 18 czerwiec 2023 - 19:02
Dziwne...
Reklamowałem u nich stelkę fk
Nie było najmiejszego problemu
Z racji tego, że nie mieli na stanie drugiego egzemplarza odesłali kasę jeszcze tego samego dnia jak odebrali odemnie przesyłkę
Może trafiłem na gorszy dzień, nie wiem nie będę tłumaczył sprzedającego, ale na pewno szerzej opisze sprawę jak zakończy się sprawa.
#367 ONLINE
Napisano 24 lipiec 2023 - 15:06
#368 OFFLINE
Napisano 09 wrzesień 2023 - 21:41
5eb3i76g3l56r97m24a8uteq58_57d4f1ea.png 145,6 KB 38 Ilość pobrań
#369 OFFLINE
Napisano 09 wrzesień 2023 - 21:51
Może ktoś podpowie gdzie można kupić Rapala X-rap Saltwater Subwalk 7 i 9cm?
5eb3i76g3l56r97m24a8uteq58_57d4f1ea.png
Zwykle zamawiam morskie zabawki w Grecji (największy wybór) albo Chorwacji (tanio). Z tego, co widzę, twoją Rapalę mają w tsourosmarine.gr.
- gulf lubi to
#370 OFFLINE
Napisano 10 wrzesień 2023 - 21:42
Możecie polecić jakieś lepiej zaopatrzone sklepy stacjonarne w Łodzi i Wrocławiu?
Wrocław to zdecydowanie Krokodyl https://www.google.c...chrome&ie=UTF-8
#371 OFFLINE
Napisano 09 październik 2023 - 15:23
Polecam Pleciona.pl Złamałem swój ulubiony kijek i na szybko potrzebowałem zastępstwa na zawody. Sklep "stanal na wysokosci" szybka wysyłka i konkretny rabat.
Ps. Dzięki kijkowi zawody wygrane.
#372 OFFLINE
Napisano 09 październik 2023 - 16:06
- kostom63, S.N., Pescador de caña i 2 innych osób lubią to
#373 OFFLINE
Napisano 10 październik 2023 - 07:41
Ja mam mieszane uczucia do pleciony po ostatniej przygodzie z reklamacją. Spodniobuty scierra zaczęły odrobinę cieknąć. Telefonicznie dowiedziałem się, że z powodu pełni sezonu i braku ludzi termin może wydłużyć się do 4-6 tygodni ale może być szybciej. Poza tym, że prawo mówi innaczej ale i tak na ryby się nie wybierałem wysłałem zgłoszenie mailem. Po 3 dniach kurier odbiera spodnie. Było to po 20 sierpnia. Po 3 tygodniach zadzwoniłem z zapytaniem jak wygląda sprawa ze spiochami. Dostałem odpowiedź, że będą się kontaktować z serwisem i jak się nie odezwą, żebym się przypomniał za tydzień. Po tygodniu wysłałem maila, na którego nie było odpowiedzi. Następny dzień dzwonię i dostaję informację, że serwis się nie odzywa. Proszę u numer na serwis, że sam zadzwonię. Pan odpowiada, że nie może udzielić informacji bo rodo i inna głupoty, ale że w sieci znajdę bez problemu. Strona scierry na Polskę nie istnieje a na fb też echo i musiałem się trochę naklikać. Dopiero przez jakąś zagraniczną stronę znalazłem kontakt do Polskiego przedstawiciela. W końcu dodzwoniłem się na infolinię reklamacyjną, tam po przedstawieniu sprawy Pani powiedziała, że jeśli oni do 2 tygodni nie dają odpowiedzi do sklepu to ten wie co ma robić. Oddzwaniam na sklep i gadka o spychologii przez serwis ale po pytaniu do kierownika zgadzają się na zwrot pieniędzy bo tego modelu już nie ma. Pieniądze miałem dostać do 2-3 dni. Po tygodniu dzwonię i pytam czy jest jakiś problem ze zwrotem i znowu dostaję informację, że miał wyjść przelew ale nie wiadomo dlaczego nie wyszedł. Po 3 dniach mam pieniądze na koncie. 6 tygodni trwało to co mogło w tydzień czy dwa się zakończyć skoro serwis i tak nie rozpatruje spraw. Więc dopóki jest wszystko ok to polecam plecione ale jeśli chodzi o reklamację to trzeba się o wszystko upominać i prosić a ja tak nie lubię. Gdybym miał taką przygodę w pełni sezonu to nie było by to wesołe. Nie każdy ma dodatkowe pieniądze i może sobie pozwolić na zakupy
No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.
Użytkownik GroPerch edytował ten post 10 październik 2023 - 07:42
#374 OFFLINE
Napisano 10 październik 2023 - 08:15
Teraz to chyba żartujesz. Wyobraź sobie sytuację, gdyby kolega się nie upominał o "swoje". Pewnie do dziś by czekał na wiadomość że sklepu.No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
- coma lubi to
#375 OFFLINE
Napisano 10 październik 2023 - 09:59
Teraz to chyba żartujesz. Wyobraź sobie sytuację, gdyby kolega się nie upominał o "swoje". Pewnie do dziś by czekał na wiadomość że sklepu.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Czemu mam żartować, lepiej podać realny termin niż za każdym razem przekładać datę. Z tego co zamawiałem w plecionie, a trochę tego było, to jednak odpowiedz zwrotna zawsze była.
Edit: aczkolwiek są sklepy wedkarskie, które na pewno są lepsze pod względem obsługi klienta (drapieżnik).
Użytkownik GroPerch edytował ten post 10 październik 2023 - 10:00
#376 OFFLINE
Napisano 10 październik 2023 - 11:17
#377 OFFLINE
Napisano 12 październik 2023 - 20:40
https://prawakonsume...ja/niezgodnosc/
Następnym razem proszę przeczytać i korzystać ze swoich praw. Nie będziecie niepotrzebnie się denerwować.
#378 OFFLINE
Napisano 13 październik 2023 - 05:36
#379 OFFLINE
Napisano 13 październik 2023 - 06:11
#380 OFFLINE
Napisano 19 październik 2023 - 13:02
No nie wiem, moim zdaniem dostałeś z góry info, że może to trwać 4-6tyg. i w tym terminie się zamknęli.
A zdajesz sobie sprawę z tego, że sprzedawca takie info może sobie w buty wsadzić? Termin rozpatrzenia reklamacji oraz cała procedura jest regulowana przez kodeks cywilny.
Super podejście sklepu, który po 3 tygodniach od otrzymania zgłoszenia reklamacji zasłania się brakiem kontaktu ze strony serwisu. Kobita w serwisie dobrze powiedziała, że skoro sklep nie otrzymał przez dwa tygodnie odpowiedzi od serwisu to dobrze wiec co ma robić. Po takim terminie to sklep w sumie nie ma za wiele do roboty, bo po takim terminie (a nawet już tydzień wcześniej) reklamacja zostajała uznana z automatu i sprzedawca jest zobowiązany spełnić żądania wskazane w reklamacji.
- Artech i psd27 lubią to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych